Apua miten saan marinadin pois kissasta???
Kissa pyöri jaloissani kun laitoin marinoituja kanankoipia uuniin. Yksi raaka marinoitu koipi putosi kissaparan päälle! Nyt siinä on oransseja läiskiä!!! Kissa yritti pestä itse muttei se auta. Eikä nihkeä rättikään auta. Kissa on valkoinen.
Apua!!!
Kommentit (31)
Suihkuun!
Tai käyt huomenna hakemassa eläinkaupasta Anjun suihketta tai samppoota ja peset kissas.
Peset hajustamattomalla shampoolla. Varo ettei korviin mee vettä.
Vaari joskus aikoinaan joutui ajamaan kissalta karvat pois kun kisu oli vähän auttanut maalaamisessa. Kun ei sitä voinut tinnerillä ruveta pesemään.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:16"]
Lykkää kissa koipien kanssa uuniin, jos on jo valmiiksi marinoitukin :D
[/quote]Minä en tykkää yhtään kissasta kun se on valmiiksi marinoitua. Naturellina paljon parempaa. Usein teen itse jogurttipohjaisen kastikkeen ja marinoin kissan siinä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:18"]Vaari joskus aikoinaan joutui ajamaan kissalta karvat pois kun kisu oli vähän auttanut maalaamisessa. Kun ei sitä voinut tinnerillä ruveta pesemään.
[/quote]
Ja kissa varmaa oli hyvinkin kiitollinen. :D
Ei se haittaa, ap. Lähtee sitten pikkuhiljaa pois. En tekisi sinuna kissalle yhtään mitään. Mulla on koira, joka on aina sylissä, ja sen valkoinen lyhyt karva on marinoitunut vaikka millä. Ei se haittaa!
Kunhat et enää uuniin laita niin no worries!
Miks mun kissanpaistoviesti poistettiin?! Modet vauhdissa!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:24"]Miks mun kissanpaistoviesti poistettiin?! Modet vauhdissa!
[/quote]
Kaikki ei tajuu mustaa huumoria :(
Tämä muistetaan. Minulla ei silti tule olemaan mitään tekemistä sinun kustun Vuittonisi kanssa, tehdään tämä selväksi jo nyt.
T. Kissa
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:18"]Vaari joskus aikoinaan joutui ajamaan kissalta karvat pois kun kisu oli vähän auttanut maalaamisessa. Kun ei sitä voinut tinnerillä ruveta pesemään. [/quote] Ja kissa varmaa oli hyvinkin kiitollinen. :D
[/quote]
No ei se onneks kisu kerinnyt kuin pikkusen sillä maalilla leikkimään. Tuli semmonen nakuläikkä hetkeksi, ennenkuin karvat kasvo takasin.:-)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:24"]Miks mun kissanpaistoviesti poistettiin?! Modet vauhdissa! [/quote] Kaikki ei tajuu mustaa huumoria :(
[/quote]Luulevat varmaan, että joku ottaa ne tosissaan...
Mä pesin tänään hunajaa kissasta. Olin valellut itseni saunahunajalla ja mirri hyppäsi lauteille ja tietenkin alkoi puskemaan minua. Se onneksi lähti vedellä. Pese kissan marinoitu kohta käsitiskiaineella!
Minäkin marinoin kissani kerran!.
Otin märän rätin, jolla yritin enimmät mausteet ottaa pois. Turkkiin jäi värjäytynyt kohta, mutta se lähti sitten omia aikojaan pois. Kissaa se marinoitu kohta ei tunnu haittaavan, joten suotta sitä rupeaa työkseen poistamaan :)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:18"]Vaari joskus aikoinaan joutui ajamaan kissalta karvat pois kun kisu oli vähän auttanut maalaamisessa. Kun ei sitä voinut tinnerillä ruveta pesemään. [/quote] Ja kissa varmaa oli hyvinkin kiitollinen. :D
[/quote]
No ei se onneks kisu kerinnyt kuin pikkusen sillä maalilla leikkimään. Tuli semmonen nakuläikkä hetkeksi, ennenkuin karvat kasvo takasin.:-)
[/quote]
:D voi toista!!
Mä jo kerkesin kyllä sieluni silmin näkemään kuvajaisen kyrsiintyneestä kissasta jolla karvat leikelty selän ja vatsan alueelta. Tassut, pää ja häntä jätetty karvan peittoon. :D
Mut hyvä, jos ei koko kattia tarvinu parturoida, vaan riitti pieni läikkä. :)
Siksi pikimusta kissa onkin hyvä, ei näy marinadit ja liemet. Pyllynreikä vain hohtaa valkoisena :)
no tietenkin peset kissan. Niin kun joka viikko muutenkin
Heh, toivottavasti ei ollut kovin tulinen marinadi.
Pese se.