Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Suomalaisten olympiamenestykselle ei voi kuin nauraa😂

Vierailija
02.08.2024 |

Otsikot pĂ€ivĂ€ toisensa jĂ€lkeen ovat: ElĂ€mĂ€ni suurin pettymys, Surkein pĂ€ivĂ€, hĂ€millÀÀn epĂ€onnistumisesta, epĂ€onnistui ja miten toipuu psyykkisesti, esitys lĂ€ssĂ€hti, hermosto tilttasi, protesti pÀÀttyi pettymykseen. 

Nauran!

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
02.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

5/5

EiköhÀn laiteta Porilaisten marssin sijaan tÀmÀ soimaan Suomen joukkueelle:

Vierailija
2/96 |
02.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HĂ€peĂ€n. En naura. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
02.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi haluat nauraa?

Vierailija
4/96 |
02.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ap on sitten tyhjĂ€nnauraja, koska Suomella ei ole mitÀÀn olympiamenestystĂ€. 

Vierailija
5/96 |
02.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mjaa. MinÀ taas olen ylpeÀ ja onnellinen heidÀn puolestaan, koska ovat tehneet kovasti työtÀ ja tuoneet meille jÀnnitystÀ ja suuria tunteita, oman taloutensa ja usein myös terveytensÀ ja tulevaisuutensa uhraten.

Kiitos kaikille Suomen olympiaurheilijoille!

Vierailija
6/96 |
02.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mjaa. MinÀ taas olen ylpeÀ ja onnellinen heidÀn puolestaan, koska ovat tehneet kovasti työtÀ ja tuoneet meille jÀnnitystÀ ja suuria tunteita, oman taloutensa ja usein myös terveytensÀ ja tulevaisuutensa uhraten.

Olet siis idiootti. 

Vierailija
7/96 |
02.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuria tunteita? 

Vierailija
8/96 |
02.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joo, nauraakin voi monella tapaa, minÀ ainakin nauran surkeudelle ja ÀÀliömÀisille kommenteille, kuten "nyyh, oon laittanu kaikkeni tÀhÀn, 5 vuotta oon reenannu ja sitten en kestÀ kuin 2 minuuttia niin oon jo selÀllÀni tatamissa", voi perkeleleen perkele...

Vierailija
9/96 |
02.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunlaistesi takia Suomen taloudella menee niin huonosti. Miljoonia sinne tĂ€nne kunhan on jÄnnItYstÄ. Huoh!

Vierailija
10/96 |
02.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mutta onhan sen kivaa kun me veronmaksajat sentÀÀn maksamme heidĂ€t sinne! 

Vierailija
11/96 |
02.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ Lassi EtelÀtalo pelastaa meidÀt viimesellÀ heitollaan.

Vierailija
12/96 |
02.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuria tunteita? 

Kuten aloittajamammallakin, ja ilmeisesti monilla muillakin tÀssÀ ketjussa.

Vierailija
13/96 |
02.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan sen kivaa kun me veronmaksajat sentÀÀn maksamme heidĂ€t sinne! 

Niin, mikĂ€s se on lomaillessa Pariisissa kun ei itse tarvitse maksaa mitÀÀn. VĂ€hĂ€n kĂ€y pomppimassa tai juoksentelemassa ja itkee medialle, miten kunnon ajoitus ei taaskaan osunut kohdilleen ja oli sitĂ€ sun tĂ€tĂ€ menestyksen tiellĂ€. 

Vierailija
14/96 |
02.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ja pettymys tuo, totta tosiaan, vĂ€liaikaista kaikki on vaan. 

- Tatu Pekkarinen

Vierailija
15/96 |
02.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuria tunteita? 

Kuten aloittajamammallakin, ja ilmeisesti monilla muillakin tÀssÀ ketjussa.

Ei tuo kovin suurelta tunteelta vaikuta.

Vierailija
16/96 |
02.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Suomalaisten yleisimmÀt selitykset, lÀhes jokaisella on siis tÀmÀ "emmÀÀ tiiÀ, jotenkin vaan ei jalat toiminu, emmÀÀ tiiÀ, ihan verkassa ne vielÀ toimi, mutt emmÀÀ tiiÀ, jotenki ne vaan tuntui kankeilta". Oikeesti hei, olisin itse jo pÀÀtellyt etukÀteen, ettÀ on parasta jÀÀdÀ kotisohvalle, Jumalauta ettÀ niiden selitykset ottaa pattiin, aina ei voi voittaa eikÀ saada mitalia, mutta miksi helvetissÀ pitÀÀ aina joutua kerÀilyeriin tai suoraan kotimatkalle. Ei kai olympiakomitea Suomi maksa tuollaisesta työnteosta sentÀÀn enÀÀ mitÀÀn palkkaa tai stipendejÀ, entisetkin POIS.

Vierailija
17/96 |
02.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mua hÀvettÀisi mennÀ mulkku tanassa torille huutamaan, ellen kannustaisi urheilijoitamme myös silloin kun he eivÀt onnistu.

Tuetaan heitÀ koko ajan, jos kerran otamme kunnian heidÀn onnistumisistaankin.

Vierailija
18/96 |
02.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Psyykkinen valmennus on ihan retuperĂ€llĂ€ suomalaisilla. 

Vierailija
19/96 |
02.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ Lassi EtelÀtalo pelastaa meidÀt viimesellÀ heitollaan.

Ei pelasta. YleisöstĂ€ joku yskĂ€isee liian lujaa ja sen aiheuttama ilmavirta heivaa keihÀÀn yli heittoalueen ja Lassi jÀÀ ilman tulosta. 

Vierailija
20/96 |
02.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, nauraakin voi monella tapaa, minÀ ainakin nauran surkeudelle ja ÀÀliömÀisille kommenteille, kuten "nyyh, oon laittanu kaikkeni tÀhÀn, 5 vuotta oon reenannu ja sitten en kestÀ kuin 2 minuuttia niin oon jo selÀllÀni tatamissa", voi perkeleleen perkele...

Semmoisen ihmisen kommentit joka ei ole tatamia edes nÀhnyt kuin telkkarissa, on samaa tasoa kuin lehmÀ veteen paskantaisi.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme yksi kahdeksan