Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on Tampereen paras kauneushoitola?

Vierailija
16.02.2010 |

Tekisi mieli mennä johonkin kasvohoitoon, mutta en tiedä minne. Osaisko joku suositella paikkaa?

Kommentit (163)

Vierailija
1/163 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.tampereenkauneuspalvelu.fi/ Jaanalla ja olin kovin tyytyväinen

Vierailija
2/163 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marika on aivan oikea henkilö hommaan! Itselläni vähän hankala iho, ja Marika on ottanut minut siipiensä alle, ja nettipalstojen mukaan pistänyt useamman muunkin ongelmaihon kuntoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/163 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan 40 eurolla tosi tehokkaan mekaanisen puhdistuksen (+ kulmien siistinnän). Kesto 1.5h.

Vierailija
4/163 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneushoitola Boutique ja Sarita. Erinomaiset tuotteet ja hoidot. En aio edes kokeilla muita :-)

Vierailija
5/163 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippu, ammattilainen, biokemisti FT sekä kosmetologi Anna Esthetique Tampere hoitolassa, ennen oli Hyvinvointistudio Divinossa. Hän tekee superhoitoa! 

Vierailija
6/163 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen parhaan kasvohoidon saanut kauneushoitola divanailssissa. Kosmetologi todella paneutuu siihen mitä tekee, on huolellinen ja kuuntelee asiakasta. Sain todella hyvät neuvot ja kotihoito-ohjeet. Kasvohoidon hieronta osuus oli jotain ihan taivaallista. Käyn heillä myös sokeroinnissa ja kynsissä. Niissäkin arvostan huolellisuutta ja sitä nopeutta miten hommat hoituvat. Oman kynnen geelauksen saan 40minuutissa ja todella tarkkaan tehdyn brassin 5-10minuutissa. Ollut vakipaikkani jo 3vuotta. Löysin alkujaan citydealin kautta.

Vierailija
7/163 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen kylpylä Lapinniemessä. 

Vierailija
8/163 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Hervannan suunnalla mitään kauneushoitola? Tarvisin juhlameikkiä

Vierailija
9/163 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tossa suositteli Paklaamon Marikaa, mutta itselläni on huonoja kokemuksia. Kävin 2 kertaa kasvohoidossa noin vuosi sitten. Tyyppi on tosi mukava mutta muistoksi jäi ikuiset arvet leukaperääni ja kamala kidutus. Käynnit olivat ensimmäisiä kertojani ja kuvittelin että kasvohoidot on aina niin julmia. Ystäväni suosittelemana vaihdoin kosmetologiani. Nykyinen kosmetologini ei pysty ymmärtää miten hänen kolleegansa on saanut niin pahoja arpia aikaan. Mielestäni hoidon tulee olla tehokas, mutta kaikella on rajansa!

Vierailija
10/163 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneushoitola Desireé. Siellä on mun kosmetologi Anne, hän on tehnyt alan töitä jo 20v.ja on huippu kosmetologi!

Vierailija
11/163 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ehdottomasti Paklaamoa ja sieltä Marikaa. Itse päädyin Marikalle, kun olin lukenut ylistäviä kommentteja netistä. Marika on aivan huippu kosmetologi. Hän sanoi suoraan, että tekee minusta nyt kamalan näköisen, kun useimmat kosmetologit eivät uskalla tehdä tarvittavaa remonttia, koska pelkäävät että asiakas ei tule enää takaisin. (eikä hän oikeasti tee sinusta ihan kauhean näköistä, vaikka pelotteleekin) Hän ottaa missiokseen sinun ihon hyvinvoinnin ja katsastaa heti aluksi tarpeesi. Marika kertoi, että hänellä itsellään on ollut huono iho, joten hän tietää miten tärkeää hyvä iho on ja miten sen saavuttaa. Aivan superhoitoa! Itse olen käynyt myös Tampereen kosmetologikeskuksessa, jossa sain vain vähän kasvojen hivelyä isolla hinnalla. Joten jos haluat laadukasta ja tehokasta hoitoa, suosittelen Marikaa!!

Vierailija
12/163 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä paikka. Minäkin kaipaisin ihan kunnon remonttia naamaani.

Vierailija
13/163 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Itse käyn Day Spa Studio Feel Itissä! Siellä on mun vakkari kosmetologi Emma, hän on tehnyt alan töitä jo pitkään ja on erittäin ammattitaitoinen ja huippu kosmetologi! Hänellä on aivan ihanat kädet ja kosmetiikkasarjat joita he käyttävät ovat mielettömän hyviä! Hän jos joku on aina iloinen ja täynnä energiaa, aina palvalualtis, ystävällinen ja mikä parasta toisen tarpeet huomioon ottava ja keksii aina uusia ideoita! Hän tekee ihmeitä. Kokeilkaa ihmeessä. Saa väsyneemmästäkin mammasta virkeän ;)

Vierailija
14/163 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin ehdottomasti suositella Kauneushoitola Desiree,
Hämeenkadulla Tampereella. Paikka on tosi kiva. Anne on ollut alalla pitkään..yli 20 vuotta ammattilainen, hän tekee mekaanista ihonpuhdistusta ja ultraäänipuhdistusta, lisäksi myös
muita hoitoja. ei ole koskaan tyrkytänyt tuotteita, mutta osaa kyllä suositella juuri omalle iholle sopivia tuotteita.. Olen todella tyytyväinen, suosittelen! 

Vierailija
15/163 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvointistudio divinossa on todella ammattilainen FT huippu kosmetologi, suosittelen :)

Vierailija
16/163 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Day Span Emmalle myös mun ääni. Paras kosmetologi kellä oon käyny !

Vierailija
17/163 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemuksia Beautybakerysta?

Vierailija
18/163 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervantalainen kasvohoito on ilmainen ja tehokas... sen kun kävelet lähiön keskustaan haastamaan riitaa niin kasvoille loihditaan uusi ilme pesäpallomailalla kädenkäänteessä.

Vierailija
19/163 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 02:14"]

Hervantalainen kasvohoito on ilmainen ja tehokas... sen kun kävelet lähiön keskustaan haastamaan riitaa niin kasvoille loihditaan uusi ilme pesäpallomailalla kädenkäänteessä.

[/quote]

Miten kummassa Hervannan huono maine istuu niiiiin tiukassa? Olen asunut siellä perheeni kanssa 8 vuotta, eikä kukaan ole saanut "kasvohoitoa" enkä ole edes nähnyt sellaista annettavan kenellekään.. :D

Vierailija
20/163 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt Marikalla 15 vuoden ajan, ja minulla erittäin paska iho. Kuntoon on aina tullut, muilla en käyny enkä muiden hoidettavaksi mene.

Mika