Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ilman meikkiä olla kaunis?

Vierailija
30.06.2015 |

Onko naisen pakko meikata ollakseen viehättävä? Itse en meikkaa ja haluaisin tietää...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään meikkaa, eikä muutama muukaan työkaveri. Ollaan kaikki ihan kivannäköisiä ilman meikkiä.

Vierailija
22/34 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Varsinkin jos on hyvä iho ja tummat ripset. Luonnollinen on kaunista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, kiva kun on positiivisia kommentteja! :D Ja siis minä, ap, en jaksa meikata koska minusta ajanhukkaa. Jotenkin epäreilua, jos naisten olisi pakko meikata mutta miesten ei...

Vierailija
24/34 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, mutten ole kauniskaan ilman. Luulen, että hyvillä elämäntavoilla voi jo pelastaa paljon, mut toisilla on paremmat geenit.

Vierailija
25/34 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit onvaan rumille, että vois kompensoida. Kauniille luonnontila tai hyvin kevyt meikki riittää.

Vierailija
26/34 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, monet lestat on esim. ihan nättejä. :)

Vierailija
27/34 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on mielestäni meikittä kauniimpi.

Vierailija
28/34 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tyrmäävyyteen tarvitaan kyllä meikkiä.

En ole koskaan tavannut yhtäkään naista jota taitavasti tehty meikki ei kaunistaisi entisestään.

Vierailija
29/34 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kysyisin, miksi pitäisi olla viehättävä? Ketä haluat viehättää ja miksi? Kuuluuko huoliteltu ulkonäkö ammattisi edellytyksiin (edustustehtävät yms.), haluatko vietellä miehen vai esim. yhteiskunnallista statusta? Olen ymmärtänyt, että useimmat miehet pitävät luonnollisen näköisistä naisista, joten se ei ainakaan riitä syyksi meikkaamiseen. Jos taas ammatti vaatii erityisen huoliteltua ulkonäköä, sekään ei ihan välttämättä vaadi meikkausta, jos on luonnostaan hyvät piirteet, hyvä iho ja tarpeeksi omaa väriä. Toki sitten siisti kampaus ja vaatteet pitää olla. Ja statusta voi hankkia muutenkin kuin ulkonäön avulla: esimerkiksi tekemällä työnsä hyvin tai olemalla ystävällinen ja mukava. Nämä kaikki tiedän oman kokemukseni perusteella, terveisin: koko ikä (51 v) ilman meikkiä ja oikein hienosti on sujunut kaikilla elämän alueilla :)

Vierailija
30/34 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaunis, vaikka en meikkaa. Itse asiassa meikkaaminen rumentaisi minua, koska se rasittaa ihoa niin paljon, ja tulisi kuivumia ja hiertymiä, kutinaa. Olen nyt vaihtamassa alaa, teknisiltä miesvaltaisilta työpaikoilta naisvaltaisille, ja pelottaa, saako edes töitä, kun en meikkaa. En meikannut miesvaltaisella alallakaan.

Vierailija
31/34 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Kaunis on kaunis, meikillä tai ilman (mieluiten ilman). Ja ruma on ruma, vaikka olis kilo pakkelia naamassa. M30

Vierailija
32/34 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:28"]Ensinnäkin kysyisin, miksi pitäisi olla viehättävä? Ketä haluat viehättää ja miksi? Kuuluuko huoliteltu ulkonäkö ammattisi edellytyksiin (edustustehtävät yms.), haluatko vietellä miehen vai esim. yhteiskunnallista statusta? Olen ymmärtänyt, että useimmat miehet pitävät luonnollisen näköisistä naisista, joten se ei ainakaan riitä syyksi meikkaamiseen. Jos taas ammatti vaatii erityisen huoliteltua ulkonäköä, sekään ei ihan välttämättä vaadi meikkausta, jos on luonnostaan hyvät piirteet, hyvä iho ja tarpeeksi omaa väriä. Toki sitten siisti kampaus ja vaatteet pitää olla. Ja statusta voi hankkia muutenkin kuin ulkonäön avulla: esimerkiksi tekemällä työnsä hyvin tai olemalla ystävällinen ja mukava. Nämä kaikki tiedän oman kokemukseni perusteella, terveisin: koko ikä (51 v) ilman meikkiä ja oikein hienosti on sujunut kaikilla elämän alueilla :)
[/quote]

No en tiedä :D Mietin yleisiä käsityksiä. Olen ollut teinistä asti meikkaamaton gootti ja aika paljon on ihmetelty. Olen siis nyt 20. AP

Vierailija
33/34 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, kaunis on kaunis, vaikka olis meikit persiillään. Tavallisen näköinen voi meikattuna näyttää kauniilta, mutta ei se meikkaus tee hänestä sen kauniimpaa kuin onkaan.

Mut mikä nyt sitten kenestäkin on kaunista.

Vierailija
34/34 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveet elämäntavat kaunistavat enemmän kuin meikit. Kauniilla ihmisellä on mielestäni aina kauniit kasvonpiirteet ja hyvä ryhti. Kehon malli voi olla laihasta hieman pyöreään, eri ihmisiä pukee eri "muoto".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi