Harmittaa vieläkin, kun unohdin 20 vuotta sitten parhaan uimapukuni hotelliin. Mitä te olette kadottaneet tai unohtaneet?
Kommentit (77)
Valkokultasormuksen safiireilla laivaan. Varastettu suuri määrä arvokasta tavaraa .
Mustavalkosinipuna-pipon kauppan kassalla viimme vuonna täälä Kiiminkissä.On varmaan 40-vuotta ikää silläkin jo. Sitten ehkä kuukausi-pari myöhemmin näin sen kadottamani pivon erään papan päässä mutten hennonnut pyytää takaisin kun näytti niin onnelliselta hän kuitenkin
Kellon laivalle. Ei muka löytynyt, vaikka pystyin tarkkaan kertomaan minne jäi.
Ekaluokkalaisena, jotain 7 vee, saamani hieno Parker mustekynä... tippunut jonnekin koululaukusta ja vieläkin kaipaan sitä...
Sormuksia olen kadottanut aika monta ja ne eivät ole olleet itse kaupasta ostamiani vaan jäämistöä edellisiltä sukupolvilta... Eniten kaipaan sitä missä oli vihreä kivi ja joka lensi sormesta kun pakkasin kaupan kassia ulkomailla... ja harmittaa Laponia sormus jonka kaltaista ei saa mistään... mennyt roskiin...
Saamani kello... olin sairaalassa extratöissä ja se oli taskussa ja meni pesulaan ja haihtui sen sileän tien... en koskaan kuitenkaan oikein tykännyt siitä vaikka kait se oli joku hieno...
Eräs turkki jonka olin saanut ulkomailta... en tajua kuinka se on haihtunut... varastettu ehkä kun en käyttänyt sitä ja oli pakattu ties minne...
Käsinpuhalletut viini-drinkkilasit... haihtuneet 'vintiltä' jonne olleet pakattuna tilapäisesti...
Silmälasit haihtuneet aivan omituisesti...
Onhan tuota tavaraa ollut joka haihtunut matkan varrella, mutta en jaksa alkaa miettiä tämmöisiä... nyt aika hyvä käsitys tämänhetkisistä kamoista...
Paras/pahin oli, kun lapsena hukkasin JOTAIN huoneeseeni, ja toivoin, että se löytyisi siivotessa. Ei löytynyt mitään tiettyä. Vieläkään en tarkkaan muista, mikä se kadonnut esine oli, vain että olisin tunnistanut sen kyllä, jos niin tärkeä esine olisi putkahtanut esiin.
Tänään jäi pipo aamubussiin. Monta kultaista sormusta turkin taskusta yhdellä kertaa hankeen 1999. Keltainen Jopo 70-luvulla omasta pihasta. Kaunisviisarinen kello v. 1995. Yläasteen luokkasornus järveen, lahjamuistosormus 1987..
Vierailija kirjoitti:
Samoin mun sormus! Sekä arvoa että tunnearvoa.
Olin yläasteella ja kävin H&M:stä ostamassa alennuksella sellaisen vihreän topin, jossa oli pitsiä. Sitten menin rautatieasemalle odottamaan kaveriani ja istahdin penkille. Lähdin kaveria vastaan ja unohdin tuon pussini penkille. Muistin asian hetken kuluttua, mutta kun palasin oli joku jo sen itselleen ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin muka? Jos joku sen pölli, niin miten sen voisi laivahenkilöstö löytää?
Hotelleihin, laivoihin, juniin ja busseihin jääneitä tavaroita kaupataan vuosittain poliisihuutokaupassa. Tietysti niitä on ensin säilytetty määräaika poliisin löytötavaroissa.
Olen ollut kaksi kertaa vuosia sitten poliisin huutokaupassa. Löytötavaroita myytiin niissä könttänä, isoissa jätesäkeissä. Vihjattiin suurin piirtein säkin sisällöstä ja halvalla meni eteenpäin. Joku sai kirppiskamaa ja ehkä jotain omaan käyttöön. Osa, kuten korut tms olivat erikseen, mutta niitäkin oli könttänä.
Lempibikinit jäi kylpylään. Harmitti kun muutenkin vaikea löytää sopivia. Matkaa 200 km niin en lähtenyt hakemaan.
Loimaan Taisto ja Thaimaan loisto kirjoitti:
Mustavalkosinipuna-pipon kauppan kassalla viimme vuonna täälä Kiiminkissä.On varmaan 40-vuotta ikää silläkin jo. Sitten ehkä kuukausi-pari myöhemmin näin sen kadottamani pivon erään papan päässä mutten hennonnut pyytää takaisin kun näytti niin onnelliselta hän kuitenkin
Mielenkiintoinen nimimerkki :D
Koruja olen onnistunut hävittämään vaikka kuinka paljon. Ei mitään arvokkaita, mutta tosi mieluisia ja ahkerassa käytössä olevia. Yhdellä sormuksella oli myös tunnearvoa. Harmittaa vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Saamani kello... olin sairaalassa extratöissä ja se oli taskussa ja meni pesulaan ja haihtui sen sileän tien... en koskaan kuitenkaan oikein tykännyt siitä vaikka kait se oli joku hieno...
Milloin tämä tapahtui ja missä? Löysin pari viikkoa sitten metallisen rannekellon puhtaan työtakin taskusta Siunsotessa. Pistin sen pukukopin yhteydessä olevan työvaatevaraston ovenvierushyllylle. Enää en tuolla ole.
Olen kadottanut vaikka mitä elämäni aikana, mutta yhä harmittaa kun 90-luvulla unohdin laivan hyttiin lempi Littlest pet shop kissani.
Olimme tosi köyhä perhe ja sain lelut yleensä kirpputorilta, tuon kissan kuitenkin sain uutena kaupasta, sillä oli ikioma sininen kuljetuskoppa ja ruokakuppi sekä lankakerä.
Kerran kaveriperheen kanssa ollessani laivalla se kuitenkin unohtui hyttiin lähtöryysiksessä.
Kyllä tuli kotona itku kun repusta löytyi vain se kissan kuljetuskoppa eikä kissaa ja sen muita tavaroita missään.
Tosi hyvät aurinkolasit jäi pukukoppiin ja samantien hävisivät vaikka huomasin asian vielä kaupassa ollessa.
Postimerkkikokoelma unohtui ambulanssiin.
Eikö sitä uimapukua löynyt enää hotellista?
Kissan. Karkasi ja katosi 😿