Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tyttäreni heräsi yhdeltä

Vierailija
30.06.2015 |

Siis yhdeltä päivällä eikä ole syönyt mitään muuta kuin yhden jaffakeksin. Paljonko teidän teinit syö? Siis mun tytär on 13 vuotta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt hyvä ihminen tyttäresi syömään enemmän!

Vierailija
2/12 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi :D ihan normia kesäloman viettoa ton ikäseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, voi hyvää päivää...

Vierailija
4/12 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nukkuminen kuulostaa normaalilta jos on myöhään mennyt nukkumaan mutta syö aika vähän

Vierailija
5/12 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi on selvästi laihdutuskuurilla. Ovatko ystävät tai tuntemattomat koulussa sanoneet häntä lihavaksi ja lapsi otti siitä itseensä niin pahasti? Suosittelen että puhut lapsellesi asiasta. Ja jos vastauksena on kiukuttelu ja raivarit niin se osui oikeaan.

Vierailija
6/12 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:03"]Tyttäresi on selvästi laihdutuskuurilla. Ovatko ystävät tai tuntemattomat koulussa sanoneet häntä lihavaksi ja lapsi otti siitä itseensä niin pahasti? Suosittelen että puhut lapsellesi asiasta. Ja jos vastauksena on kiukuttelu ja raivarit niin se osui oikeaan.
[/quote]
Voi jeeeesus! Tuskinpa söisi keksiä, jos tietoisesti laihduttaisi. Ja ap, toi on ihan normaalia teinimeininkiä:) T. N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi on selvästi masentunut! Ei syö ja nukkuu pitkään! Psykiatrille mars nyt!!

Vierailija
8/12 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:47"]Tyttäresi on selvästi masentunut! Ei syö ja nukkuu pitkään! Psykiatrille mars nyt!!
[/quote] totta! Nuoret muutenkin "masentuvat" helposti koska se on muotia nykyään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun keskimmäinen on vuoden verran haahuillut ja ei herää koskaan ennen klo 12. 12 ja kahden välissä se nousee käy röökillä ja ottaa muroja. 

Vierailija
10/12 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä 40 v. nainen nukkuu mielellään pitkään, jos mahdollista. Herättyäni juon hieman, mutta syön vasta useamman tunnin päästä. Pitäisiköhän nyt huolestua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilta kuulostaa paitsi että syö vain vähän. Onko syönyt vielä mitään muuta?

Vierailija
12/12 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on sairas. Soita 112. Pyydä paikalle armeijan ensivasteyksikkö.