Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla avata sähköposteja. Onko teillä muilla samaa?

Vierailija
16.02.2022 |

Olen opiskelija ja jos olen esim. lähettänyt jollekin yritykselle sähköpostia harjoitteluun tai töihin liityen, en meinaa uskaltaa avata vastauksia. Kyllä mä aina ne avaan, mutta joudun keräämään kauhesti voimia siihen ja lopulta sormet täristen avaan sähköpostin. Tämä sama tapahtuu, jos lähetän vaikka asiakaspalveluun sähköpostin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos lähettäjä on työkkäri.

Vierailija
2/31 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas on tosi vaikeeta soittaa esim tilata hammaslääkäri, kampaaja, asiakaspalveluihin ei tahdo tulla mitään

Vierailija
4/31 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks näin

No pelottaa, mitä ne ovat vastanneet.

Vierailija
5/31 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas on tosi vaikeeta soittaa esim tilata hammaslääkäri, kampaaja, asiakaspalveluihin ei tahdo tulla mitään

Mulla sama, mutta kampaajalle varaan ajan netissä.

-Ap

Vierailija
6/31 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, mutta kampaajalle varaan ajan netissä.

-Ap

Joo, oon lukenu että tämmösellekki ongelmalle on joku nimi, en muista mikä,,mutta joo paniikki iskee jos pitää johonki soittaa

Vierailija
7/31 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma! Muuta parannuskeinoa en oo löytäny kun että rohkeesti vaan tarttuu toimeen niin hyvin se menee ja nopeesti on ohi, pitemmällä aikavälillä alkaa helpottaa :)

Vierailija
8/31 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti jännittää minuakin sähköpostin kanssa.

Vierailija
9/31 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jännittää myös, lykkään koko sähköpostiohjelman avaamista ja tietenkin mitä pidemmän tauon pitää siinä niin sitä isommaksi sähköpostimörkö muuttuu... nimimerkillä en ole avannut sähköpostia kuukauteen.

Vierailija
10/31 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttinä tunnistan saman ongelman ittestäni.

Sittenkun saan itselleni kerättyä voimia, niin sit avaan kaikki kerralla ja sit olen taas aikani omissa ajatuksissani, ehkä kerran viikossa käyn mailit läpi.

Vierailija
11/31 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pelkää avata sähköpostia, varmaan siks ku siellä ei kukaan oikea ihminen puhu, eikä kysy mitään niin että pitäis puhua takas,,mutta se soittaminen on taas ihan kamalaa

Vierailija
12/31 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sopia niin, että jos saat kivan paikan niin ottaa yhteyttä spostilla, muuten ei ota jos paikkaa ei saa. Entä kaksi sähköpostia, toiseen kivat ja toiseen muuta, osa roskapostiin. Älä tee mitään vasten tahtoasi niin että hermostuttaa koko ajan, kohdista enemmän toiveiden mukaan elämääsi. Et ole silloin lastu laineiden vietävänä.

Vierailija
13/31 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kaikenlaista sukankuluttajaa

Vierailija
14/31 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän tällänen ongelma johtuu

Vierailija
15/31 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole tuollaista ongelmaa ja vastaan myös tuntemattomiin numeroihin, kun niin harvoin tulee soittoja. 

Vierailija
16/31 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks näin

No pelottaa, mitä ne ovat vastanneet.

Mutta mitä pelättävää siinä on? Sieltä tulee joko hyviä tai huonoja uutisia ja sen mukaan mennään. Jos tulee kieltävä vastaus, niin ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. 

Vierailija
17/31 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama! Joskus ahdistuin niin paljon että tein jopa uuden sähköpostin ja hylkäsin edellisen. Ei siellä mitään kovin tärkeää siis ollut ja oli rankka vaihe muutenkin elämässä. Nykyään pystyn hallitsemaan paremmin tätä ahdistusta mutta kyllä se välillä aiheuttaa ongelmia. Myös soittaminen eri paikkoihin ahdistaa.

Vierailija
18/31 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei sähköposti ahdista, mutta puhelimeen vastaamista pelkään. Soittamista vähemmän, koska siinä ainakin tiedän etukäteen, mitä asia koskee.

Vierailija
19/31 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tuollaista pelkää vaan sitä mitä itse on tullut vaikka kännissä kirjoitettua. 

Vierailija
20/31 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kerrankin fiksu rakentava keskustelu, kunnes…13> tietysti pari toopee tuli pätemään.

Ap. Tsemppiä sinulle! Ajattele että kerran se vain kirpaisee. Olethan laittanut asetuksista päälle sen että näet määrätyn määrän tekstin alkua. Siitä selviää jo paljon👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi