Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv38 ja nälkä on kova

Vierailija
30.06.2015 |

Painoa ei ole tullut kuin 8kg , se ei ole ongelma. Mutta nyt on vähän väliä olo että tahtoo syödä jotain. Tänään olen eyönyt jo lautasellisen puuoa mehusopalla, karjalanpiirakan juustolla ja tomaatilla, appelsiinin, pähkinöitä ja tuoremehua...ja ruoka taas mielessä :-/ miten näin kova ruokahalu?

illasta tekee mieli hyvää, etenkin jäätelön haluaisi joka päivä. Suklaatakin tekisi mieli... 

Ylipainoa ei ole, paitsi kohta tällä menolla ;)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä keho valmistautuu synnytykseen ja lähestyvään mahdolliseen imetykseen :) syö vaan kun kerran eei painoakaan liikaa ole

Vierailija
2/8 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei siitä liiallisesta mussuttamisesta kuitenkaan tule hvä, vaan ennemmin tukkoinen olo.. Ehkä se nälkä on kuitenkin ennemmin "päässäni" vaan ;) Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo olisi ilman mehua ja pähkinöitä normaali aamiainen enkä ole edes raskaana. Lounas alkaa pyöriä mielessä 10.30. Hoikka olen.

Vierailija
4/8 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö niin paljon ko napa vetää. Loppupäivinä ruokahalu saattaa olla poissa, kerää nyt tarvittavat kalorit varastoon. Synnytyskin vie valtavasti energiaa.

Vierailija
5/8 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiros, ehkä sit vaan syön :) ..ai sitä jäätelöäkin? ;) ap

Vierailija
6/8 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo puoli litraa vettä ennen kuin syöt. Tiedäthän että kannattaa ottaa se tavaksi jo ennen synnytystä niin imettäessä ei iske se tajuton jano sitten samalla tavalla.

Vierailija
7/8 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:17"]Kiiros, ehkä sit vaan syön :) ..ai sitä jäätelöäkin? ;) ap
[/quote]

Etenkin jäätelöä!

Vierailija
8/8 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, tuopillinen vettä per rinta, imetyksen ohella. tällä säännöllä mä pidin maidontuotantoa yllä ettei juominen unohtunut.

välillä vauva söi yhdestä, join yhden mukin, välillä vaihteli useampaan kertaan, join silloin enemmän