Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies puhuu outoja

Vierailija
29.06.2015 |

Olen tapaillut nyt muutaman viikon miestä, joka ainakin aluksi vaikutti mukavalta ja hauskalta. Hän on minua hieman vanhempi, olemme molemmat alle 30 vuotiaita. Juttu luistaa ja hauskaa on ollut.
.
Eilen olimme iltakävelyllä järven rannalla. Juteltiin siinä ja vitsailtiin jotain. Kävelimme kaislikossa kulkevilla pitkospuilla, kun mies vaan totesi, että "tänne ois hyvä piilottaa ruumis!". Ei olla mitään tuollaista vitsailtu aiemmin siis. Aloin puhua muusta, ja mies totesi vielä myöhemminkin, että kyllä tänne yhden ruumiin upottaa.
Kävellessämme pois rannalta näimme pakettiauton, ja mies sanoi, että "kato raiskauspaku. Kohta alkaa kuulua huutoa".
.
Mua jäi jotenkin ihan helvetisti karmimaan noi heitot. Pistänkö jutun poikki vai kysynkö miksi hän puhuu tuollaisia??

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:54"]

No hyi, mä en kyllä pitäis yhteyttä. Vaikka olisikin vitsillä sanonut, niin mua ei oikein tollaset kuolema/raiskausvitsit naurata.

[/quote]

Luuletko että mies välittää mikä sinua naurattaa XD

Vierailija
22/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan samanlaiselta kuin mun ex. Suhde ei kauaa kestänyt kun paljasti, että oli joskus vihaisena oikeasti tosissaan miettinyt jonkun raiskaamista. Tuon jälkeen otin jalat alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:56"]

Kuulostaa ihan samanlaiselta kuin mun ex. Suhde ei kauaa kestänyt kun paljasti, että oli joskus vihaisena oikeasti tosissaan miettinyt jonkun raiskaamista. Tuon jälkeen otin jalat alle.

[/quote]

Sinun manipuloimalla saatu tunnustus ei ole totta. Pelkkä valhe itsellesi XD.

Vierailija
24/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:56"]

[/quote]

[/quote]

Ehhehehe. He. He.

Vierailija
25/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:56"]

[/quote]

[/quote] mistä sinä mitään tiedät

Vierailija
26/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä laitan miehelle viestiä ja kysyn, josko voitaisiin nähdä huomenna ja jutella. Näkee sitten mitä se tähän sanoo. Ap

Vierailija
27/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä edes tulee pakettiautosta mieleen raiskaaminen? "Raiskauspaku"?

Henkilöauton nähdessään hän toteaa, että "raiskaushenkilöauto"? "Raiskausbussi"?

Vierailija
28/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen miesystäväni puhu tuollaisia, mitkä otin huumorilla, mutta tyyppi paljastui häiriintyneeksi narsistiksi.

Vierailija
29/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:00"]

Ehkä mä laitan miehelle viestiä ja kysyn, josko voitaisiin nähdä huomenna ja jutella. Näkee sitten mitä se tähän sanoo. Ap

[/quote]

Hyvä ajatus, nythän se on ehtinyt jo katsoa valmiiksi paikan ruumiillekin. Ehe ehe.

Vierailija
30/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:02"]Kenellä edes tulee pakettiautosta mieleen raiskaaminen? "Raiskauspaku"?

Henkilöauton nähdessään hän toteaa, että "raiskaushenkilöauto"? "Raiskausbussi"?
[/quote]

Ollaan kyllä nähty monia muita ajoneuvoja yhdessä, niitä ei ole yhdistänyt fyysiseen väkivaltaan. Tai ei ainakaan ole minulle asiasta kertonut kuin vasta nyt :D Ap

Vierailija
31/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ni, nyt on taas av:n mammaraati tehnyt tuomionsa: JÄTÄ SE SIKA!!

Vierailija
32/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huunorilla heittää :) Ei tollasia voi tosissaan heittää ; D

Vierailija
33/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha normijuttuja hahaha :D

Vierailija
34/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:00"]

[/quote]

Hyvä ajatus, nythän se on ehtinyt jo katsoa valmiiksi paikan ruumiillekin. Ehe ehe.
[/quote]

Hyi olkoon :D Ei siis ainakaan mennä huomenna rannalle. Ap

Vierailija
35/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ainakaan sosiaalista silmää ole, kun tuollaisia juttuja laukoo jo tuossa vaiheessa ja noin paljon. Varmaan vähän vinksahtanut tapaus.

Vierailija
36/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heitän tollasta läppää itsekin. Nyt vasta mietin, että onko muka outoa, kun oon miehille tollasta ihan täysin läpällä sanonut :D no, nyt sitten osaan vältellä tuollaisia juttuja jatkossa...

N28

Vierailija
37/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:00"] Ehkä mä laitan miehelle viestiä ja kysyn, josko voitaisiin nähdä huomenna ja jutella. Näkee sitten mitä se tähän sanoo. Ap [/quote] Hyvä ajatus, nythän se on ehtinyt jo katsoa valmiiksi paikan ruumiillekin. Ehe ehe. [/quote] Hyi olkoon :D Ei siis ainakaan mennä huomenna rannalle. Ap

[/quote]

Joo, kannattaa myös katsoa ettei raiskauspaku ole näköpiirissä. :D

Vierailija
38/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli noista erikoisista piirteistä, niin ekoilla kerroilla tavatessamme miehellä oli sellaisia pakkoliikkeitä, nyki päätään. Nyt niitä ei ole ollut. Hän ei ole myöskään koskaan pyytänyt minua luokseen, vaan on aina halunnut tulla minun luo. En ole kyllä pitänyt tätä kovinkaan outona näin lyhyen tapailun jälkeen. Ap

Vierailija
39/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa ja creepya. Jättäisin tapailut sikseen tai sitten kysyisin mieheltä suoraan, että mitä oikein tarkoitti noilla puheilla.

Vierailija
40/90 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko mies olla rikosharrastaja eli pohtia jotain tapauksia ja omata vilkkaan mielikuvituksen? Toinen vaihtoehto, jos hän yrittää saada sua pelkäämään pahaa maailmaa ja hakemaan turvaa hänen suojelevasta läheisyydestään. Huonoin vaihtoehto, että mies on jotenkin outo ja haaveilee tekevänsä jotain esittämiään juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme