Mikä on Tampereen paras kauneushoitola?
Tekisi mieli mennä johonkin kasvohoitoon, mutta en tiedä minne. Osaisko joku suositella paikkaa?
Kommentit (163)
Olisko tuoreita kokemuksia?
Tampereen kauneushoitolaan saisi tamperepassilla alennuksia, uskaltaako mennä?
Jotenkin ne city deal paikat jätti vuosia sitten kammon kaikkiin alennuskamppiksiin...
Välttäkää Jannaa Satamakadulla. Karsee virolaiskotka.
KB ja maiju! Olen sokeroinnin ohella saanut ihania keskuteluja ja lopputulos todella hyvä. Kasvohoidot ovat kuitenkin ihan huipputasoa. Harvassa kasvohoidossa sisältyy noin hyviä hierontoja mukaan.
Kävin kasvohoidossa Kauneushoitola Pumpulissa.Oli todella tehokas hoito edulliseen hintaan.
Moi, Mun mielestä Tampereen paras kosmetologi on Sanna Lehtimäki, aivan ihana asiakaspalvelu. Löytyy nykyään Tampereen keskustasta Kahdeksas Aisti nimisestä yrityksestä. www.8aisti.com
Todellakin, mun suositus menee kanssa Sannalle. Ollut mun vakkari Kosu jo yli kymmenen vuotta.
Oma suosikkini on Kalevan kauneuskeskus. On tullut laitettua ripsiä ja käytyä eri kasvohoidoissa. Ystävällistä ja hyvin koulutettua henkilökuntaa. Plussaa joustavista vastaanottoajoista.
Missä tämä Kahdeksas Aisti sijaitsee? Tampereella? Pääseekö autolla lähelle?
Ihan Tampereen keskustassa, Tuomiokirkonkatu 8,
pääsee autolla oven viereen.
ei oikein meinaa löytyä vapaita aikoja viikonloppuisin...
joka oli pitkään töissä Holiday Clubin Harmony Spa:ssa ?
Mä käyn 7taivas nimisessä paikassa, suosittelen
Joo siellä mäkin olen käynyt pitkään!
kenellä muka on rahaa laittaa tälläiseen?
Se on vähän niinkuin oma valinta mihin sen rahan laittaa, mä en ainakaan halua näyttää rumalta harakalta jonka naam on täynnä näppyjä
Voi elömä, mä luulen että aika monella ei ole varaa hassata rahaa tälläiseen luksukseen.
Kyllä, sama Sanna joka oli ennen Tanpereen Kylpylän hoitolassa töissä
Itse olen vuosien aikana aika monia paikkoja kokeillut tampereella. Useimmat paikat on ihan perus ja ok. Minusta studio feel it on kuitenkin paras. Ehkä siksi, että se on isompi paikka, eikä ns yhden miehen yritys. Siellä on siis palkattuja kosmetologeja varmaan 10, en tiedä onko yrittäjä itse myös. Sama liike on myös levillä, rukalla ja hämeenlinnassa, eli ilmeisesti monet muutkin tykkäävät tästä, kun on voinut laajentaa toimintaa. Paikka on tyylikäs, siisti, ammattitaitoinen, oikeasti kaunis ja vähän luxus. Ihan "oikea" kauneushoitola, eikä pelkästään hieman kulahtanut huone, jossa on vaaleanpunaiseksi maalatut seinät, ikean hylly jonka päällä tekokristalleja maljakossa. Tuon tyyppisiähän suurin osa pienistä kauneushoitoloista on. Itse en koe sellaista kovin rentouttavaksi ympäristöksi. Vaikka olen käynyt samalla kosmetologilla jo pitkään, hän ei ikinä ala kyselemään liian henkilökohtaisia eikä kerro myöskään omasta elämästä kaikkia huolia ja murheita. Tämä on ollut minusta aivan täydellinen piste iin päälle, sillä monissa pienemmissä paikoissa palvelu menee nopeasti "liian henkilökohtaiseksi". En halua kosmetologista ystävääni, vaikka hänestä pidänkin työssään ja on tosi mukava ihminen.