Mikä tapahtuma on turmellut pahiten persoonaasi?
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:56"]
Mieheni ja paras ystäväni pettivät minua selkäni takana, myös osa yhteisen kaveripiirin ystävistä tiesi asiasta ennen kuin se paljastui minulle. No, jäi taakse sekä paras ystävä että mies ja niiden lisäksi jätin koko vanhan kaveripiirin, koska en kestänyt sitä häpeää ja nöyryytystä. Tapahtuneesta on useita vuosia, mutta olen jäänyt melko erakoksi ja koen yksinäisyyttä. Keskityn lähinnä uran luomiseen, läheisiä ihmissuhteita minulla ei ole.
Tosi pahaa olet joutunut kokemaan. Sinulla ei ilmeisesti ole lapsia (parempi tietysti, ettei tuollaisen iljetyksen kanssa!) Toivon sinun löytävän hyvän ja luotettavan ystävän. Älä menetä toivoa!
Perheeni köyhyys jasiiä johtuva monenlainen osattomuus. Lapsesta asti kokemus, että ole toisen luokan kansalainen, huonosta perheestä.
Maaseudun ilmapiiri.
Huonot, petolliset ystävät.
En voi sanoa, koska siitä aiheesta ei tällä palstalla saa puhua ja tämä ketjukin luultavasti poistettaisiin. Olen yrittänyt avautua eri ketjuissa ja huomannut, että bannit tulee ja ketjut poistuu :( Se on rankka aihe mulle, koska se on melko rankka kokemus nuorelle tytölle ja siksi olisikin tärkeää päästä purkamaan asia jonnekin. Olen joutunut rikoksien uhriksi ja häpeää kannan loppu ikäni.