Millä jumppaliikkeillä niskakyttyrä sileäksi?
Eli perus älypuhelin/tietokonequasimodokyttyrä vaivaa. Kotona suoritettavia täsmäliikkeitä sen sulattamiseen? Karsean näköistä, haluan eroon siitä.
Kommentit (11)
Hieronta ja lasten kasvu auttaa. Silloin kun lapsia joutui kantamaan, oli minullakin niskakyttyrä.
Joogaliike, en muista nimeä auttaa. Selällään rullata jaloilla peppu ylös, eli paino tulee just siihen niskaan. Auttaa ainakin mulla synnäiseen "apteekkarinkyhmyyn "
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:09"]Ryhdin parantaminen auttaa.
[/quote]
Juuh.... no ei sitten olisi siihen jumppavibkkejä, kerran et suoraan kyttyrään tepsiviä keksi? :)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:11"]Joogaliike, en muista nimeä auttaa. Selällään rullata jaloilla peppu ylös, eli paino tulee just siihen niskaan. Auttaa ainakin mulla synnäiseen "apteekkarinkyhmyyn "
[/quote]
Oi luoja, otapa nyt tuosta mun tekstistä selvää. :D Siis sen nimi ei oo "en muista nimeä ". Ja siis selällään, jalat koukussa jalkapohjat maassa. Siitä se selän rullaus .
Hieman kiire joo ja silti pakko vastata.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:11"]Joogaliike, en muista nimeä auttaa. Selällään rullata jaloilla peppu ylös, eli paino tulee just siihen niskaan. Auttaa ainakin mulla synnäiseen "apteekkarinkyhmyyn "
[/quote]
Oi luoja, otapa nyt tuosta mun tekstistä selvää. :D Siis sen nimi ei oo "en muista nimeä ". Ja siis selällään, jalat koukussa jalkapohjat maassa. Siitä se selän rullaus .
Hieman kiire joo ja silti pakko vastata.
[/quote]
Mietinkin, että tarkoitatko tuota vai sitä "käänteinen V " asentoa :D enemmän siis tätä liikettä.
Keppi (esim luudanvarsi) kainaloitten alle (selän puolelle) ja kiertoliikettä molempiin suuntiin.
Käsivarret rentoina (ilman keppiä) kiertoliikettä lantiosta ylöspäin niin että käsivarret heiluvat rentona toielle puolelle vartaloa.
Vatsamakuulla pää kiertyneenä vas:lle eli oik. poski lattiassa. Liu'uta oik. käsi lattiaa pitkin vartalon vierestä takaraivoon ja takaisin vartalon viereen. Niskakyttyrä saa kyytiä!
t. fyssari
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:20"]Vatsamakuulla pää kiertyneenä vas:lle eli oik. poski lattiassa. Liu'uta oik. käsi lattiaa pitkin vartalon vierestä takaraivoon ja takaisin vartalon viereen. Niskakyttyrä saa kyytiä!
t. fyssari
[/quote]öö miten voi liu'uttaa kättä tossa asennossa, ku jos oikea poski on lattiassa ni oikean käden joutuu viemään oman itsensä alta sinne takaraivoon. Eihän toi oo oikein mahollista....
osta uusi.paljon helplmpaa. mäkin ostin uudrn pään.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:20"]Vatsamakuulla pää kiertyneenä vas:lle eli oik. poski lattiassa. Liu'uta oik. käsi lattiaa pitkin vartalon vierestä takaraivoon ja takaisin vartalon viereen. Niskakyttyrä saa kyytiä!
t. fyssari
[/quote]öö miten voi liu'uttaa kättä tossa asennossa, ku jos oikea poski on lattiassa ni oikean käden joutuu viemään oman itsensä alta sinne takaraivoon. Eihän toi oo oikein mahollista....
[/quote]
Piirrät kädellä puoliympyrän lattiaa pitkin. Käsi lähtee vartalon vierestä ja päätyy takaraivolle.
-fyssari-
Ryhdin parantaminen auttaa.