Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein te tilaatte netistä ruuan kotiinkuljetuksella??

Vierailija
16.02.2022 |

jos tilaatte, niin monella eurolla ja miten usein tilaatte?? Mietin, onko se tyhmää tilata 2 kertaa kuussa, että kuljetusmaksuihin menisi 20 e/per kk. Koska jos tilaan yhden satsin, niin joudun ostaa vain sellaista kuivaruokaa mitä ei voisi laittaa jääkaappiin ja pakkaseen liikaa ainakaan koska kaikki ei mahtuisi millään.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3kertaa kk, bonuskaupasta jo noin 2 vuotta.

Kaikki ruoka ja wctuotteet, ym. n. 13e keräys ja tuonti. Saan bonukset kk tilille. Ei se kuljetus ole silloin iso kkssa. Ja keskittää, ylijäämä bonukset lisäksi, niin voi sanoa että ilmainen.

Olen tyytyväinen.

Vierailija
42/44 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ruoanlaitosta ja mulla on ruokalistat valmiina kuukaudeksi eteenpäin ja sen mukaan tilaan viikottain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Jos haluan ravintolaruokaa syön ravintolassa, se on osa elämystä josta maksan.

Vierailija
44/44 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meillä joskus nettikaupasta tilatessa  tuli sellaisia tuotteita, joissa päiväys meni vanhaksi 5 päivässä. olivat sitten laittaneet ja  "sorilappu" mukaan:  pahoiteltiin kovasti, kun vain 5 päivää aikaa parasta ennen päivään (kyseessä oli joku kermaviili) ja lapun mukana tieto, että laitettiin nämä tuotteet sitten alehinnalla teille ja mukana pari bonustuotetta. En valittanut. kermaviiliä voi käyttää vaikka parasta ennen päivän jälkeen, olisin kaupastakin ostanut sellaiset tuotteet alelapulla muutenkin. Aika usein tulee myös ilmaistuotteita maisteluun, uutuuksia. Viimeksi tuli jotain uutuuspastaa

Kaupassa ei alennuksia saa, jos on viisi päivää parasta ennen -päiväykseen. Ei kaupassakaan kaikkia tuotteita välttämättä ole kahden kuukauden päiväyksillä.

nettikaupassapa voi saada. olen huomannut, että ottavat huomioon nettikauppatilaukset ja niissä on ollut ainakin meilläpäin aina tuotteet pitkillä päiväyksillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan