Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain kaupasta kaksi laatikollista pirkka olutta

Vierailija
04.07.2026 |

Nyt suomi nousuun.. Ou jee! Hyvää kaljaa.. :D

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono rapakalja

Vierailija
2/27 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan maksaa jo käytännössä saman kuin Santtu, mitä järkeä ostaa huonompaa versiota samaan rahaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa koneeseen ja baanalle.

Vierailija
4/27 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu ei lähde käyntiin ilman kahvia ja kaljaa.

Vierailija
5/27 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono rapakalja

Kelvollista kaljoitteluun ja edullisemmasta päästä. Makunautiskeluun sitten eri tuotteet.

Vierailija
6/27 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalja lihottaa. Ei minun sukupolvi juo sellaista. Taida olla rapakuntoinen Kalevi jolla maha roikkuu ja kunto on nollassa. Erektioon ei pysty ja nurmikon leikkaaminenkin on liikaa. 

Vierailija
7/27 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono rapakalja

Kelvollista kaljoitteluun ja edullisemmasta päästä. Makunautiskeluun sitten eri tuotteet.

Eihän tuo edes ole edullisemmasta päästä. Maksaa melkein saman kuin preemiumit. Kupariluotia tai Lidlin punaista jos halpaa pitää olla. 

Vierailija
8/27 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan maksaa jo käytännössä saman kuin Santtu, mitä järkeä ostaa huonompaa versiota samaan rahaan?

Ei täällä. Salkun hintaero 7 euroa.

Vierailija
9/27 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono rapakalja

Eihän tuo edes ole edullisemmasta päästä. Maksaa melkein saman kuin preemiumit. Kupariluotia tai Lidlin punaista jos halpaa pitää olla. 

Täällä se on samoissa hinnoissa.

Vierailija
10/27 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka on kuitenkin Olvin tekemää, mun mielestä Olvin halvimmat bulkki kaljat parempia kuin Sinebrychoffin tekemät halvimmat.

Vierailija
11/27 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkka on kuitenkin Olvin tekemää, mun mielestä Olvin halvimmat bulkki kaljat parempia kuin Sinebrychoffin tekemät halvimmat.

Ja tähän lisäyksenä, että mun mielestä Olvin tuotemerkkeihin kuuluva Sandels on ihan eri makuista siitä onko Iisalmessa tehty, vai onko sitä Virossa valmistettua versiota.

Iisalmelainen Sandels paljon parempi mun mielestä

Vierailija
12/27 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono rapakalja

Täällä se on samoissa hinnoissa.

Pitääkin katsoa, olisin voinut vannoa että Pirkka on jotain 28 € luokkaa ja Santtu 32 €. 

Vierailija
13/27 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin, että pirkka-kalja on ihan ok kaljaa tai siis tuollaista känni- ja pussikaljaa jossa hinta-laatusuhde on kohdillaan.

Vierailija
14/27 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalja lihottaa. Ei minun sukupolvi juo sellaista. Taida olla rapakuntoinen Kalevi jolla maha roikkuu ja kunto on nollassa. Erektioon ei pysty ja nurmikon leikkaaminenkin on liikaa. 

Lihottaahan se kalja  jos ylettömästi juo eikä liiku, mutta todella vähän kaloreita vaikka lonkeroon verrattuna.

Vierailija
15/27 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen alkoholin runsaskuluttajana että joku pystyy pysymään kännissä olutta juomalla, kyllä itte pitää saada väkeviä snapseja samalla, epäilenkin että pelkät oluen kittaajat kärsii sokeritaudista ja ovat sen takia "hönössä".

Vierailija
16/27 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelisin, että pirkka-kalja on ihan ok kaljaa tai siis tuollaista känni- ja pussikaljaa jossa hinta-laatusuhde on kohdillaan.

On se Pirkka ihan hyvää kun Olvin tavaraa. Cooppi esim Sinebrychoffia ja samoin se tavallinen Kotimaista. Kotimaista tölkeissä kannattaa ottaa hitusen kalliimpi täysmallas versio niin saa Laitilan tekemää, maistuu ihan samalta kuin niiden Kukko lager.

Vierailija
17/27 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät on kelatuet.

Puolet pois, niin menis rahat johonki hyödylliseen.

Vierailija
18/27 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en. Mulla on seinällä viinitelineessä 10 pulloa seitsemää eri viiniä Retsinasta Cavan ja Spumanten kautta Roseehen ja punkkuun. En aatellut avata, ne näyttää hyvältä noin. Mutta kaffetta keitin sen jälkeen kun kävin istuttelemassa muutaman taimen pihalle ja kävin sen jälkeen ihanassa suihkussa.

Kiva päivä; hyvin hiljaista. Lämmin, välillä paistaa, välillä sataa ja välillä jyrisee oikein muhevasti. Nyt istun parvekkeella kukkieni keskellä aurinkotuolissa ja vieressä on kippo kypsiä aprikooseja.

Elämä olisi helvetin ankeaa, jos ilo irtoaisi jollain alkoholijuomalla. Etkö sä ap muuten kestä itseäsi ja elämääsi?

Vierailija
19/27 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihottaahan se kalja  jos ylettömästi juo eikä liiku, mutta todella vähän kaloreita vaikka lonkeroon verrattuna.

Tuosta lonkerosta, kun parikymmentä vuotta sitten joi lonkeroa niin kyllä silloin lonkerossa oli makua eri lailla, nykyään maistuu vain sokeriliemi ja en ole ainoa joka tämän on huomannut.

Vierailija
20/27 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkielma: Olut urheilujuomia parempi palautusjuoma

"Oluen tyypillä ei todettu olevan merkitystä palautumiseen. Eri oluttyypit sisälsivät hieman eri määriä eri hivenaineita. Jyväskylän yliopistossa valmistuneessa pro gradu -tutkielmassa analysoitiin 25 olutta ja kolmea palautusjuomaa."

https://yle.fi/a/3-7778818

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi