Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hallitus leikkaa rajusti – osa Kela-korvauksista loppumassa

Vierailija
16.02.2022 |

Ulkomaille rahaa kyllä riittää, arvovalinta.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c188575a-bd0f-4ec3-b89b-78685d6a1…

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu on jo aika vanha, mutta kertoo selvästi hallituksen vasemmistolaisesta ideologiasta: porvarit maksakoot terveydenhoitonsa itse, ensin kovalla verotuksella ja toisen kerran jo verotetulla rahalla.

Vierailija
2/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu on jo aika vanha, mutta kertoo selvästi hallituksen vasemmistolaisesta ideologiasta: porvarit maksakoot terveydenhoitonsa itse, ensin kovalla verotuksella ja toisen kerran jo verotetulla rahalla.

Ensi vuonna tulee voimaan. Kai tällä rahoitetaan maakuntauudistusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä näistä onkaan eniten vakuutusyhtiöiden omistusta? Yksityisten sairauskuluvakuutusten ottaminen tulee moninkertaistumaan, kiitos punavihreän hallituksen. Ensin uudistetaan sote, sitten tehdään selväksi, että hoitoa saa tästä eteenpäin vain maksamalla itse kokonaan. Meillä on hurja hoitovelka ja sen maksaa yksilö itse, ei yhteiskunta, joka rakentaa kalliit hallintohimmelit ilman hoitoa.

Vierailija
4/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän kokoomus ja keskusta ovat halunneet. Sitä, että jokainen maksaisi oman terveydenhoitonsa itse. Aloittakoot nyt itse sen maksamisensa ja katsotaan milloin heitä alkaa itkettämään.

Vierailija
5/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valtion pitäisi maksaa rikkaiden terveydenhoito? Ei tosiaan köyhät käytä. Köyhillä ei ole varaa maksaa satasta ensin kivasta juttelusta, jossa ensin kartoitetaan tilannetta ja sitten toista + lisäkuluja varsinaisesta ajasta.

Vierailija
6/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkien kuluista nyt ei varmasti säästellä. Ennemmin h*lvetti jäätyy...

Vierailija
7/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montahan kymmentä miljardia on kehitysapuun mätetty rahaa. Ja mitä sillä on saatu? Lisää palatseja diktaattoreille ja aseita armeijoille. Mitään hyödyllistä niillä rahoilla ei tehdä

https://yle.fi/uutiset/3-7749065

"20 vuoden kehitysapurahat menneet täysin hukkaan"

Eikö tuon voisi lakkauttaa ensin, ennen kuin kuritetaan omia köyhiä?

Vierailija
8/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän nuo korvaukset hammashoidossa ole ennenkään mitään isoja olleet. Olikohan kymppi viimeksi, kun kävin.

Vierailija
9/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin paskapäät.

Kunnollinen terveydenhuolto vain rikkaille!

Vierailija
10/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä näistä onkaan eniten vakuutusyhtiöiden omistusta? Yksityisten sairauskuluvakuutusten ottaminen tulee moninkertaistumaan, kiitos punavihreän hallituksen. Ensin uudistetaan sote, sitten tehdään selväksi, että hoitoa saa tästä eteenpäin vain maksamalla itse kokonaan. Meillä on hurja hoitovelka ja sen maksaa yksilö itse, ei yhteiskunta, joka rakentaa kalliit hallintohimmelit ilman hoitoa.

Tästä syystä otin nyt jo odotusaikana kaiken kattavan lapsivakuutuksen maaliskuussa syntyvälle lapsellemme. Pakko se on ottaa, ei enää voi turvautua julkisen puolen hoitoonpääsyyn yhtään. Soteuudistus on ollut fiasko jo syntyessään.

Vierailija
11/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taas kerran hallituksen viestintästrategia on poistattaa täydellä teholla aiheesta puhuvia ketjuja palstalta koska noiden tekemää päätöstä on täysin mahdoton perustella kansalaisille? Mahtavaa settiä /s

Vierailija
12/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä otin nyt jo odotusaikana kaiken kattavan lapsivakuutuksen maaliskuussa syntyvälle lapsellemme. Pakko se on ottaa, ei enää voi turvautua julkisen puolen hoitoonpääsyyn yhtään. Soteuudistus on ollut fiasko jo syntyessään.

Mikä tämän hallituksen päätöksistä ei ole ollut. 

Vierailija
13/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja julkiselle puolelle ei pääse, tai sitten kuten meidän kunnassa, ainoo lääkäri on niin huono että sinne on turha mennä, joutuu kuitenkin perään yksityiselle... saas nähdä nyt kun vaihdoin naapurikaupungin terveysasemalle, millainen puoskari siellä on vastassa. 

Vierailija
14/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi köyhät tulevat kuolemaan nopeammin 🤗

Vierailija
15/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilta voi aina leikata lisää ja nostaa veroja.

Vierailija
16/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä kun ihmisiä on patistettu yksityisen terveydenhuollon pariin ajamalla kiimassa sote-uudistusta. Nyt sitten vähennetään korvauksia!?

Vierailija
17/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiksiI mielestäsi yhteiskunnan pitäisi lapioida rahaa yksityiseen terveydenhoitoon, josta hyötyvät ainoastaan jätti palkkoja nostavat lääkärit ja ulkomaiset sijoitusyhtiöt. On aivan oikein, että yhteiskunta ei tuota oerseilyä rajoita.

Vierailija
18/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kunnallisen lääkärin suomenkielentaito on niin surkea, että jatkuvasti ymmärrämme toisiamme väärin. Venäjän kieltä osaavat saanevat parempaa hoitoa häneltä.

Vierailija
19/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjattu. MiksiI mielestäsi yhteiskunnan pitäisi lapioida rahaa yksityiseen terveydenhoitoon, josta hyötyvät ainoastaan jätti palkkoja nostavat lääkärit ja ulkomaiset sijoitusyhtiöt. On aivan oikein, että yhteiskunta ei tuota perseilyä rahoita.

Vierailija
20/87 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiksiI mielestäsi yhteiskunnan pitäisi lapioida rahaa yksityiseen terveydenhoitoon, josta hyötyvät ainoastaan jätti palkkoja nostavat lääkärit ja ulkomaiset sijoitusyhtiöt. On aivan oikein, että yhteiskunta ei tuota oerseilyä rajoita.

Todellinen kommunisti pitää yksityistä terveydenhuoltoa perseilynä.