Olen vähän huolissani mieheni työasioista, olisitko sinä?
Menee 7:ksi töihin / työpaikan lähistölle, koska myöhempään mennessä ruuhkat olisivat niin kovat, että työmatkaan menisi useita tunteja.
Lähtee töistä / työpaikan lähistöltä vasta 17 jälkeen, koska muuten olisi taas ruuhkat ja työmatkaan menisi useampia tunteja.
Näillä järjestelyillä työmatkaan autolla menee 1,5 h suuntaansa eli 3 h päivässä.
On siis töissä / odottamassa työn alkua tai töistä kotiin lähtöä ja työmatkoilla n. 5.30 - 19 välisen ajan ma - pe.
Tekee töitä normaalin 8 h päivässä, mutta ennen työpäivää ja työpäivän jälkeen odottelee ruuhkan laantumista.
Kotona on väsynyt.
Kommentit (11)
No ei tuossa kyllä mitään järkeä ole, jos ei saa tuota liukumana vaan istuu vaan odottelemassa töiden alkua.
Mainio tilaisuus käydä työpaikan lähellä uimahallissa, kuntosalilla tai pelaamassa squashia, eikä vain odottaa passiivisena sydänvaivojen ilmaantumista:)
Normaalia. Meillä tuon päälle vaimo nalkuttaa oluen juonnista ja siitä että pitäisi vielä siivota ja leikkiä lasten kanssa. Minä olen sanonut ettei aikuiset leiki, lapset leikkivät.
Olen saatanan väsynyt ja ärsyttää jos toinen ottaa huomioni valittamalla keskeneräisistä asioista. Olen kuitenkin tehnyt töitä selkä vääränä ja väsynyt. Sitten lupasin että pudotan painoani. Käyn kolmesti viikossa lenkillä. Olen siis äärimmäisen väsynyt ja vittuuntunut.
Kun laihdun sille tasolle kun tavattiin niin seksiäkin kuulemma saa koska näytän hoikkana paremmalta ja seksikkäältä.
Minusta välillä tuntuu että kamelin selkä katkeaa..
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:26"]
Normaalia. Meillä tuon päälle vaimo nalkuttaa oluen juonnista ja siitä että pitäisi vielä siivota ja leikkiä lasten kanssa. Minä olen sanonut ettei aikuiset leiki, lapset leikkivät.
Olen saatanan väsynyt ja ärsyttää jos toinen ottaa huomioni valittamalla keskeneräisistä asioista. Olen kuitenkin tehnyt töitä selkä vääränä ja väsynyt. Sitten lupasin että pudotan painoani. Käyn kolmesti viikossa lenkillä. Olen siis äärimmäisen väsynyt ja vittuuntunut.
Kun laihdun sille tasolle kun tavattiin niin seksiäkin kuulemma saa koska näytän hoikkana paremmalta ja seksikkäältä.
[/quote]
Ja tuon päälle vaimo vielä väittää että käyt pettämässä häntä. Selkä napsahti just.
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Mitä se tekee ne ajat kun odottaa työpaikan lähistöllä?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:27"]
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Mitä se tekee ne ajat kun odottaa työpaikan lähistöllä?
[/quote]
Ite pelaisin hay dayta kännykällä tai lukisin kirjaa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:27"]
[/quote]
Usein soittelee mulle kännykästään. Joskus käy hierojalla ja useimpina päivinä käy syömässä. Joskus käy tapaamassa jotain kaveria yms. Lukee lehteä ym.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:26"]
[/quote]
Itsekin joskus vähän nalkutan, mutta samalla olen mieheni jaksamisesta huolissani. En siis viitsi paljoa nalkuttaa. Toisaalta, itsekin teen 8 h työpäiviä ma - pe + lisäksi hoitelen suurimman osan kotitöistä ja lastenhoidosta. Väsyttää itseäkin kun olen melkein kuin yh. Mun mies on myös lihonut, mutten siitä ole huomautellut.
ap
Jättäkää ne nalkuttajat! Itsepähän elämänsä valitsi.
Selvät merkit. Panemassa on tuos ruuhka-ajan. Toki väsyttää.