Minusta rakkaus ja seksi ovat eri asioita
ja saan jatkuvasti paskaa niskaan tästä mielipiteestä. Miksi? Haluan avoimen suhteen, jossa on lupa harrastaa seksiä muiden kanssa kunhan huolehtii asianmukaisesti terveydestä ja on rehellinen. Minusta parisuhteessa on kyse luottamuksesta, rakkaudesta ja arvostuksesta, ei seksistä. Ymmärrän kyllä, että monet haluavat vain omaa kumppaniaan ja se on minulle täysin ok. Miksi minua ei kukaan ymmärrä tässä asiassa? Minulle hoetaan vain että "kyllä sen oikean löytyminen muuttaa kaiken" ja "parempi pysyä sinkkuna jos ei jalat pysy kiinni." Olen kyllä löytänyt jo sellaisen miehen, joka on paras ystäväni ja jolle haluan synnyttää lapsia - ei se ole kuitenkaan saanut minua ajattelemaan toisin.
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:40"]En tajua, miksi ei voisi harrastaa seksiä oman miehen kanssa?
[/quote]
Harrastan seksiä mieheni kanssa, tietysti, ja se on ihanaa. -ap
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:41"]Petturin tarina. Surullista.
[/quote]
Tätä juuri tarkoitin. Minulle ei tulisi mieleenkään sanoa yksiavioisesta suhteesta esim. "tylsän nunnan tarina, surullista" vaikka itse tuntisinkin oloni sellaiseksi vastaavassa tilanteessa. Ihmiset ovat erilaisia. -ap
Ihmisten pitäisi hyväksyä ja ymmärtää toisiaan enemmän
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:40"]En tajua, miksi ei voisi harrastaa seksiä oman miehen kanssa?
[/quote]
En vain tajua miten voi elää koko elämänsä niin että harrastaa seksiä vain yhden ihmisen kanssa.
Minä ymmärrän sinua. Aika ei vain ole oikea tuollaiselle ajattelulle. Ihmisiä pelottaa jos toiset elävät (onnellisina) eri tavalla kuin he. Se horjuttaa heidän maailmankuvaansa ja käsitystään siitä, että tekevät oikein. Mutta miksi hakata päätä seinään ja jakaa omia ajatuksiaan jos vastakaikua ei saa? Elä ja anna elää... :)
No vit..ako tuota täällä jankkaat. Kunhan minun ei tarvi olla sinun kanssa suhteessa, niin pane vaan kaikkea mikä liikkuu ja liikkumattomatkin varmaan menee himon oikein iskiessä. Kaipa olet asian ilmaissut sille vakipanollesi jonka kanssa lapsia aiot värkätä, että hän tietää missä menette. Minua ei kiinnosta.
Mä oon kyllästynyt jokaiseen naiseen seksuaalisesti parissa kuukaudessa. Ehkä en oo koskaan rakastanut ketään heistä. Olen aloittajan kanssa samaa mieltä tuosta rakkaus/seksi asiassa. Itselläni on hyvin vaikea kiihottua ihmisestä jonka kanssa jakaa arjen tylsät touhut. Mielummin käyn vaikka huorissa. Terv. Mies
Seksi on yksi tapa osoittaa rakkautta.
Siitä vain! Et tarvitse vauvapalstalaisten hyväksyntää, sen kuin sovitte pelisäännöt miehesi kanssa :)
Terkuin polyamorinen N29
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:43"]No vit..ako tuota täällä jankkaat. Kunhan minun ei tarvi olla sinun kanssa suhteessa, niin pane vaan kaikkea mikä liikkuu ja liikkumattomatkin varmaan menee himon oikein iskiessä. Kaipa olet asian ilmaissut sille vakipanollesi jonka kanssa lapsia aiot värkätä, että hän tietää missä menette. Minua ei kiinnosta.
[/quote]
Tunnutpa itsevarmalta omasta valinnastasi. Miksi asioista ei saisi keskustella, taitaa osua sekaan paikkaan? Mieheni toki tietää mitä ajattelen ja on asian kanssa ok. -ap
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:44"]Mä oon kyllästynyt jokaiseen naiseen seksuaalisesti parissa kuukaudessa. Ehkä en oo koskaan rakastanut ketään heistä. Olen aloittajan kanssa samaa mieltä tuosta rakkaus/seksi asiassa. Itselläni on hyvin vaikea kiihottua ihmisestä jonka kanssa jakaa arjen tylsät touhut. Mielummin käyn vaikka huorissa. Terv. Mies
[/quote]
Ymmärrän kyllä tämänkin näkökulman, vaikka itse haluankin miestäni. Haluan vain lisäksi muita. Onhan kumppani pitkässä parisuhteessa pikemminkin perhettä ja sukua kuin intohimoinen rakastaja...-ap
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:45"]Seksi on yksi tapa osoittaa rakkautta.
[/quote]
Kyllä mutta on melko surullista jos se on ainoa tapa. -ap
Minustakin seksi ja rakkaus on eri asioita, mutta muuten en ole kanssasi samaa mieltä. Itse haluaisin mieluiten suhteen jossa olisi aitoa rakkautta, seksillä ei niin väliä, mahdotonta vaan löytää sellaista kun ihmiset on niin seksikeskeisiä...
Ihan sama kuinka naapurin pera ja pirkko hoitaa seksielämänsä tai onko sitä edes. Avoin suhde on ok jos molemmat parisuhteen osapuolet siihen suostuu ilman painostusta.
Minä taas haluan yhden ja saman ukon for ever ;) Nyt on sama mies ollut jo 24 vuotta ja en ole ajatellut vaihtaa tai pettää. Avointa suhdetta ei halua kumpikaan.
Tietenkin ne on eri asia, mutta mun kohdalla seksi liittyy nykyään vain parisuhteeseeni, enkä tosiaan muita miehiä katsele, mieti tai halua
En tajua, miksi ei voisi harrastaa seksiä oman miehen kanssa?