Peukutetaan seksifantasioiden aineksia
Peukku ylös = kiihottaa, peukku alas = ei tunnu missään. Aloitan: ryhmäseksi. Voi tarkentaa vielä, minkälaisesta kuviosta on kyse.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:11"]
Siivoat liikettä/toimistoa. Komea työntekijä on jäänyt ylitöihin. Kun siivoat hänen toimipistettään, hän tuleekin selkäsi taakse ja laittaa kädet rinnoillesi ja rupeaa hivuttamaan niitä alaspäin ja alaspäin....
[/quote]
Olin nuorena iltaisin sivutöissä siivousfirmassa. (olin 22v, en rahapulassa mutta säästin kämppää varten) Eräässä suuressa helsinkiläissä autoliikkeessä yritysautopuolen toimistossa oli iltakuudelta vielä eräs noin nelikymppinen toimistosihteeri töissään. Kuljin siinä huoneesta toiseen ja ihan hyvärunkoinen nutturapäinen, nainen sai veren kiertämään.
No, siinähän kävi niin, että kiimoissani menin verkkareiden läpi selvästi näkyvän seisovan vehkeeni kanssa naisen huoneeseen ja tyhjensin hänen roskiksensa, tulin takaisin tyhjä roskis kädessäni ja pyysin sihteerikköä hieman siirtymään, jotta sain hänen lattiansa mopattua. Nainen huomasi (tietenkin) järkyttävän stondikseni ja tarttui kiinni käteeni.
Nussimme siinä pöydällä mitään sanomatta, tulin naisen sisään (ei ollut kumia siihen hätään) ja lähdin alakertaan jatkamaan töitä. Naisen puoliso tuli puoli tuntia myöhemmin hakemaan vaimonsa töistä, nainen lähti enkä nähnyt häntä sen koommin, koska pestini vaihtui toiseen toimipaikkaan....
Tämä tarina on tosi.
"Venäläistä rulettia" ryhmäseksin muodossa. Useita naisia rivissä kontillaan ja useat tuntemattomat miehet alkavat naida heitä paljaalla takaapäin samanaikaisesti.
Se pari, jolla spermat ruiskuavat sisään ensimmäisenä, on hävinnyt pelin. Jokainen yrittää pidätellä orgasmia mahdollisimman kauan, mutta joku laukeaa jossain vaiheessa, ei voi mitään.....
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:50"]
Kaverisi mies tulee yhteisellä mökkireissulla keskellä yötä huussiin mennessään kanssasi yhtäaikaa ulos. Päädytte rakastelemaan laiturille kuutamon valossa. Palaatte omiin sänkyihinne ja aamulla juotte aamukahvia koko porukalla, puolisoidenne tietämättä yöllisestä seikkailustanne.
[/quote]
Juuri tällaiset salapanot kiihottavat ja näistä kiihottaa kuulla tarinoita varsinkin jos ovat totta että on pikaiset vedetty ja pieni selostus kuinka tilanteeseen on päädytty
Pidän tyttöoppilaalle tukiopetustuntia yksin. Yhtäkkiä hän katsoo ilkikurisesti virnuillen ja sanoo: Kumpaakohan reksi uskois, sua vai mua, jos mä sanoisin että yritit ahdistella mua seksuaalisesti?. Homma johtaa lopulta siihen, että tyttö pakottaa minut nuolemaan pilluaan ja peppuaan opettajan pöydällä ja laukeaa rajusti. Poistuessaan hän sanoo: En mä sitte taidakkaan kertoo mitään...
Vaimo tuo macholle isokaluiselle miehelleen yllätyksen kotiin. Kauniin siron ilotyttön. Ilotyttö hyväilee miestä suullaan ja vaimo katselee silmät kiiluen vieressä. Vaimo suutelee miestään ja ohjaa miehensä kivikovan kalun takaapäin ilotytön peppuun. Näin mies ei huomaa, että ilotytöllä on jalkojensa välissä ihan muuta, kuin pimppi:D
Vaimo tuo macholle isokaluiselle miehelleen yllätyksen kotiin. Kauniin siron ilotyttön. Ilotyttö hyväilee miestä suullaan ja vaimo katselee silmät kiiluen vieressä. Vaimo suutelee miestään ja ohjaa miehensä kivikovan kalun takaapäin ilotytön peppuun. Näin mies ei huomaa, että ilotytöllä on jalkojensa välissä ihan muuta, kuin pimppi:D
Ite tykkään jostakin syystä siitä narkkari blondista ekassa kaudessa.. Nami nami
T. N17
Äskeisen oli siis vastaus tähän:
VIERAILIJA 01.07.2015 klo 10:51 48/71
En tiedä miten tämä kävi ja miksi minulla on tämä oranssi asu. Hetkinen. Olen jounut vankilaan. Ja tuolta tulee Alex Vause ja suutelee minua suoraan suulle...
Tyrmäystipat ja yllätys seksiä pusikossa.
Hahhah.