Pääsin kouluun!! :)
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:49"]No olipas taas asiallisia viestejä. Pelkkä "onnea" olisi riittänyt. Koulupaikan saaminen on aina hieno juttu.
[/quote]
Ap voi iloita koulupaikan lisäksi siitä, että tuo yks av-mamma on vihreä kateudesta
[/quote]Ei tarvii kadehtia, kun olen kaks yliopistotutkintoa suorittanut ja mulla on hyvä työ. Naurattaa vaan täällä pyörivät aikuiset ihmiset, jotka innostuu kaikenlaisista höpökoulutuksista, kun eivät ole nuorena viitsineet opiskella kunnon ammattia ja tutkintoa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:46"]Kiitos! :) Sosiaali- ja terveysala. Ap
[/quote]hahaaaah, lähäri! Mikäpä muukaan.
[/quote]
Niin, eikös olekin hienoa että me lähihoitajatkin voimme jatkokouluttautua? :) Muutaman vuoden päästä en olekaan sitten enää pelkkä lähihoitaja. :D Mikäs se sinun ammattisi on? Ap
[/quote]Pikkusen parempi palkan ja monen muun asian suhteen kuin lähärin tms. homma. Mutta toisaalta mulla onkin kaks yliopistotutkintoa ja tunnettu faktahan on, että mitä korkeampi koulutus, sitä parempi työ ja palkka.
[/quote]älykkyyttä se ei ainakaan osoita. :)
T. Putkiasentaja
Onnea ap! :) Rankka ala, mutta arvokasta, rehellistä työtä! t. toinen hoitoalalta :)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:49"]No olipas taas asiallisia viestejä. Pelkkä "onnea" olisi riittänyt. Koulupaikan saaminen on aina hieno juttu. [/quote] Ap voi iloita koulupaikan lisäksi siitä, että tuo yks av-mamma on vihreä kateudesta [/quote]Ei tarvii kadehtia, kun olen kaks yliopistotutkintoa suorittanut ja mulla on hyvä työ. Naurattaa vaan täällä pyörivät aikuiset ihmiset, jotka innostuu kaikenlaisista höpökoulutuksista, kun eivät ole nuorena viitsineet opiskella kunnon ammattia ja tutkintoa.
[/quote]
Eikö sulla ole älykkäämpää tekemistä, vai onko tämä ainoa paikka, missä pääset pätemään? Yliopistokoulutuksesta huolimatta et tajua, että nuo ei-yliopisto ammatit on ihan tarpeellisia ja turha niihin on ylikouluttaa ihmisiä? Luultavasti tuntemani trukkikuski päihittäisi sinut missä tahansa älykkyys- tai hoksaamistehtävissä.
Onnea ap. Itse arvostan hoitoalaa, koska en itse siihen kykene. Kirjojen lukeminen ja laskeminen on helpompaa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:46"]Kiitos! :) Sosiaali- ja terveysala. Ap
[/quote]hahaaaah, lähäri! Mikäpä muukaan.
[/quote]
Niin, eikös olekin hienoa että me lähihoitajatkin voimme jatkokouluttautua? :) Muutaman vuoden päästä en olekaan sitten enää pelkkä lähihoitaja. :D Mikäs se sinun ammattisi on? Ap
[/quote]Pikkusen parempi palkan ja monen muun asian suhteen kuin lähärin tms. homma. Mutta toisaalta mulla onkin kaks yliopistotutkintoa ja tunnettu faktahan on, että mitä korkeampi koulutus, sitä parempi työ ja palkka.