Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40v ja neitsyt- elokuva ei kohdallani vitsi

Vierailija
30.06.2015 |

terveisin tosielämän 33 vuotta ja neitsyt mies

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikuus meni 34-vuotiaana. Ei kysellyt silloinen tyttöystävä, nykyinen vaimo syitä poikuuteen.

Enkä minä hänen neitsyyteen.

Kumpikaan ei ole uskonnollinen millään tavalla. Olin etenkin nuorempana todella ujo ja epävarma kehostani. Pelkäsin, että satunnainen yhden yön tuttavuus vain kiusaisi jostakin syystä ja itsetunnon jäänteetkin menisivät.

Tosin kun ei bilettämässö viihtynyt, niin aika pieni mahdollisuus olikin tutustua naisiin.

Vaimoni ei myöskään viihtynyt baareissa. Siksi kai pysyi neitsyenä.

Tapasimme sattumalta oman harrastukseni puitteissa. Joten jos minulla "onnisti" niin varmasti muillakin. Katkeruus ja naisviha pitää jättää muualle. Omat pelot ja huono itsetunto ei ole naisten syytä.

Vierailija
42/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:58"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:28"]

Miehelle ihan helppoa säilyttää poikuutensa koska pillun saaminen on aina niin ison työn ja tuskan takana. Pitäisi sietää ensin kymmeniä pakkeja että yhden  kanssa pääsee edes treffeille, eikä sekään vielä takaa saantia. 

Nainen jos on neitsyt yli kolmekymppisenä niin se on jo nolompi tapaus, sillä naiset saa seksiä sormia napsauttamalla. 

[/quote]

Tuossa lopussa on outo päätelmä. Korjataan hieman: Tunnettu tosiasia on, että kyky odottaa mielihyvää on ominaisuus, joka korreloi elämässä menestymisen kanssa (esim. vaahtokarkkikokeissa todistettu). Siis nainen, joka pystyy olemaan neitsyenä pitkään, on luultavasti torjunut jo monia seksimahdollisuuksia. Hänellä on siis itsekontrolli hallussa. 

[/quote]

Sairaalloinen estyneisyys tai hyvä itsekontrolli. Ihan miten sitä haluaa itse kutsua. Jos kolmekymppisenä ei ole vielä yhtään potentiaalista sänkykumppania tullut vastaan niin täytyy jo aika nirso olla.

[/quote]

Minä tunnen erään 30v. -> joka on edelleen neitsyt. Ottajia olisi mutta häntä ei yksinkertaisesti kiinnosta. Pitää itseään aseksuaalina. Mitäs sitä  turhia seksiä harrastamaan jos se ei kiinnosta. Seksittömyyteen ei kuole (vaikka miehet niin kuvittelevatkin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten? Usko tai älä, mutta seksi ei ole sellainen elintärkeä (heh, "elin") asia kuin sen uskotellaan olevan.

Vierailija
44/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:16"]No mitä sitten? Usko tai älä, mutta seksi ei ole sellainen elintärkeä (heh, "elin") asia kuin sen uskotellaan olevan.
[/quote] itsellä taitaa pelot liittyä paljon siihenkin, että nainen epäisi mahdollisen suhteen tuon asian takia. Itekin nostan monet muut seikat yli tuon itse seksin... AP

Vierailija
45/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole ollut yhdynnässä vaikken ole uskossa, 34 on ikää. Olen huono lähestymään naisia etenkin baareissa. Ja tahdon harrastaa seksiä vain sopivan naisen kanssa oikealla hetkellä, tilaisuuksia olisi ollut jo kymmeniä. Olen toki ollut intiimisti naisten kanssa muuten ja ajattelinkin nyt kokeilla seksiä.

Vierailija
46/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olen 30v nainen, enkä todellakaan neitsyt. Nyt sinkkuna ja mulle neitsyys miehessä ei haittaisi tippaakaan. Opetan mielelläni.

Sanot vaan rohkeasti, jos nainen nauraa tai mollaa hän on idiootti et sinä. Eka kerta voi olla päätöntä höseltämistä tai jotain todella ihanaa. Siihen vaan vaaditaan oikea ihminen. Ei se määrä vaan se laatu.Mitä väliä jos tulet sekunnissa, on koko elämä aikaa harjotella. :)

Vierailija
47/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:51"]Ap. Olen 30v nainen, enkä todellakaan neitsyt. Nyt sinkkuna ja mulle neitsyys miehessä ei haittaisi tippaakaan. Opetan mielelläni.

Sanot vaan rohkeasti, jos nainen nauraa tai mollaa hän on idiootti et sinä. Eka kerta voi olla päätöntä höseltämistä tai jotain todella ihanaa. Siihen vaan vaaditaan oikea ihminen. Ei se määrä vaan se laatu.Mitä väliä jos tulet sekunnissa, on koko elämä aikaa harjotella. :)
[/quote] mukavaa kuulla :) suurimmat esteeni lienevätkin pääni sisällä. Kauan olen pitänyt ajatusta, että asiantilan ollessa näin olen jo valmiiksi leimattu oudompien joukkoon. Niin..eipähän se miehisyyttäni tai ennen kaikkea persoonaani huononna, vaikka nyt on näin.

Vierailija
48/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi neitsyys on paha-asia? Puolisoni ja minä olimme toistemme ensimmäiset, ja arvostamme hieman vanhanaikasia aatteita. Jotkut arvostavat sitä ettet ole jokapaikan höylä..

Vierailija
49/49 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä tyttöjä ja naisia ketkä nauraa, ainakin mun asteikolla oot tosi kunnioitettava!