Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua miten saan marinadin pois kissasta???

Vierailija
30.06.2015 |

Kissa pyöri jaloissani kun laitoin marinoituja kanankoipia uuniin. Yksi raaka marinoitu koipi putosi kissaparan päälle! Nyt siinä on oransseja läiskiä!!! Kissa yritti pestä itse muttei se auta. Eikä nihkeä rättikään auta. Kissa on valkoinen.
Apua!!!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä valkoinen kissa meni kerran (kylmään) takkaan, tuli nokisena ulos. Ei antanut pestä, joten luovutin. Kyllä se siitä ajan kanssa taas valkoiseksi muuttui.

Vierailija
22/31 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:39"]no tietenkin peset kissan. Niin kun joka viikko muutenkin
[/quote]

Ja miksihän kissa pitäisi kerta viikkoon pestä?
Uroskissojen rasvahännän ymmärrän hyvin tai muut ihosairaudet, mutta terveen kissan peseminen viikottain? En ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
24/31 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
25/31 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoille tulee paha mieli jos ne pestään.

Vierailija
26/31 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:16"]

Lykkää kissa koipien kanssa uuniin, jos on jo valmiiksi marinoitukin :D

[/quote]Minä en tykkää yhtään kissasta kun se on valmiiksi marinoitua. Naturellina paljon parempaa. Usein teen itse jogurttipohjaisen kastikkeen ja marinoin kissan siinä.

[/quote] joo marinoi se kissa kokonaan. tulee hyvää ja mureaa :D

Vierailija
27/31 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kissoja pakko pestä kissashampoolla? Voiko käyttää tavallista Pantenea tms?

Vierailija
28/31 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:30"]

Onko kissoja pakko pestä kissashampoolla? Voiko käyttää tavallista Pantenea tms?

[/quote] pesen halvimmalla mahdollisella shamppoolla ei mene rahaa hukkaan.

Vierailija
29/31 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne läikät ei kissaa häiritse niin ehkä voi vaan antaa olla, kyllä ne ajan kanssa haalistuu ja poistuu. Kissat ei yleensä tykkää pesemisestä ja vastustaa väkivaltaisesti. Meillä piti kissa pestä täishampoolla, kun uuden koiran mukana saattoi jotain syöpäläisiä tulla. En kyllä suosittele kissan pesemistä, jos ei ihan pakko ole. Jos peset kissan niin varaudu vakavaan verenhukkaan ja kipuun.:-(

Vierailija
30/31 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa moukuu surkeasti kumeasti jos pesen sitä. Se on ihmeen pieni eläin siellä turkin alla! Jalatkin kuin suolatikut.

Vierailija
31/31 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:19"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:18"]Vaari joskus aikoinaan joutui ajamaan kissalta karvat pois kun kisu oli vähän auttanut maalaamisessa. Kun ei sitä voinut tinnerillä ruveta pesemään. [/quote] Ja kissa varmaa oli hyvinkin kiitollinen. :D [/quote] No ei se onneks kisu kerinnyt kuin pikkusen sillä maalilla leikkimään. Tuli semmonen nakuläikkä hetkeksi, ennenkuin karvat kasvo takasin.:-) [/quote] :D voi toista!! Mä jo kerkesin kyllä sieluni silmin näkemään kuvajaisen kyrsiintyneestä kissasta jolla karvat leikelty selän ja vatsan alueelta. Tassut, pää ja häntä jätetty karvan peittoon. :D Mut hyvä, jos ei koko kattia tarvinu parturoida, vaan riitti pieni läikkä. :)

[/quote]

en tiedä pitääkö paikkaansa mutta olen kuullut jostain että periaatteessa kissalta voisi kyllä parturoida vaikka kaikki karvat pois,mutta kissan häntään ei saisi koskea.kissa kuulemma masentuu pahasti jos sen hännästä poistaa karvat.Tiedä sitten onko kyseessä joku urbaanilegenda mutta tällaista on korviin kantautunut.Mutta joo,järki käteen ei niitä karvoja kuitenkaan saa huvikseen mennä poistamaan,tiedä miten siinä kävisi kissa saattaisi vahingoittua moisesta operaatiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan