Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapään sokerointi ja kipu

Vierailija
16.06.2015 |

Olen tähän asti sheivannut alapääni, mutta olen kyllästynyt jatkuvaan sänkeen. Yritän kerätä rohkeutta mennäkseni sokeroituttamaan (onko se sana?) alueen, mutta kipu pelottaa. Asteikolla 1-10, kuinka kipeää se SULLA käy? Jos ykkönen on ei kipeää ollenkaan ja kymppi pahin kuviteltavissa oleva, mihin numeroon kallistut? Jos ajattelee, että en kykene nyppimään kulmakarvojani kivun takia, niin kannattaako edes yrittää? Toisaalta mun kipukynnys on suhteellisen korkea, esim synnytykset oli helppoja ja selkäkipuakin kestin niin pitkään että kävelykyky melkein meni iäksi. Äääh, en tiiä. Muutenkin hirvittää mennä levittämään vieraalle ihmiselle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko 5. Kipu on hetkittäin kova, mutta se menee aina ohi. Kun joku muu tekee sen karvojen poiston, se on helpommin kestettävissä, kuin että itse niitä poistaisi.

Mä käyn sokeroinnissa, koska ajamalla saan vain ihan kauheat näpyt alapäähäni.

Vierailija
2/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Ehkä vielä joskus uskallan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan se kestää tai siis kuin usein pitää käydä ja paljon se maksaa?

Vierailija
4/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään hullumpaa että akat maksaa pillunsa levittelystä ja väkivaltaisesta repimisestä?

Vierailija
5/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:29"]Onko mitään hullumpaa että akat maksaa pillunsa levittelystä ja väkivaltaisesta repimisestä?
[/quote]

Tuskin valittaisit jos pitäisi posliinin tai luolanaisen puskan välillä valita xD

Vierailija
6/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:29"]Onko mitään hullumpaa että akat maksaa pillunsa levittelystä ja väkivaltaisesta repimisestä? [/quote] Tuskin valittaisit jos pitäisi posliinin tai luolanaisen puskan välillä valita xD

[/quote]

Luonnollinen karvoitus on paras.

Vierailija
7/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v kuluttua naureskellaan näillekin sitten

Vierailija
8/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeroi itse ainakin aluksi, voit sitten lopettaa jos tuntuu siltä ettet kestä? Eikä tarvii vieraille levitellä.

Itsellä se kipu vaihteli todella paljon, välillä tuntui että 8, välillä taas korkeintaan 1. 

Vierailija
9/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeroi itse.
Keittelet sokerin netin ohjeiden mukaan, maksaa parikymmentä senttiä. Mua sattuu ehkä 2 tai ei se edes ole kipua. Pientä nipistelyä ja tekee mieli raapia. Jätän tohon ylhäälle pienen karvatupsun ihan häpyhuulien alkukohtaan ja siitä kyllä sokerointi tuntuu eniten. Ihanan sileenä paikat pari viikkoa.

Vierailija
10/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kipu ehkä kolmosen luokkaa.

Vierailija
11/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se oli kyllä ehdoton kasi! En tiedä, olenko kipuherkkä :) suosittelen kokeilemaan, ei siihen kuole kuitenkaan. Itse tosin siirryin takaisin sheivaamaan, vaikka sokeroinnilla se lopputulos oli sata kertaa parempi.

Ja voisiko ne jeesustelijat olla hiljaa: jokainen nainen saa tehdä omalle pillulleen juuri niinkuin itse haluaa, omasta tai kenen tahansa muun toiveesta eikä asia kuulu yhtään kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi