Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamila olikin ottanut vahingossa isoisänsä sydänlääkettä

Vierailija
15.02.2022 |

Puheet douppaamisesta voidaan siis unohtaa.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläiset 'vahingot' mietitään aina etukäteen jos käry kävisi. Kyllä uusia syitä aina keksitään.

Vierailija
62/80 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä todella pöyristynyt tästä tavasta, millä tästä asiasta puhutaan jopa suomalaisessa lehdistössä. Siis juttujen kärki on vain se, että "saako Venäjän olympkiakomitean mitalitoivo kisata kullasta, nuori lupaus on teknisesti iskussa, diskataanko, jännitys tiivistyy, blaablaablaa..."

Tuo on 15-vuotias lapsi! Ei edes vielä lukioiässä. Tuossa iässä lapsella on kotiintuloajat eikä todellakaan saa mennä poikaystävän luo yöksi vanhempien sopimatta keskenään, jos sellainen jo löytyy. Jotta lapsi voi suorittaa tuolla tasolla, on ollut pakko kasvaa ihan järkyttävässä armeijakurissa ja rääkissä, jokainen suupala on varmasti vahdittu. Tämä on lastensuojeluasia ennen mitään muuta. Ja minusta nuorien lasten kilpaileminen olympialaisissa on melkein lastensuojeluasia itsessään.

Terveys on ehkä jo mennyt, mutta tämä raadollinen, epäinhimillinen pyöritys vie kyllä vielä mielenterveydenkin jos ei ole vielä vienyt. Miksi lapsi joutuu vastaamaan satojen miljoonien aikuisten edessä omasta puolestaan? Jos hän olisi itse ottanut ne sydänlääkkeet, miksi kukaan ei kysy että miksi sen teki? Niin kuin oikeasti? Onko ehkä pikkuisen liikaa paineita kasattu? Älyttömän osaavalle ja taitavalle lapselle, mutta lapselle kuitenkin. Itse muistan vieläkin mitä tyhmää olen sanonut 9. luokan esitelmän aikana, vaikka ikää on tullut 30 vuotta päälle ja toimin melko julkisessa ammatissa. Aivan epäinhimillinen paikka pistää tuon ikäinen käymään tuo läpi. Jokainen kuvan kanssa asian kanssa repostelu on minusta tässä kohtaa aika kyseenalainen veto, jos asiaa katsotaan vain viihteen/urheilun näkökulmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näistä selityksistä on uskottavin?

-Talonmies piikitti vahingossa väärän ampullin 

-Söin isoisän sydänlääkkeet vahingossa

-Sperman mukana tuli suihinotossa

-Katkeroitunut hieroja hieroi testosteronirasvaa jalkoihin

Vierailija
64/80 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ollu rauhottavia.

Vierailija
65/80 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipaisin vain hieman huulirasvaa.

Vierailija
66/80 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo spermajuttu olisi helpoin niellä noista.

Vierailija
67/80 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu tuntuu epäuskottavalta, mutta ihmettelen kovasti, mitä hyötyä taitoluistelussa tällä lääkkeellä yritettiin saavuttaa. Kestävyysurheilijan kohdalla olisin vielä ymmärtänyt tällä lääkkeellä douppaamisen, mutta en tajua, mitä etua taitoluistelija voi siitä saada.

Ei se välttämättä älykästä tai järkevää olekaan, mutta nyt puhutaan rüssistä ja niiden metkuista. En ehkä noin muutenkaan pitöisi niitä järin järkevinä tai älykkäinä.

Vierailija
68/80 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastineeksi isoisä söi Kamilan e-pillerit.

Voi ei. Nyt Kamila on raskaana ja isä on Venäjän olympiavalmennusjohto.

Vierailija
69/80 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä todella pöyristynyt tästä tavasta, millä tästä asiasta puhutaan jopa suomalaisessa lehdistössä. Siis juttujen kärki on vain se, että "saako Venäjän olympkiakomitean mitalitoivo kisata kullasta, nuori lupaus on teknisesti iskussa, diskataanko, jännitys tiivistyy, blaablaablaa..."

Tuo on 15-vuotias lapsi! Ei edes vielä lukioiässä. Tuossa iässä lapsella on kotiintuloajat eikä todellakaan saa mennä poikaystävän luo yöksi vanhempien sopimatta keskenään, jos sellainen jo löytyy. Jotta lapsi voi suorittaa tuolla tasolla, on ollut pakko kasvaa ihan järkyttävässä armeijakurissa ja rääkissä, jokainen suupala on varmasti vahdittu. Tämä on lastensuojeluasia ennen mitään muuta. Ja minusta nuorien lasten kilpaileminen olympialaisissa on melkein lastensuojeluasia itsessään.

Terveys on ehkä jo mennyt, mutta tämä raadollinen, epäinhimillinen pyöritys vie kyllä vielä mielenterveydenkin jos ei ole vielä vienyt. Miksi lapsi joutuu vastaamaan satojen miljoonien aikuisten edessä omasta puolestaan? Jos hän olisi itse ottanut ne sydänlääkkeet, miksi kukaan ei kysy että miksi sen teki? Niin kuin oikeasti? Onko ehkä pikkuisen liikaa paineita kasattu? Älyttömän osaavalle ja taitavalle lapselle, mutta lapselle kuitenkin. Itse muistan vieläkin mitä tyhmää olen sanonut 9. luokan esitelmän aikana, vaikka ikää on tullut 30 vuotta päälle ja toimin melko julkisessa ammatissa. Aivan epäinhimillinen paikka pistää tuon ikäinen käymään tuo läpi. Jokainen kuvan kanssa asian kanssa repostelu on minusta tässä kohtaa aika kyseenalainen veto, jos asiaa katsotaan vain viihteen/urheilun näkökulmasta.

Repostelu on aivan aiheellista, jos 15-vuotiaalle syötetään ainakin kolmea sydänlääkettä suorituksen parantamiseksi. Ties mitä muuta, ja ties miten vanhana se on aloitettu. Ja ties kuinka moni muu lapsi niitä syö, terveytensä ja henkensä uhalla.

Ei tätä saisi villaisella painaa. On aivan hävytöntä ensinnäkin, että Venäjä on mukana ja vain kosmeettisesti eivät muka edusta Venäjää, vaan Venäjän olympiakomiteaa. Sillä ei ole mitään merkitystä, vaan sama meno jatkuu aina. Aina, kun Venäjästä on kyse.

Vierailija
70/80 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks nämä edes yrittää keksiä jotain näin pöljiä juttuja? Eiks toi nyt ole jo supernoloa. Tää sama tyyppihän kärähti jo joulukuussa. Sopivasti sit vaan päätty kisakielto olympialaisiin. Kunnes taas kärähti...

on kuulemma heruttanu herroille uudestaan

Vierailija
71/80 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kaikki käyttää jotakin joka tapauksessa. Siis huipputasolla. Tai no mäkihypyssä nyt ei tarvi käyttää.

Mäkihyppääjät käyttävät sen sijaan alkoholia.

välillä raakana ja välillä vissin kanssa eikä tarvinnut peitelle - rehellistä menoa, sille sitä pärjäsi kunnon äijät

Vierailija
72/80 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassamme juttuja Johaugin huulirasvat. Kuka näitä juttuja ottaa tosissaan? Koko huippu-urheilu (maailman huipputasolla) on dopingin läpitunkemaa. Uskokaa jo nyt!

Jos haluatte nähdä puhdasta urheilua, niin voitte nähdä sitä jossain SM-kisoissa.

Vierailija
73/80 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja alistua seksiorjaksi

Vierailija
74/80 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmentaja rais kaa toistuvasti luistelijaa…

Vierailija
75/80 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojeluasia mainittu. Venäjän lastensuojelun on keskittynyt vain tapauksiin joissa toinen vanhemmista on ei-venäläinen ja tulee huoltajuuskiista. Tässä tapauksessa suojelu onnistuu jos lapsi saadaan pysyvästi venäjälle juopoin vanhempansa hoitoon - ei mene pilalle mistään länsimaalaisesta hapatuksesta.

Vierailija
76/80 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rysssien kusetuksia taas..hhehehee...diskattava ja kilpailukieltoa!

Vierailija
77/80 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rysssien kusetuksia taas..hhehehee...diskattava ja kilpailukieltoa!

Juuri näin.

Vierailija
78/80 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itänaapurin johto on niin sekaisin, että eivät välitä paskaakaan mistään säännöistä ja uhraavat vaikka omat urheilijansa, jotta pääsevät haistattamaan muulle maailmalle. Johtuu varmaan siitä, ettei Suuri Johtaja ole itse huippu-urheilija paitsi jääkiekossa.

Vierailija
79/80 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamila on lapsi, eikä ole itse vastuussa tästä, vaan hänen taustajoukkonsa. Oikea tapa olisi ollut kieltää hänen osallistumisensa, ja muutenkin arvokisoihin pitäisi ihan yksinkertaisesti laittaa 18 vuoden ikäraja.

Tai niin, että 17-vuotiaana saisi kilpailla jos täyttää 18 saman vuoden aikana. Muuten eri aikaan samana vuonna syntyneillä olisi eri säännöt, eikä sekään olisi oikein.

Ylipäänsä taitoluistelijoiden tuotantokoneisto on aivan sairas, lapsilta viedään lapsuus ja kaikki vapaus jo sellaisessa vaiheessa missä he eivät voi itse tehdä päätöksiä, kisataan yhdet olympialaiset lapsitähtenä ja sitten aikuisuuden kynnyksellä ja neljän vuoden päästä ura onkin jo ohi. Kuvottavaa, että tällainen teollisuus on sallittua.

Vierailija
80/80 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo spermajuttu olisi helpoin niellä noista.

Ihan kirjaimellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän