Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies puhuu outoja

Vierailija
29.06.2015 |

Olen tapaillut nyt muutaman viikon miestä, joka ainakin aluksi vaikutti mukavalta ja hauskalta. Hän on minua hieman vanhempi, olemme molemmat alle 30 vuotiaita. Juttu luistaa ja hauskaa on ollut.
.
Eilen olimme iltakävelyllä järven rannalla. Juteltiin siinä ja vitsailtiin jotain. Kävelimme kaislikossa kulkevilla pitkospuilla, kun mies vaan totesi, että "tänne ois hyvä piilottaa ruumis!". Ei olla mitään tuollaista vitsailtu aiemmin siis. Aloin puhua muusta, ja mies totesi vielä myöhemminkin, että kyllä tänne yhden ruumiin upottaa.
Kävellessämme pois rannalta näimme pakettiauton, ja mies sanoi, että "kato raiskauspaku. Kohta alkaa kuulua huutoa".
.
Mua jäi jotenkin ihan helvetisti karmimaan noi heitot. Pistänkö jutun poikki vai kysynkö miksi hän puhuu tuollaisia??

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai haluan tarkentaa, että ei olla tunnettu sillä tavalla toisiamme, vaan enemmänkin tiedetty. Ap

Vierailija
62/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tuntuu oudolta niin jätä väliin. T: kauhujuttuja harrastava mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollainen on vastenmielistä erikoisuudentavoittelua. Ainakin pitäisi tuntea tosi hyvin seura jossa tuollaista heittää. Ei todnäk ole kovinkaan lahjakas sosiaalisesti. Ja voi tosiaan myös olla "skitso" ihan oikeasti.

Vierailija
64/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaushan on vallankäyttöä ja vihan osoitus, raiskaus"läpät" voivat siis olla sitä myös. Halutaan ehkä saadakin pelkoa aikaan, jotta toinen alistuisi helpommin tahtoon. Miksi valita mahdollisesti sairaalloinen, oli terveitä tarjolla tai ei? Vaitonaiset pojut voivat peittää isonkin osan persoonallisuudestaan.

Vierailija
65/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt ainakin ihan rauhallisesti hänen kanssaan eikä varmaan kannata lähteä minnekään syrjäiseen mökkiin yhdessä...
Tuo hyväksikäyttö-vitsi ei kyllä kovin hyvältä kuulostanut.

Vierailija
66/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
67/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumisjutut saattaisivat täysin asiattomina huvittaa minua, mutta raiskauspaku-kommentti on kuvottava.

Vierailija
68/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:44"]Ruumisjutut saattaisivat täysin asiattomina huvittaa minua, mutta raiskauspaku-kommentti on kuvottava.
[/quote]
Eikö sinun raiskausfantasioissa esiinny pakettiautoja?

Vierailija
69/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitte et ymmärrä huumorii?

Vierailija
70/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, taisit vain tavata puhdasrotuisen murhainfolaisen.:)

Vierailija
71/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:42"]

Tuskinpa mies tuollaista leikillään sanoisi. Eiköhän tuo ihan tosissaan ollut. Tiedä vaikka kuukauden päästä sinä olisit upotettuna siellä. Juokse jo karkuun!

[/quote]

Haha, itse heitän joskus tuollaista läppää :D En kuitenkaan varmaan heittelisi tällaisia läppiä uudemmalle tuttavuudelle. Uskon, että meneee siis ihan huumorin piikkiin.

Vierailija
72/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää vauvavitsit.comiin lukemaan vitsejä, joita pari mun hyvää työkaveria viljelee jatkuvasti :D Iha normijamppia ovat.

Vierailija
73/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin mun miehelle sun kirjoituksen ja oli myös sitä mieltä ettei ole tervettä. Saatiin miehen näkökulmaa tänne myös.

Vierailija
74/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:00"]

Näytin mun miehelle sun kirjoituksen ja oli myös sitä mieltä ettei ole tervettä. Saatiin miehen näkökulmaa tänne myös.

[/quote]

samoin minä kysyin tästä mieheltäni, joka on huonon läpän ystävä - hänkin sanoi, ettei ole normaalia, varsinkaan noin tapailun alkuvaiheessa.

Vierailija
75/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua kuulostaa ihan miehelle jota itekin tapailen! missä päin asut ap?? :D

Vierailija
76/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetin lammas, rauhotu.

Vierailija
77/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko raiskauspaku jotenkin erilainen paku :DDD

Vierailija
78/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jutteli miehelle ja nyt löytyy sieltä ruumiskolosta?

Vierailija
79/90 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sairas paska.

Vierailija
80/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:03"]Jos se tuntuu oudolta niin jätä väliin. T: kauhujuttuja harrastava mies
[/quote]

No tällaiseen johtopäätökseen olen nyt tullut. Ollaan varmaankin liian erilaiset, kyllä mua miehen luonteessa häiritsee tietty epäsosiaalisuus ja sulkeutuneisuus. Itse olen aika sosiaalinen ja tykkään mennä ja tutustua ihmisiin, hän ei. Sitten vielä nämä kummalliset heitot. Kiitos kaikille neuvoista! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän