Kysymys naisille
Jos naidaan takaapäin tykkäättekö jos peppua varovasti runkataan sormella,meillä vaimo joskus pyytää sitä kun vauhtia on tarpeeksi.Entäs sitomisleikit jossa käydään suulla keho läpi ja ihan viimeiseksi käsitellään pimppi.Kumppanin pitää tietysti olla luotettava ja sitomiset niin että ne sekunneissa puretaan jos halutaan,meillä käytetään liinaa silmillä että jännitys säilyy mitä seuraavaksi.Liekö yleistä,kiinnostais tietää.
Kommentit (3)
Takaapäin naidessa akka tulee ihan villiksi, jos sille laittaa pari sormea pyllyyn. Alkaa kauhea pyllynpyöritys ja akka suorastaan tuuppaa pyllyänsä minua vasten usein niin voimallisesti, että kellahdan selälleni. Pari kertaa olen lyöntyt pääni pahasti, mutta kipu on alkanut tuntua vasta orkun jälkeen, kun ei ole aikaisemmin malttanut lopettaa.
mulla kävi niin että muija ratsasti mun päällä ja kun huomasin et se alko olla lähellä laukeemista niin mä työnsin sormen sen perseeseen ja se sai niin valtavan orgasmin et se sano ettei oo ikinä kokenu mitään samanlaista, ja se ei tykkää peppupanoistakaan yhtään....
Mun miehen vakiotoimenpide on takaapäin naidessa työntää peukku peppuun. Se tuntuu jännältä. Joskus tosin alkaa pierettään.