Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40v ja neitsyt- elokuva ei kohdallani vitsi

Vierailija
30.06.2015 |

terveisin tosielämän 33 vuotta ja neitsyt mies

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 30v ja neitsyt,olen komea kaveri muuten ja sanotaanko että komeudesta oo ollut muutako haittaa elämän varrella,kun on muuten huono-itsetuntoinen ja hieman myös epäsosiaalinen.Eli naisia ois kyllä tulossa.Mutta ei vaan osaa edetä,mikä on aina vaan vaikeampaa ku ikää tulee lisää.Kerronpa tapahtui eräs vkl oltiin juhlimassa kaverin 30v synttäreitä ja baariinhan sitä lähdettiin. Illan aikana tuli parikin hyvännäköistä  naista iskemään illan aika siinä mielessä,mutta ei.Tästähän kaveri riemastu pikku päisään että oletko homo.Oon täsä kauan miettiny ku et ole naisenkaan koskaan lähteny ja ku en ole seurustellut..Tähän loppu into juhlia.Ja asia on siitä asti vaivannut ihan VITUSTI.Minua eräs vanhempi nainenkin eräs kerta oikeastaan kuulusteli että ku komea rauhallinen kaveri vain yksikseen on vain...Tällästä

Vierailija
2/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normisettii nykypäivänä.... Ja ylläoleva kommentti kertoo naisten suhtautumisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se mulle kuuluu. oma on asias. tyhmä.

Vierailija
4/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap:n paikkakunnalla ole yhtään maksullista naista?

Vierailija
5/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko tehdä asialle jotain? Voithan valehdella ikääsi alaspäin ainakin muutaman vuoden jos pääset joskus maaliin, ja jostain syystä haluat kertoa ongelmastasi.

Vierailija
6/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

33v oli itsellänikin sama tilanne, ei edes mitään suhteita. 34v vuotiaasta lähtien on ollut (vain) aasialaisia naisystäviä, yksi kerrallaan ja pitkiä aikoja.

41v m

Vierailija
7/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:06"]

Aiotko tehdä asialle jotain? Voithan valehdella ikääsi alaspäin ainakin muutaman vuoden jos pääset joskus maaliin, ja jostain syystä haluat kertoa ongelmastasi.

[/quote]

Aion minä sille jotain tehdä. Jotain kuvailemallasi tavalla esitettyä juurikin pohtinu...

Vierailija
8/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutuksena voin sanoa, että seksi ei useinkaan ole mitään erikoista.

Oma kokemukseni: olen harrastanut seksiä elämässäni noin kymmenen miehen kanssa. Niistä yhden kanssa kipinöinti on ollut jotain aivan erityistä, ja erään toisen lähelle samaa. Mutta loppujen kanssa aika yhdentekevää. Joten päätelmäni on, että monissa parisuhteissakaan ei varmaan ole kummoista seksiä. 

Vierailija
9/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:08"]

33v oli itsellänikin sama tilanne, ei edes mitään suhteita. 34v vuotiaasta lähtien on ollut (vain) aasialaisia naisystäviä, yksi kerrallaan ja pitkiä aikoja.

41v m

[/quote]

Mukava kuulla, että nyt pyyhkii hyvin. Terv. AP

Vierailija
10/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

29-vuotiaana pääsin itse poikuudestani. Enpä sitä kenellekkään mainostanut. Nyt vajaan kymmenen vuoden jälkeen on ollutkin sitten jo kuitenkin joku 40 seksikumppania. Sen verran sain nuorempana naisilta halveksuntaa, että seurustella en oikein osaa.... Näillä mennään.

Vierailija
11/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:06"]Aiotko tehdä asialle jotain? Voithan valehdella ikääsi alaspäin ainakin muutaman vuoden jos pääset joskus maaliin, ja jostain syystä haluat kertoa ongelmastasi.
[/quote]
No ei taida olla paljon väliä valehteleeko olevansa 30 vai 33 vuotias neitsyt mies. Ammattilaisella pari kertaa käy opissa ja sitten vähän kokeneempana metsästämään naista vapailta markkinoilta.

Vierailija
12/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sivuseikka.

Vierailija
13/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:10"]

Lohdutuksena voin sanoa, että seksi ei useinkaan ole mitään erikoista.

Oma kokemukseni: olen harrastanut seksiä elämässäni noin kymmenen miehen kanssa. Niistä yhden kanssa kipinöinti on ollut jotain aivan erityistä, ja erään toisen lähelle samaa. Mutta loppujen kanssa aika yhdentekevää. Joten päätelmäni on, että monissa parisuhteissakaan ei varmaan ole kummoista seksiä. 

[/quote]

Mieluummin minä etsin itsekin sitä suhdetta, jossa kaikki osa-alueet toimisivat yhdessä. Onhan sitä juttukavereita. Eivät tietenkään tiedä tätä salaisuuttani. Ehkäpä osa minusta kuvittelee, että tietäessään tuon suhtautuminen minuun muuttuisi. T. AP

Vierailija
14/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
15/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun asian nostit esiin, niin kysytään sitten, että minkä sanoisit syyksi, ettet ole seksiä harrastanut?

Vierailija
16/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä ole 40v jos olet 33v. :O

Vierailija
17/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:03"]

Normisettii nykypäivänä.... Ja ylläoleva kommentti kertoo naisten suhtautumisen.

[/quote]Kakkonen on mies.

Vierailija
18/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:10"]Lohdutuksena voin sanoa, että seksi ei useinkaan ole mitään erikoista. Oma kokemukseni: olen harrastanut seksiä elämässäni noin kymmenen miehen kanssa. Niistä yhden kanssa kipinöinti on ollut jotain aivan erityistä, ja erään toisen lähelle samaa. Mutta loppujen kanssa aika yhdentekevää. Joten päätelmäni on, että monissa parisuhteissakaan ei varmaan ole kummoista seksiä.  [/quote] Kylläpä lohduttaa vitun vajakki.

[/quote]Jos vastaaja oli ap, ei tarvitse enää kysellä syytä.

Vierailija
19/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:19"]

No kun asian nostit esiin, niin kysytään sitten, että minkä sanoisit syyksi, ettet ole seksiä harrastanut?

[/quote]

Noidankehä. Kun en sitä nuorena poikana uskaltanut menettää, ja asia venyi ja venyi, niin tässä iässä just ikäni takia se on entistäkin suurempi este. En usko että sitä edesauttaa erakkomainen ja ujo luonteeni.

Vierailija
20/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehän iällä ole mitään merkitystä. Ihmettelen enemmän niitä, jotka aloittavat seksin ollessaan itse hyvin nuoria. 

Toivon, että löydät itsellesi mukavan puolison, joka arvostaa sinua ja haluaa olla kanssasi.  Minä olisin (jo tautiriskin vuoksi) YLPEÄ siitä, ettet ole maannut puolen Suomen kanssa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi