Mikä on Tampereen paras kauneushoitola?
Tekisi mieli mennä johonkin kasvohoitoon, mutta en tiedä minne. Osaisko joku suositella paikkaa?
Kommentit (163)
Eipä täällä ole sellasia, kauheis hoitoloita vaan kai.
Manse ny o vaa sellane, ei täällä mitää.
Mulla on vaan huonoja kokemuksia, kosmetologi käynneistä. Kokemukset ovat olleet todella kivuliaita ja hoitajat kovakouraisia. Suositelkaa nyt sellaista paikkaa jossa saa rentouttavan hoidon eikä tarvi pelätä kipua?
Mä oon ainakin tykänny Lapinniemen kylpylästä, tyyris muttei oo tarvinnu pettyä
Kahdeksas Aisti, Tuomiokirkonkatu 8, Niin ei tarvitse pettyä!
Sanompa vaan, minä ja mun mies on käynyt pitkään tuolla kosmetologilla jonka uusi hoitola tuo 8aisti on. Kyllä sillä iho on ihan tiptop, mutta varmaan käy myös kauniiden hoitsujen vuoksi. Ei parane valittaa en halua asua minkään finnisen juntin kanssa
Mä käyn tuolla Kosmetologi koululla on halvin, miksi maksaa turhasta
Mä oon kyllä eri mieltä, onhan se nyt ihan eri juttu käydä ammattilaisella joka tietää mitä tekee versus joku opiskelija jonka testinukkena oot siinä tuolissa. Kyllä se näin on, laadusta voi jotain jo maksaa.
En mäkään halua ketään amatööriä pyöriin mun silmän viereen terävien pinsettien kanssa. Mielummin maksan rahaa ammattilaisella ja näen jatkossakin.
Niitä ehdotuksia hyvistä paikoista joissa ei satuteta kaipailisin edelleen ?
Mä suosittelen edelleen Tampereen kylypylää
Onkohan oikeesti ihan näkn kirjoitti:
Mä oon kyllä eri mieltä, onhan se nyt ihan eri juttu käydä ammattilaisella joka tietää mitä tekee versus joku opiskelija jonka testinukkena oot siinä tuolissa. Kyllä se näin on, laadusta voi jotain jo maksaa.
Etenkin jos on vähänkään ongelmaa. Olen pitänyt virve vikmanista. Sukunimessä toinenkin osa, en muista mikä mutta olen ollut tyytyväinen. Ei tuputa mitään, mikä on iso plussa.
Mulla on todella paha akne, Kahdeksannen Aistin Sanna on pystyny huomioimaan mun eritystarpeet aina todella hyvin. Suosittelen
Mun suositukset menee myös Sannalle, uudessa hoitolassa 8aisti en ole vielä kerinnyt käymään, mutta edellisessä paikassa kylpylässä kymmeniä kertoja.
Ääni täältä Mirkalle, tekee kotona Hervannassa hoitoja. Todella joustavat työajat.
Aina kun olen käynyt jossain kauneushoidossa niin se on ollut samaa, eri aineiden levittelyä kasvoille, ehkä vähän kuorintaa tms ja sitten joku superhoitava/rauhoittava ampulli. Ikinä en ole mitään kummempia tuloksia nähnyt muuta kuin pankkitililläni. Onko joku sellainen kaunaushoitola joka oikeasti tekee jotain mikä tekee jotain iholle, minkä huomaisi vielä viikonkin päästä?
Testaa Guinot laitehoidot, melkeimpä se ainoa tapa saada näkyviä tuloksia ellei halua kirurgin veitsen alle.
No olen eri mieltä, ihon hoito vaatii toistoja jos haluaa tuloksia!!!
Mun vakkari mesta on Hyvä Olo Ilona