Jatkuva pissahädän tunne, kuparikierukka ja muuta outoa, apuja?
Sain toisen lapseni helmikuussa 2014, 2kk päästä mulle laitettiin kuparikierukka. Siitä ei ole ollut muuta vaivaa kuin vähän runsastuneet menkat.
Nyt mulla on kuitenkin ollut jo pidemmän aikaa lähes jatkuva pissahädän tunne vaikkei oikeesti tulekaan pissaa. Ei kirvellä eikä haise, ei ole kipuja, vain tuo painostava tunne. Seksiä on ollut jopa kerran vauvavuoden aikana joten on tuo emätin jäänyt aika koskemattomaksi kaikin tavoin. Nyt sitten tosiaan alkoi ärsyttämään toi pissatunne ja tunnustelin emätintä. Kierukan langat huomaan, en muuta kierukasta, mutta emättimen yläreuna tuntuu jotenkin paisuneen, en kyllä kovin tarkkaan edes muista millainen on ollut ennen synnytystä ja kierukkaa. Mitä tää voi olla?
Kommentit (3)
Kuulostaa klamydialta. Onko sinulla vakiokumppania?
Saman miehen kanssa ollut kohta 12 vuotta. Ja seksiä viimeks joskus kuukausia sitten, miehen lääkityksen/haluttomuuden ja molempien vauvavuoden väsymyksen vuoksi. Klamydia mulla on ollut 2002, täysin oireettomana, hoidettiin pois lääkkeellä ja tarkastettiin vielä sen jälkeen.
Kierukkaa tarkastettiin 2kk laiton jälkeen ja kaikki oli ok, aiemmin soitin vuositarkastuksen perään ja sanoivat että se tehdään vasta kun on kulunut 2v edellisestä. Mainitsin siinä että on vähän paineen tunnetta, mutta voi johtua löysähtäneistä lantionpohjalihaksista. (Koska seksiä ei ole ja jumppakin meinaa unohtua).
ap
Joko sulla on tulehdus tai sitten kierukka on pois paikoiltaan tai muuten painaa rakkoa.