Mikä on Tampereen paras kauneushoitola?
Tekisi mieli mennä johonkin kasvohoitoon, mutta en tiedä minne. Osaisko joku suositella paikkaa?
Kommentit (163)
Ihastuttavat hoidot Hoitola Virvatulessa, tsekattu ja laadukas on.
Itse käyn Day Spa Studio Feel Itissä! Siellä on mun vakkari kosmetologi Emma, hän on tehnyt alan töitä jo pitkään ja on erittäin ammattitaitoinen ja huippu kosmetologi
Beauty Bakery! Todella mukavaa ja rentoa asiakaspalvelua👍
Kavalla jos tiedät hyvän urheiluhierojan
Tekeekö Tampereella joku kestopigmentointia ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneuspalvelut Riikka M
http://www.riikkam.com❤️
Riikka❤️👍
❤️❤️❤️Kosmetologi Sanna Lehtimäki
Kauneuhoitola 8.aisti tuomiokirkonkadulla. Siellä tuijalta saa hyvää palvelua. Suosittelen.
Annan oman ääneni Day spa studio Feel itille. Olen käynyt siellä muutamilla eri henkilöillä, mutta mieleeni on jäänyt Emman ammattitaitoiset otteet sekä todella hyvä kotihoidollinen ohjaus ja oikeanlaisten tuotteiden opastus kotiin.
Palvelusta jää iloinen, hyvä ja rentoutunut mieli. Hänen iloinen hymy ja olemus tarttuu mukavasti matkaan ja mikä tärkeintä iho pysyy pitkään hyvässä kunnossa.
Suosittelen lämpimästi.
Ääni täältäkin Studio Feel It:lle ❤️ Emmalla en ole käynyt mutta Jennillä ja Jennalla. Ihania ja ammattitaitoisia molemmat.
Ehdottomasti KB Spa Hämeenkadulla! Sarita tai Maiju.
Mikä kasvohoito ja missä saisi lörpähtäneen 40 kymppisen ihon taas kimmoisaksi ja hehkuvaksi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä kasvohoito ja missä saisi lörpähtäneen 40 kymppisen ihon taas kimmoisaksi ja hehkuvaksi?
Guinot-sarjalla ainakin tehdään käsittääkseni aina henkilökohtainen hoitosuunnitelma eli hoito valitaan vasta hoitolassa.. laatusarja!!
Guinot on hyvä sarja ja sitä käyttävät vain koulutetut ammattilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Mene day spa Gabrieliin, siellä dui -hoito. Tai saa tuota dui -hoitoa varmaan muistakin kauneushoitoloista Tampereella. Tekee ihon hehkuvan upeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene day spa Gabrieliin, siellä dui -hoito. Tai saa tuota dui -hoitoa varmaan muistakin kauneushoitoloista Tampereella. Tekee ihon hehkuvan upeaksi.
Tai sitten testaat Guinot Hydradermie hoidot 💪💪💪
Pesen naaman vedellä ja vaikka rouva ei kehu on aina riittänyt minulle.