Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita Titanicin lopussa se mummo..

Vierailija
29.06.2015 |

Kun se tiputtaa sen överikalliin korun sinne mereen? Mua aina ärsyttää se kun mietin että ne häiskät etsi sitä. Ja että se mummo olisi voinut kustantaa vaikka lapsenlapsilleen sille hyvän elämän. Kaikesta sitä ihminen ärsyyntyykin.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titanicissa ärsyttävintä on Winsletin ääni, kun se jatkuvasti raakkuu "Jack! Jack! Jaack!".

Vierailija
42/70 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni loppu oli oikein hyvä. Se rasittava mies vain halusi sen korun, eikä sitä kiinnostanut kunnolla se tarina siinä korussa. Se koru periaatteessa pääsi sinne minne se kuuluikin eli siihen laivaan. Ja se loppu oli niin liikuttava, kun se mummo nukkui ja se oli oppinut esim. ratsastamaan "kuin miehet."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:07"]

Mä(kin) luulin aina, että se Rose-mummo nukkuu siinä lopussa pois, ja juuri siksi pidin ko. kohtausta koskettavana, mutta sitten luin netistä, että "todellisuudessa" se vain tylsästi nukahti ja näki unta... Pöh.

[/quote]

Minä taas olen aina ajatellut, että nimenomaan nukahti ja näki unta.

[/quote]

Eikös se kuollut siinä lopussa? Tuli ihan valkoiseksi koko ruutu ja kaikki palasi siihen, kun Rose meni naimisiin Jackin kanssa ilmeisesti taivaassa? Näin ainakin itse tulkitsin.

Vierailija
44/70 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakas sanoi eilen, et meidänkin pitäis katsoa titanic joskus kahdestaan. Mä oon katsonut sen aina joko yksin tai äitini kanssa. Se on ilmeisesti exän kanssa :/

Vierailija
45/70 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:07"]

Mua ärsyttää se uikahdus, jonka se mummo päästää heittäessään sitä korua.

[/quote]

Heiton vaatima ponnistus sen päästi ilmoille. Tiedät varmaan mikä olis päässyt, jos suu olis ollut kiinni?

Vierailija
46/70 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:23"]Mun rakas sanoi eilen, et meidänkin pitäis katsoa titanic joskus kahdestaan. Mä oon katsonut sen aina joko yksin tai äitini kanssa. Se on ilmeisesti exän kanssa :/
[/quote]

En tajunnut :D ? Voitko tarkentaa

Vierailija
47/70 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että mikään muukaan loppu olisi leffalle ollut oikeasti parempi kuin se mikä oli. Mummo Rose tiputti korun syystä mereen... Mun mielestä loppu oli symppis.

Vierailija
48/70 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:30"]Sehän oli just paras! :D Vaihtoehtoinen loppu, jonka näin myöhemmin, oli aivan kökkäre... [/quote] Häh! Mitä siinä tapahtui?

[/quote]

Vierailija
49/70 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se koru oli ollut sillä vuosikausia, eikä ollut saanut aikaiseksi sitä myydä. Mitä sitä enää vanhoilla päivillä...
Nukkuuko se mummi siinä lopussa pois ja kohtaa jälleen rakkaansa. Vai näkeekö vaan unta?

Vierailija
50/70 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kyllä huono tuo vaihtoehtoinen loppu. Mullekin jäi kyllä fiilis siinä oikeassa leffassa, että lopussa Rose nukkui pois.

Vierailija
51/70 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:30"]Sehän oli just paras! :D Vaihtoehtoinen loppu, jonka näin myöhemmin, oli aivan kökkäre... [/quote] Häh! Mitä siinä tapahtui?

[/quote]

[/quote]

Karsea

Vierailija
52/70 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:37"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:30"]Sehän oli just paras! :D Vaihtoehtoinen loppu, jonka näin myöhemmin, oli aivan kökkäre... [/quote] Häh! Mitä siinä tapahtui? [/quote]

[/quote] Karsea

[/quote]Vielä paskempi loppu, mummu olis kaivannu pari napakkaa avaria.

Vierailija
53/70 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se koko elokuva on ärsyttävä. En tajua, miksi sitä hypetettiin aikanaan niin paljon. 

Vierailija
54/70 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koru olisi ollut arvokas jossain museossa, mutta nyt hukkui iäksi. Ärsyttää kyllä! Kaikki historia on arvokasta. Olisi sillä mummulla ollut silti omanaan ne muistot, ei olisi tarvinnut korua hukata.
Tavallaan ymmärrän jos sen pointti oli se, että se sai ihmiset ahneiksi, eikä rahalla ole todellisuudessa tekemistä onnellisuuden kanssa. Mutta historia mummo kulta, historia.

Vierailija
55/70 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä, oliko se mummo raatanut koko ikänsä tai antanut miehensä raataa, koska tuohon aikaan työt oli aika rankkoja. Lapsille eduksi jo eliniänkin takia oli tietyt elinolosuhteet ja paras ravinto ja hoito.
Mummo olisi saanut kustannettua lapsilleen vähän elintasoa myymällä korun heti kättelyssä kun pääsee satamaan. Olisipa ollut ainakin itsenäinen ja omavarainen nainen.

Vierailija
56/70 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:06"]

Se koru olisi ollut arvokas jossain museossa, mutta nyt hukkui iäksi. Ärsyttää kyllä! Kaikki historia on arvokasta. Olisi sillä mummulla ollut silti omanaan ne muistot, ei olisi tarvinnut korua hukata.
Tavallaan ymmärrän jos sen pointti oli se, että se sai ihmiset ahneiksi, eikä rahalla ole todellisuudessa tekemistä onnellisuuden kanssa. Mutta historia mummo kulta, historia.

[/quote]

No eikai se oikeasti mitään miljoonan dollarin korua mihinkään mereen paiskannut? :D

Vierailija
57/70 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, vitsin tosikot. Elokuvat on SATUA, täytyykö teille vielä tässä iässä terottaa moista?

Vierailija
58/70 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se alkuperäinen loppu sitten meni, kertokaapa nyt joku sivistymättömälle koko kupletin juoni.

Vierailija
59/70 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:06"]

[/quote]

No eikai se oikeasti mitään miljoonan dollarin korua mihinkään mereen paiskannut? :D
[/quote]

Tommonen koru jos oikeasti olisi Titanicilta säilynyt niin kyllähän sillä arvoa olisi aika paljonkin. ;)
Mut hei! Tää on elokuvaa, ei oikeeta elämää.

Vierailija
60/70 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:08"]Ja mitä, oliko se mummo raatanut koko ikänsä tai antanut miehensä raataa, koska tuohon aikaan työt oli aika rankkoja. Lapsille eduksi jo eliniänkin takia oli tietyt elinolosuhteet ja paras ravinto ja hoito.
Mummo olisi saanut kustannettua lapsilleen vähän elintasoa myymällä korun heti kättelyssä kun pääsee satamaan. Olisipa ollut ainakin itsenäinen ja omavarainen nainen.
[/quote]
Se mummohan oli ollut nuorena filmitähti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme