Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa vieläkin, kun unohdin 20 vuotta sitten parhaan uimapukuni hotelliin. Mitä te olette kadottaneet tai unohtaneet?

Vierailija
16.02.2022 |

?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kavereista pölli kotibileissä mun kanebon ruskean luomivärin, paras sävy ikinä. Tapahtui 80-luvun lopulla.

Ja yläasteella lainasin Grease-musikaalista tehtyä sarjakuvakirjaa luokkakaverille eikä se koskaan palauttanut sitä, joskus 70-80-luvun vaihteessa tapahtui tämä.

Vierailija
22/77 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä uimapukua löynyt enää hotellista? 

Olin jo kotona, kun tajusin asian. Todella pitkä välimatka. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä uimapukua löynyt enää hotellista? 

Olin jo kotona, kun tajusin asian. Todella pitkä välimatka. ap

Olisihan ne voinut lähettää sen vaikka postissa? 

Vierailija
24/77 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäidin kutomat suosikkilapaset. Tulin taksilla pienessä sievässä himaan ja ilmeisesti olin jättänyt ne siihen penkille kun poistuin. Soitin seuraavana päivänä taksiyhtiöön, mutta alle 20€ arvoisia esineitä ei kuulemma tarvi säilyttää. Paljon on tavaroita tullut hukattua, mutta nuo on jääneet harmittamaan vielä vuosien jälkeenkin.

Vierailija
25/77 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadotin itsekontrollin ja ryyppäsin viikonlopun pitkäksi. Huomenna saattaisin olla työkunnossa.

Vierailija
26/77 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun varvastossut katos joku 47 vuotta sitten ja se on niin mystinen tapaus. Upouudet varvastossut katos jäljettömiin kiipeilytelineen alta, kun pudotin ne siihen kiipeillessä. Paikalla vain minä, kaksi mun kaveria ja musta kissa. Etsittiin kaikkialta ha ikinä enää en nähnyt niitä.

Vierailija
27/77 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saamani kello... olin sairaalassa extratöissä ja se oli taskussa ja meni pesulaan ja haihtui sen sileän tien... en koskaan kuitenkaan oikein tykännyt siitä vaikka kait se oli joku hieno...

Milloin tämä tapahtui ja missä? Löysin pari viikkoa sitten metallisen rannekellon puhtaan työtakin taskusta Siunsotessa. Pistin sen pukukopin yhteydessä olevan työvaatevaraston ovenvierushyllylle. Enää en tuolla ole.   

Jätit sen varkaan saataville. Mikä älynväläys. 

Vierailija
28/77 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänastisen elämäni laadukkaimman sateenvarjon kadotin jonnekin, ei mitään hajua mihin se jäi.. Harmittaa..

Varjon löysin alunperin romulavalta.

Vierailija
29/77 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kavereista pölli kotibileissä mun kanebon ruskean luomivärin, paras sävy ikinä. Tapahtui 80-luvun lopulla.

Ja yläasteella lainasin Grease-musikaalista tehtyä sarjakuvakirjaa luokkakaverille eikä se koskaan palauttanut sitä, joskus 70-80-luvun vaihteessa tapahtui tämä.

Oi, mullakin oli tuo Grease-kirja! 😊

Vierailija
30/77 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvät aurinkolasit jäi pukukoppiin ja samantien hävisivät vaikka huomasin asian vielä kaupassa ollessa. 

Kysyitkö kassalta jos joku vei sinne?

Vierailija
31/77 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kouluaikoina hukkasin Nalle Puh -sukat ja yhden topin, josta pidin tosi paljon. Näin tismalleen samanlaiset sukat eräällä kämppikselläni jalassa vähän myöhemmin, joten epäilen että taisi toppikin päätyä hänen vaatekaappinsa. Terkkuja vaan Hannalle!

Vierailija
32/77 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin juuri ostamani, kalliit ja ihanat talvihanskat taksin takapenkille. Huomasin asian vasta seuraavana aamuna. Kuitti oli tallessa, ja soitin numeroon, mutta eipä siellä auton takapenkillä enää niitä hanskoja ollut. Harmitti vietävästi.

Ostin hienon, ison ja tukevan sateenvarjon. Varjossa oli kauniita, tyyliteltyjä kissan kuvia. Ajattelin, ettei tuota voi hukata mihinkään, kun se on niin iso (varjo ei mennyt kasaan tms.). Niin vain hävisi jonnekin. En tajua yhtään, minne. Ehdin käyttää ehkä kerran. Täysi mysteeri edelleen.

Olen myös hukannut aikojen saatossa jonnekin rippilahjaksi saamani isohkon ristiriipuksen. Risti oli ostettu ulkomailta, ja oli hieman erikoisemman näköinen. Tämän katoaminen harmittaa kaikista eniten.

Vierailija
33/77 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan olin varhaisteininä habbohotellissa. En tiedä, miksi joku lahjoitti minulle Mountain Dew-kaapin, josta ei saanut mistään, se oli arvotuote, eikä voinut ostaa mistään. Se oli siihen aikaan unelmieni täyttymys. Unohdin käyttäjätunnukseni ja salasanani, ja Dew - kaappi jäi sille tielle. Aikuisena ärsyttää vieläkin tämä. 😅

Vierailija
34/77 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä hotelliin viesti tai soita, ehkä heillä on vielä uimapukusi odottamassa että haet sen.

Vierailija
35/77 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin töistä kotiin, otin sormukset ja laitoin kellonperään. Mietin, että laitoinpa omituiseen paikkaan kiireissäni, mutta otan aamulla, kun lähden töihin. Kelloa eikä sormuksia ole löytynyt ja aikaa on mennyt yli 30v. Taitava olen :)

Vierailija
36/77 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lempibikinit jäi kylpylään. Harmitti kun muutenkin vaikea löytää sopivia. Matkaa 200 km niin en lähtenyt hakemaan.

Olisit soittanut kylpylään ja pyytänyt sieltä lähettämään sinulle. Minä olen saanut hotellista takaisin lapsen unohtaman lelun pelkällä puhelinsoitolla.

Vierailija
37/77 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelleihin on jäänyt ainakin pari puhelimen laturia ja pari herästyskelloa.

Vierailija
38/77 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä hotelliin viesti tai soita, ehkä heillä on vielä uimapukusi odottamassa että haet sen.

Sympaattinen ajatus. 20 vuoden päästä... ap

Vierailija
39/77 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvät aurinkolasit jäi pukukoppiin ja samantien hävisivät vaikka huomasin asian vielä kaupassa ollessa. 

Kysyitkö kassalta jos joku vei sinne?

Kyllä kysyin. Kävin tsekkaamassa pukukopin ja sitten kävin kysymässä kassalta olisiko sinne tuotu, mutta ei niitä löytynyt enää. 

Vierailija
40/77 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sympaattinen ajatus. 20 vuoden päästä... ap

Harmi ettei sinulle tullut mieleen ottaa yhteyttä hotelliin ja pyytää lähettämään postitse. Aina kannattaa kuitenkin kysyä tällaisissa tapauksissa.