Seksitön suhde 5-vuotta, APUA!!
Löytyykö näiltä sivuilta tavallisia varattuja naisia joilla on sama ongelma kuin minullakin, eli kotona ei heru seksiä? Olen M53 ja meillä seksittömyyttä on kestänyt pian 5-vuotta, jonka ajan olen mennyt käsitöillä ilman vieraissa käyntiä, mutta nyt alkaa naisen kaipuu ja oikea rakastelun halu olla siinä pisteessä etten enää kestä. En etsi vaimoa vaan rakastajatarta molemmin puolisella kunnioituksella, sillä maksullisiin ei ole mitään himoa, koska rakastelussa pitää olla hellyyttä ja paljon muutakin, eikä vain raha mielessä. Intohimoni on nuolla nainen kuumaksi ja tuntea kaikki ne supistukset ja sykkeet mitä syntyy varsinkin orgasmissa. Olen mies joka haluaa antaa naiselle kaiken sen ihanuuden tunteen mitä hyväily ja rakastelu tuo tullessaan, en vain saa toteuttaa antamisen lahjaa. Löytyisikö täältä apua??!!
Kommentit (2)
Kannattaisko pohtia suhteen jatkamista...seksi ei ole kaikki kaikessa mut tärkeä osa parisuhdetta kumminkin... tuo usean vuoden selibaatti ei ole enää "normaalia" :(
Ei nyt ehkä apua, mutta kohtalotoveri, tosin mulla 6v seksitöntä. Se riitti. Nyt on vuoden ollut ihana rakastaja, jolle olen muutakin kuin pelkkä pillu.n45