Kertokaas nyt miehet jotka olette ollut useamman
kuin yhden naisen kanssa. Miltä pimpsa haisee/tuoksuu?
Kuuluuko sen haista? Eikö pimpula haise pimpulalta.
Olen kyllästynyt kun viereiisellä palstalla naiset sanovat, "minun
pimpula ei haise, tuoksuu omenalta tai ei miltään.
No, minun pimpsa ainakin haisee ja hyvä niin.
Kommentit (10)
Naiset tuoksuu ihanalta.
Miten sitä nyt kuvailisi...kiihottava tuoksu.
Jos haisee, niin silloin on jotakin mätää pillussa. Tyttöjen on hyvä aina silloin tällöin tökätä sormi emättimeen ja sit nuuhkaista sormea. Jos on paha haju, niin heti lekurille pylly paljaana, että tohtori saa vilkaista tussua.
Mutta mistä tietää onko paha haju? Jotkut sanovat esim. bensan hajua kamalaksi mutta joistakin se tuoksuu hyvältä.
Kiimaisena hajut eivät haittaa, päinvastoin. Sanoin juuri vaimolleni, että älä pese pilluasi ennen naintia. Tuoksuvaa pillua on kiihottavaa nuuhkia ja nuolla. Minulla on myös tapana nuuhkia vaimon tuoksuvia pikkuhousuja.Voi mikä erektio niistä tulee!
Kaikilla naisilla haisee emätin jollekin. Osalla haisee ja maistuu hielle joka ei mielestäni ole paha. Olen törmännyt myös sellaiseen joka haisee kalamaiselta. Ei mielestäni ole välttämättä mikään pahempi asia kuin bakteeritulehdus, joka voi tulla myös pesemättömän peniksen myötä.
Haisoo tuo rasia taasen, mikä lie kullibakteeri siellä nyt. Ainainen riesa koko värkki.
Voe tokkiinsa se haisoo, välil hiel ja välil silakoil, sen takkii pittee lipasta useemmin, et haju hävijää kylhän se jää viiksiin mut naatithaan naatithaan
Eikö sen hajun tarkoitus ole kiihottaa miestä?
Lapin miehet merkkaa ittensä sen jälkeen, kun ne on naisen kaataneet. Ne kastavat sormensa naisen pilluun ja sitten sipaisevat samalla sormella korvantauksiaan. Tämän tavan soisi leviävän lantalaistenkin keskuudessa.
Keskityn lähinnä kosteuteen - haju/tuoksu ei niinkään kiinnosta.