Ärsyttääkö muita Titanicin lopussa se mummo..
Kun se tiputtaa sen överikalliin korun sinne mereen? Mua aina ärsyttää se kun mietin että ne häiskät etsi sitä. Ja että se mummo olisi voinut kustantaa vaikka lapsenlapsilleen sille hyvän elämän. Kaikesta sitä ihminen ärsyyntyykin.
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:30"]Sehän oli just paras! :D Vaihtoehtoinen loppu, jonka näin myöhemmin, oli aivan kökkäre...
[/quote]
Häh! Mitä siinä tapahtui?
Siis sen ois pitäny laittaa se koru laivan kaiteeseen ja itse hypätä sinne veteen. Näin se loppu ois ollu oikein, ja mummo ois oikeesti päässyt sinne laivan juhliin. Rauhallinen viimeinen uinti.
Öö, etkö tajua että se mummo nukkui pois siinä lopussa ja siksi pääsi sinne juhliin -.- ?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:38"]
Öö, etkö tajua että se mummo nukkui pois siinä lopussa ja siksi pääsi sinne juhliin -.- ?
[/quote]
Ja ne kaikki muut ovat vain odottaneet, että Rose tulisi takaisin. Tässähän näytetään se ajatus kuolemasta, että päästään rakkaiden luokse taivaaseen, joka leffassa on laiva. Rakastavaisten yhteenpaluu. Tosin minua jää häiritsemään se, että Rose palaa Jackin luo kuoltuaan. Entä se mies, jonka kanssa hän on saanut lapsensa?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:38"]
[/quote]
Ja ne kaikki muut ovat vain odottaneet, että Rose tulisi takaisin. Tässähän näytetään se ajatus kuolemasta, että päästään rakkaiden luokse taivaaseen, joka leffassa on laiva. Rakastavaisten yhteenpaluu. Tosin minua jää häiritsemään se, että Rose palaa Jackin luo kuoltuaan. Entä se mies, jonka kanssa hän on saanut lapsensa?
[/quote]
Jack oli silti se todellinen rakkaus jota kaipasi koko elämänsä. Voi mä itken niin aina siinä lopussa kun tulee se jälleennäkeminen. itken siinä ehkä eniten.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:38"]
[/quote]
[/quote]
Mutta Jack oli Rosen suurista suurin rakkaus!
Vaikka aika hassua sinänsä koska...minkä verran tunsivatkaan...??? :D Ehkä se oli jokin "sielunkumppani"-meininki tai jotain.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:38"] Öö, etkö tajua että se mummo nukkui pois siinä lopussa ja siksi pääsi sinne juhliin -.- ? [/quote] Ja ne kaikki muut ovat vain odottaneet, että Rose tulisi takaisin. Tässähän näytetään se ajatus kuolemasta, että päästään rakkaiden luokse taivaaseen, joka leffassa on laiva. Rakastavaisten yhteenpaluu. Tosin minua jää häiritsemään se, että Rose palaa Jackin luo kuoltuaan. Entä se mies, jonka kanssa hän on saanut lapsensa? [/quote] Mutta Jack oli Rosen suurista suurin rakkaus! Vaikka aika hassua sinänsä koska...minkä verran tunsivatkaan...??? :D Ehkä se oli jokin "sielunkumppani"-meininki tai jotain.
[/quote]
Näinhän se on kai pakko olettaa, koska välistä jää paljon elämää näkemättä. Rosen miehen kannalta aika ikävää.
Se "mummo" kyllä näytti viettäneen varsin tapahtumarikkaan elämän ja eli sen niin kuin halusikin, itsenäisenä ja vahvana naisena. Siinähän leffassa muistaakseni näkyi jossakin vaiheessa valokuvia sen elmän varrelta, ja niiden mukaan hän oli muistaakseni myös lentänyt lentokoneella ja tehnyt kaikenlaista epäsovinnaista sen ajan naisille. Mutta ymmärrän kyllä, että nykyajan nuoriso on sellaista "kaikki minulle ja heti"-nuorisoa, joka ei viitsi nähdä lainkaan vaivaa menestymisen eteen, vaan haluaa kaiken ja juuri nyt. Siksi mennään kaiken maailman tyhmiin Idols- ja X-factor ohjelmiin, ei viitsitä opiskella ja ostetaan Vuittonin laukkuja pikavipeillä. Rose oli vastuullinen ja kunniallinen nainen, halusi itse rakentaa oman elämänsä, eikä halunnut elää toisten siivellä.
Hohjoijaa, kaikkea sitä tuleekin yöllä tehtyä, kuten kommenoitua jonkun pissiksen aivopieruja täällä jostain fiktiivisestä elokuvasta.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:38"]
[/quote]
[/quote]
Jack oli silti se todellinen rakkaus jota kaipasi koko elämänsä. Voi mä itken niin aina siinä lopussa kun tulee se jälleennäkeminen. itken siinä ehkä eniten.
[/quote]
Juu minä myös. Ekat kyyneleet alkaa valua kun näytetään matkustajia jotka asettuvat hytteihinsä odottamaan kuolemaansa. Seuraava itku tuler kun Jack pian kuolee. Sitten seuraava itku siinä lopussa. Oli hurjaa käydä katsomassa se leffa 3D:nä... koko sali nyyhkytti. Kersana itkin ainoastaan sille kohdalle missä ne lapset itkevät kun eivät löydä vanhempiaan. Kysyin äidiltäni miksi lapset itkevät ja kun äiti kertoi niin aloin rääkymään ja pelkäsin että mitä jos minäkin eksyisin vanhemmistani.
Titanicin turma oli todella traaginen ja se on koskettanu mua aika paljon. Mulla on törkeesti kirjoja ja lehtiä Titanicin turmaan liittyen... tykkään kovasti. Ajatelkaa...jo yli 100 vuotta tapahtuneesta.
Hahaa. Enoni oli silloisen tyttöystävänsä kanssa katsomassa Titanicin elokuvateatterissa silloin kun se tänne tuli. Ja se neitokainen kysyi "Siis uppooks toi laiva?"
hehee
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:37"]Se mummeli päästää siinä heittäessään semmonen "äe"-äänen :D monen monta kertaa oon kelannu VHS:llä sitä äe äe äe toistona :D
[/quote]
:) hassu
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:03"]Rose oli vastuullinen ja kunniallinen nainen, halusi itse rakentaa oman elämänsä, eikä halunnut elää toisten siivellä.
[/quote]
Sinunko mielestäsi ihminen, joka mahdollisuuden tullen edes hieman helpottaa elämäänsä, on heti vastuuton ja epäitsenäinen? Luterilaista paatosta.
Olisi auttanut köyhiä, jos ei itseään ja perhettään.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:06"]Hahaa. Enoni oli silloisen tyttöystävänsä kanssa katsomassa Titanicin elokuvateatterissa silloin kun se tänne tuli. Ja se neitokainen kysyi "Siis uppooks toi laiva?"
hehee
[/quote]
Voi ei
kuinka ei voi tietää Titanicista?
ihan sama jos ei leffaa ole nähnyt mutta kyllä titanicin turman nyt luulisi tietävän kaikki
Se koru KUULUI meren pohjaan, hylyn lähelle. Mummo tiesi sen ja teki kuten kohtalo määräsi. Sen jälkeen saattoi nukkua rauhassa pois. Ja päästä Leonardo di Caprion luo.
Mä oisin halunnut, että mummo olis sanonut "Ota koppi, Jack!" tai jotain samalla kun heitti korun mereen.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:07"]
Mä(kin) luulin aina, että se Rose-mummo nukkuu siinä lopussa pois, ja juuri siksi pidin ko. kohtausta koskettavana, mutta sitten luin netistä, että "todellisuudessa" se vain tylsästi nukahti ja näki unta... Pöh.
[/quote]
Minä taas olen aina ajatellut, että nimenomaan nukahti ja näki unta.
Enpä tiedä titanicista, mutta Hiljaisissa Silloissa ärsyttää se loppu, kun Fransesca ei avaa auton ovea ja juokse Robertin perään. Uhraa kaiken elämälle jota ei halua elää.
Mua ärsytti sen mummon huonot hiustenpidennykset.
Se mummeli päästää siinä heittäessään semmonen "äe"-äänen :D monen monta kertaa oon kelannu VHS:llä sitä äe äe äe toistona :D