Tapailemani mies puhuu outoja
Olen tapaillut nyt muutaman viikon miestä, joka ainakin aluksi vaikutti mukavalta ja hauskalta. Hän on minua hieman vanhempi, olemme molemmat alle 30 vuotiaita. Juttu luistaa ja hauskaa on ollut.
.
Eilen olimme iltakävelyllä järven rannalla. Juteltiin siinä ja vitsailtiin jotain. Kävelimme kaislikossa kulkevilla pitkospuilla, kun mies vaan totesi, että "tänne ois hyvä piilottaa ruumis!". Ei olla mitään tuollaista vitsailtu aiemmin siis. Aloin puhua muusta, ja mies totesi vielä myöhemminkin, että kyllä tänne yhden ruumiin upottaa.
Kävellessämme pois rannalta näimme pakettiauton, ja mies sanoi, että "kato raiskauspaku. Kohta alkaa kuulua huutoa".
.
Mua jäi jotenkin ihan helvetisti karmimaan noi heitot. Pistänkö jutun poikki vai kysynkö miksi hän puhuu tuollaisia??
Kommentit (90)
Kuulostaa mieheltä jota tapailin keväällä. Itse otin vastaavat heitot läppänä, koska omakin huumorintaju on vähän kyseenalainen, ainakin tasan saman verran kuin silloin tapailemani miehen tilannetaju. :D emme tosin tapaile enää, muttei se oudoista heitoista ja harrastuksista/kiinnostuksen kohteista johdu, huomasin vain että ihmisinä olimme liian erilaiset kuitenkin, vaikka huumori yhdistikin.
Mutta siis apn asiaan: minun neuvo on luottaa vaistoonsa ja tunteeseen. Jos sä viihdyt sen miehen kanssa ja tunnet olosi hyväksi, anna mennä! Sen sijaan jos outo huumori saa sinut kiusaantumaan, pelkäämään tai muuten varuillesi, kannattaa miettiä onko tapailu järkevää, vaikka sinulla tuskin mitään kummempaa riskiä tuossa on, muttei kannata jatkaa tapailua jos tuntuu jo alkuun ettei siitä kestävää suhdetta muodostu muuttamatta toista.
En kyllä itse jatkaisi miehen tapailua, vaikka itsellänikin on aivan sairas huumorintaju. Kertoo aika paljon ihmisestä jos pitää hyvänä ideana kertoa noin lyhyen tapailun jälkeen jotain raiskausmurhasettiä. Ties miten sitä saisi myöhemmin hävetä, jos möläyttelee noin hauskoja juttuja muuallakin.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:48"]
Ja kyllä mäkin pidän mustasta huumorista, mutta nää nyt jätti jotenkin oudon olon. Tuli niin puskista ja oudolla äänellä, okei toi raiskauspaku juttu menee kyllä vitsistä. Kerran myös sanoi, kun kerroin olleeni humalassa, että vitsi en päässyt hyväksikäyttämään sua. Kuittasin tuon kyllä mielessäni läpäksi :D Ap. Ja viesti 14 oli myös mun!
[/quote]
On kyllä miehellä oudot jutut. Kukaan mies ei ikinä ole mulle tuollaista vitsailut, vaikka monenlaisia miehiä on tullut tavattua. Muakin alkoi karmia nuo "läpät".
Vaistoon kannattaa luottaa. T: nettideittaillut mies
Miksi ottaa tyyppi, joka aiheuttaa kylmiä väreitä, kun normaalejakin olisi tarjolla? Itse en jatkaisi tapailua.
Itse en todennäköisesti jatkaisi tutustumista. Jos uusi ihminen ihan toistuvasti tekee tai sanoo jotain sellaista, josta tulee vähän sellainen fiilis, että oikeasti fiksu tai mukava tyyppi ei tekisi noin, niin silloin kyllä peräännyn. Vaikka tyyppi ei olisi vaarallinen, niin aika suurella todennäköisyydellä siinä jotain "vikaa" kuitenkin on.
Hyvä provo. Trolli-Finlandia-palkintoainesta!
Poliisilla on nykyään anonyymi vihjepalvelu... jos se nyt on jo käytössä. Sinne voi lähettää vihjeen ilman, että siitä on henkilölle haittaa ennen kuin syyllistyy rikokseen.
Tapasin itse pari vuotta sitten pelottavan miehen, josta olisin tahtonut tehdä ilmiannon. Oli niin kovin outo ja pelottavat jutut.
Vaikka olisi kuinka musta huumori niin mieti oliko epäsopivaa vai sopivaa huumoria. Tuliko se huumori epäsopivassa vai sopivassa tilanteessa?
Siihen lisäksi varautuneisuuus ja epäsosiaalisuus. Huonoja piirteitä. Mun mies on tuollainen ja en ikuna ottaisi enää tuollaista miestä.
Rannalle kannattaa mennä niin näet toistuuko jutut! Ei se sua sinne heti tapa. Musta karmiva tyyppi ja mulla on raju huumorintaju. Todennäköisesti katsoo rikossarjoja paljon.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:03"]Jos se tuntuu oudolta niin jätä väliin. T: kauhujuttuja harrastava mies
[/quote]
No tällaiseen johtopäätökseen olen nyt tullut. Ollaan varmaankin liian erilaiset, kyllä mua miehen luonteessa häiritsee tietty epäsosiaalisuus ja sulkeutuneisuus. Itse olen aika sosiaalinen ja tykkään mennä ja tutustua ihmisiin, hän ei. Sitten vielä nämä kummalliset heitot. Kiitos kaikille neuvoista! Ap
[/quote]
Tuskin jäät kaipaamaan.