Suomalaisten olympiamenestykselle ei voi kuin nauraa😂
Otsikot päivä toisensa jälkeen ovat: Elämäni suurin pettymys, Surkein päivä, hämillään epäonnistumisesta, epäonnistui ja miten toipuu psyykkisesti, esitys lässähti, hermosto tilttasi, protesti päättyi pettymykseen.
Nauran!
Kommentit (96)
Ap on sitten tyhjännauraja, koska Suomella ei ole mitään olympiamenestystä.
Mjaa. Minä taas olen ylpeä ja onnellinen heidän puolestaan, koska ovat tehneet kovasti työtä ja tuoneet meille jännitystä ja suuria tunteita, oman taloutensa ja usein myös terveytensä ja tulevaisuutensa uhraten.
Kiitos kaikille Suomen olympiaurheilijoille!
Vierailija kirjoitti:
Mjaa. Minä taas olen ylpeä ja onnellinen heidän puolestaan, koska ovat tehneet kovasti työtä ja tuoneet meille jännitystä ja suuria tunteita, oman taloutensa ja usein myös terveytensä ja tulevaisuutensa uhraten.
Olet siis idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Suuria tunteita?
Joo, nauraakin voi monella tapaa, minä ainakin nauran surkeudelle ja ääliömäisille kommenteille, kuten "nyyh, oon laittanu kaikkeni tähän, 5 vuotta oon reenannu ja sitten en kestä kuin 2 minuuttia niin oon jo selälläni tatamissa", voi perkeleleen perkele...
Vierailija kirjoitti:
Sinunlaistesi takia Suomen taloudella menee niin huonosti. Miljoonia sinne tänne kunhan on jÄnnItYstÄ. Huoh!
Mutta onhan sen kivaa kun me veronmaksajat sentään maksamme heidät sinne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuria tunteita?
Kuten aloittajamammallakin, ja ilmeisesti monilla muillakin tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onhan sen kivaa kun me veronmaksajat sentään maksamme heidät sinne!
Niin, mikäs se on lomaillessa Pariisissa kun ei itse tarvitse maksaa mitään. Vähän käy pomppimassa tai juoksentelemassa ja itkee medialle, miten kunnon ajoitus ei taaskaan osunut kohdilleen ja oli sitä sun tätä menestyksen tiellä.
Ja pettymys tuo, totta tosiaan, väliaikaista kaikki on vaan.
- Tatu Pekkarinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuria tunteita?
Kuten aloittajamammallakin, ja ilmeisesti monilla muillakin tässä ketjussa.
Ei tuo kovin suurelta tunteelta vaikuta.
Suomalaisten yleisimmät selitykset, lähes jokaisella on siis tämä "emmää tiiä, jotenkin vaan ei jalat toiminu, emmää tiiä, ihan verkassa ne vielä toimi, mutt emmää tiiä, jotenki ne vaan tuntui kankeilta". Oikeesti hei, olisin itse jo päätellyt etukäteen, että on parasta jäädä kotisohvalle, Jumalauta että niiden selitykset ottaa pattiin, aina ei voi voittaa eikä saada mitalia, mutta miksi helvetissä pitää aina joutua keräilyeriin tai suoraan kotimatkalle. Ei kai olympiakomitea Suomi maksa tuollaisesta työnteosta sentään enää mitään palkkaa tai stipendejä, entisetkin POIS.
Mua hävettäisi mennä mulkku tanassa torille huutamaan, ellen kannustaisi urheilijoitamme myös silloin kun he eivät onnistu.
Tuetaan heitä koko ajan, jos kerran otamme kunnian heidän onnistumisistaankin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Lassi Etelätalo pelastaa meidät viimesellä heitollaan.
Ei pelasta. Yleisöstä joku yskäisee liian lujaa ja sen aiheuttama ilmavirta heivaa keihään yli heittoalueen ja Lassi jää ilman tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, nauraakin voi monella tapaa, minä ainakin nauran surkeudelle ja ääliömäisille kommenteille, kuten "nyyh, oon laittanu kaikkeni tähän, 5 vuotta oon reenannu ja sitten en kestä kuin 2 minuuttia niin oon jo selälläni tatamissa", voi perkeleleen perkele...
Semmoisen ihmisen kommentit joka ei ole tatamia edes nähnyt kuin telkkarissa, on samaa tasoa kuin lehmä veteen paskantaisi.
5/5
Eiköhän laiteta Porilaisten marssin sijaan tämä soimaan Suomen joukkueelle: