Ärsyttääkö muita Titanicin lopussa se mummo..
Kun se tiputtaa sen överikalliin korun sinne mereen? Mua aina ärsyttää se kun mietin että ne häiskät etsi sitä. Ja että se mummo olisi voinut kustantaa vaikka lapsenlapsilleen sille hyvän elämän. Kaikesta sitä ihminen ärsyyntyykin.
Kommentit (70)
Mua ärsytti se kun se kiipeää sinne kaiteelle yöpaidassa, se oli vaan liian kornia. Alko naurattaa ja melkein meni koko leffa pilalle.
Se loppu oli kyllä kaunis, kun ovet aukeaa ja kaikki on odottamassa ja jälleennäkeminen. <3
Pitäisköhän taas katsoa se, ties kuinka monennen kerran.
Mua ärsytti Weedsissä kun niillä oli jossain vaiheessa kahvila hämynä niille huumebisneksille ja joka ilta ne heitti jätesäkeissä roskiin kaikki ne ihanat kakut muffinit yms.ois painannu näriinsä tai laittannu pakkaseen;)
Minä olen pohtinut siitä saakka kun elokuvan näin, että hyödynsikö Rose kuitenkin sitä korua elämänsä aikana? Sehän olisi mitä mainioin pantti. Sitä vastaan aika hyvät lainat.. niissä kuvissahan se ratsasteli ja lensi lentokoneellakin.
Muistan kun elokuvan jälkeen tuli myyntiin korusta kopioita ja se oli naurettavaa. Se koruhan on mauton hirvitys siinä elokuvassakin, saati sitten muovisena versiona.. vähän kuin TSH-korut..
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:50"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:07"]
Mua ärsyttää se uikahdus, jonka se mummo päästää heittäessään sitä korua.
[/quote]
Eikä ole! Se on selvästi sellainen ilkikurinen "ups" äännähdys. Mummoa naurattaa.
Heiton vaatima ponnistus sen päästi ilmoille. Tiedät varmaan mikä olis päässyt, jos suu olis ollut kiinni?
[/quote]
Siinä, tilatkaa
Joskus vuosia sitten meillä perheessä oli toi titanic-koru ^^ mut johki se on hukkunu vuosien saatossa.. Liekö sitten mereen..
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 08:00"]
Siinä, tilatkaa
http://www.ebay.com/bhp/titanic-necklace
[/quote]
Voi, apua! Ei tätä...
Paska elokuva ja paska loppu. Minua häiritsee lopussa, kun mummo vielä huitoo itseään sillä korulla jotenkin naamaan ennen kuin pudottaa korun. Mikä järki siinäkin on?
Titanicin jälkeen Hollywood-leffojen taso laski yleisesti, kun tajuttiin että hyvän juonen puuttuminen ei vaikuta leffan menestykseen negatiivisesti.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:08"]Ja mitä, oliko se mummo raatanut koko ikänsä tai antanut miehensä raataa, koska tuohon aikaan työt oli aika rankkoja. Lapsille eduksi jo eliniänkin takia oli tietyt elinolosuhteet ja paras ravinto ja hoito.
Mummo olisi saanut kustannettua lapsilleen vähän elintasoa myymällä korun heti kättelyssä kun pääsee satamaan. Olisipa ollut ainakin itsenäinen ja omavarainen nainen. [/quote] Se mummohan oli ollut nuorena filmitähti.
[/quote]
Ei kai kenestäkään rikkaana filmitähti tule, vaan siinä hiljalleen rikastuu tekemällä hitosti töitä. Ei siinä paljoa jää lapsille aikaa jos on aktiivinen filmitähtiura päällä.
Jonnekinhan sen piti ensin siitä laivasta yksin persaukisena, yksinäisenä naisena mennä. Ilman mitään omaisuutta. Paitsi mitä nyt arvokas timanttikoru taskussa.
Onkohan se säilönyt sitä pulp fiction-tyyliin ensimmäiset vuodet jossain köyhäntalossa.