Miten usein te tilaatte netistä ruuan kotiinkuljetuksella??
jos tilaatte, niin monella eurolla ja miten usein tilaatte?? Mietin, onko se tyhmää tilata 2 kertaa kuussa, että kuljetusmaksuihin menisi 20 e/per kk. Koska jos tilaan yhden satsin, niin joudun ostaa vain sellaista kuivaruokaa mitä ei voisi laittaa jääkaappiin ja pakkaseen liikaa ainakaan koska kaikki ei mahtuisi millään.
Kommentit (44)
En koskaan, koska ei tänne asti kukaan kuljeta ruokaa.
4-5 päivän välein. Ma-pe-ke-ma.... jne.
Eli suunnilleen sama mitä kävin kaupassa ennen koronaa.
Kerran viikossa, koko viikon ruoat kerralla. Yleensä aina tuotteiden päiväykset riittävät viikon päähän, jos ei, sitten pakkaseen hetkeksi. Tilauksen kokonaishinta pyörii 160-220 e välillä, kuljetus 9,90 e sisältyy.
Kerran viikossa ruuat koko viikoksi.
Kerran viikossa viikon ruoat. Kuljetusmaksu 12,90.
No en koskaan, mulla on terveet jalat.
Täällä kuljetus maksaa halvimmillaan 6,90 euroa. Viime vuonna tilasin pari kertaa kuussa, tänä vuonna en ole vielä yhtään. Ruokien hinta on ollut yleensä 40-70 euroa.
2 kertaa kuussa, tilauksien hinta keskimäärin 83euroa (kuiljetus mukaanlukien). muina aikoina en kaupassa käy, ellei pidä ostaa jotain erikoistuotetta. jos on juhlapyhät tulossa ja pitää varautua niihin, niin sitten tulee tilattua varmaan 3 kertaa kuussa.
Muutamia kertoja vuodessa lomilta palatessa tilataan krapulapizzaa. Mitään hienouksia tänne lähiöön ei tuoda
Vierailija kirjoitti:
Niin minullakin, mutta käytän niitä mielummin vaikka metsälenkillä, kuin pyöriin saman ajan kaupassa. Kotiinkuljetus on ennenkaikkea ajan säästöä.
En ole ikinä tilannut, kun sehän maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei kun satutin eilen tuolla jääkelissä
En koskaan. Kauppoja on parikin työmatkan varrella ja liukuva työaika mahdollistaa käymisen silloin, kun ei ole ruuhkaa.
En ole kertaakaan tilannut kotiin ruokaa, vaan olen käynyt ihan normaaliin tapaan työmatkoilla kaupoissa. Ruokaan menee noin 1000 e kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Johan siinä ruuat pilaantuu notimatkalla ja voinkin oikeestaan mennä kaupasta suoraan töihin etten myöhästy. Kelvolliseen kauppaan on 20km, lähimpään minimarkettiin 10.
Käyttäisin kyllä pelkästään kotiinkuljetusta ja wolttaisin joka viikko, mutta kun ei täällä itärajalla tuppukylässä moisia ole. Koronan tullessa kyläkauppias velotti kotiinkuljetuksesta 20€/km + keräys, mutta ei pitkään jatkanut toimintaa.
Hoidan kaikki kauppatilaukset kotiinkuljetuksella. Noin 7-10 päivän välein tehdään tilaus.
Omien kokemusteni mukaan tilaaminen tulee pitkässä juoksussa jopa edullisemmaksi, vaikka kotiinkuljetus toki maksaakin, mutta kaikki heräteostokset jää tekemättä + netissä jaksan paremmin vertaila tuotteiden hintoja + aikaa säästyy mukavasti.
Myös linjat tykkäävät, kun ei tule ostettua niitä salaherkkuja harva se päivä :)
Päivittäin pari kertaa. En ole kiinnittänyt hintoihin huomiota.