Ongelmana valtavat pohkeet
Hei,
Kaipailisin nyt ( myös niitä) asiallisia vastauksia
Ongelmani on todella isot pohkeet. Ovat aina olleet isot, painonvaihtelu esim raskauden aikana jonkin verran vaikuttanut.
Pohkeet ovat todella iso ongelma ja valtava pahanmielen aiheuttaja minulle
Onko jollain samanlaista ongelmaa ja oletteko löytäneet ratkaisua jostain tietystä venyttelystä/jumpasta tms?
Alan seuraavaksi selvittää leikkausmahdollisuutta.
Kiitos kaikille!
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Laihduta
Pohkeista?
Ehkä kannattaa välttää/vähentää liikuntalajeja, joissa treenaisi pohkeita, mutta eivät ne nyt laihduttamalla juuri pienene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta
Pohkeista?
Ehkä kannattaa välttää/vähentää liikuntalajeja, joissa treenaisi pohkeita, mutta eivät ne nyt laihduttamalla juuri pienene.
Kyllä niihinkin massaa kertyy muun kehon mukana.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta
Tämä ei oikeasti ole toimiva ohje kun pohkeet ja niiden koko ovat vahvasti kiinni perintötekijöistä.
Esim meillä on koko suvulla isot pohkeet. Olen 170cm pitkä ja painan 72kg, pohkeen ovat olleet aina isot.
Kunhan ei ole turvotusta eli veren- ja imunestekierto toimivat.
Pidän lihaksikkaista pohkeistani, jotka yhdistyvät siroihin nilkkoihini. Miksi ap vahvat pohkeet eivät sinua miellytä?
Ei niille mitään mahda. Saapikkaista on turha haaveilla, mutta kauniita nilkkureitakin on.
Älä nyt ainakaan leikkelemään ala, korosta niitä paikkoja jotka sinussa on timanttia jos asia itseäsi haittaa. Ja vanhemmiten huomaat, että mitä väliä, ne on kauniit just sellaisina kun on.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän pohkeiden koko ole ihan linjassa muun vartalosi kanssa, joten anna olla typeryydet. Ole mielummin tyytyväinen, että sinulla on kaksi toimivaa vahvaa jalkaa.
Minullakin on hyvät pohkeet ja esimerkiksi joitakin Nokian pitkävartisia mustia kumisaappaita on turha edes ajatella, koska ne jumittavat pohkeista. Sen isompi ongelma ei ole ainakaan minulle, hankin Hai -saappaat ja se siitä sitten.
Ja tämä oli asiallinen vastaus.
Mulla ei ainakaan ole missään linjassa muun vartalon suhteen. En ole aloittaja.
Oma ratkaisunikin on vain hyväksyä asia. Pitkävartisista nahkasaappaista on turha haaveilla, edes ne leveät mallit eivät mahdu päälle. Muuta haittaa asiasta ei ole tai ainakin keksin kymmeniä suurempiakin ongelmia omastakin elämästäni saati maailmasta yleensä.
Minulla oli nuorena ystävä, jolla oli omasta mielestäni täydelliset laihat tikkujalat, itselläni potkukelkkailijan pohkeet. No, hän inhosi omiaan. Mutta hän pystyi ( ja pystyy edelleen) ostamaan saapikkaat kun saapikkaat ja silti ne on varresta väljät.
Saappaidentekijät kun viisaudessaan kuvittelevat, että mitä suurempi jalan numero, sitä leveämpi varsi.
Nykyään olen ihan tyytyväinen hieman paksuihin pohkeisiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta
Tämä ei oikeasti ole toimiva ohje kun pohkeet ja niiden koko ovat vahvasti kiinni perintötekijöistä.
Esim meillä on koko suvulla isot pohkeet. Olen 170cm pitkä ja painan 72kg, pohkeen ovat olleet aina isot.
Noilla mitoilla on kaikki isoa.
Kokeile laihduttaa noin 55 kiloon ja kato onko pohkeet vielä isot.
Hän on normaalipainoinen. Ja jos ei ole sirorakenteinen, ei muutu siroksi edes alipainoisena. Varmasti erottuisivat 55 kiloisenakin pohkeet muusta vartalosta. Ehkä sitten 35 kiloisena, kun kaikki lihas on häipynyt ovat pohkeetkin pienet.
Minullakin on .
En ke ylipainoinen, olen sirorakenteinen, paitsi noista pohkeista. Suurenevat vaan kun yritän niitä pienentää.
Huomasin ettei ollessani töissä kenkiä myyvässä liikkeessä. Työkavereille pohkeista liian isot saappaat olivat mulle liian pienet.
Sama. Pillifarkkumuoti on p..seestä, kun jäävät kiinni jo pohkeista. Samoin monet legginssit, saapikkaat jne. En ole ylipainoinen, muutoin kokoa M ja pohkeet poikkeaa sirosta ruumiinrakenteesta. Hametta ja sortseja en kehtaa käyttää. Laihdutus ei auta.
Minulla on vahvat ja lihaksekkaat pohkeet, miksi kukaan haluaisi voimattomia spagettisääriä?
Paljonko teillä sitten on tuo pohkeen ympärys?
Voi olla kyse terveysongelmasta. Sinuna menisin verisuonten ultraääneen ensin.
Pohkeisiin voi tehdä myös rasvaimua paikallisesti jos semmoisesta olet valmis alkamaan maksaa.
Minulla on huomiota herättävät ranteet.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vahvat ja lihaksekkaat pohkeet, miksi kukaan haluaisi voimattomia spagettisääriä?
Ihan tyytyväinen et vaikuta olevan, kun pitää muita mollata. Kyllä mun spagettisääret jaksaa ihan mainiosti, jaloissa on voimaa vaikka kuinka. Jotkut on vaan sirompia, mutta ei yhtään sen huonompia. 😉
Minulla taas on rumat ja kapeat spagettipohkeet. Hävettää pitää shortseja tai lyhyitä hameita. Ikinä ei ole tyytyväinen siihen, mitä itsellä on.
Nilkkurit on nyt ihan viimeiset mitä paksupohkeiset voi jalkaansa laittaa. Ne vasta korostaakin pohkeita!
Pienet on murheet, jos jaksaa pohkeiden koosta tehdä suuren numeron. Ihmisen pitäisi ymmärtää olla tyytyväinen ja suorastaan kiitollinen terveydestään. Ole kiitollinen toimivista terveistä pohkeistasi. Asia voisi olla toisinkin. Jos istuisit pyörätuolissa, sinulla olisi silloin laihat pohkeet, koska niissä ei olisi lihaksia yhtään niitä suurentamassa.
Terveys ennen ulkonäköä.
Eiköhän pohkeiden koko ole ihan linjassa muun vartalosi kanssa, joten anna olla typeryydet. Ole mielummin tyytyväinen, että sinulla on kaksi toimivaa vahvaa jalkaa.
Minullakin on hyvät pohkeet ja esimerkiksi joitakin Nokian pitkävartisia mustia kumisaappaita on turha edes ajatella, koska ne jumittavat pohkeista. Sen isompi ongelma ei ole ainakaan minulle, hankin Hai -saappaat ja se siitä sitten.
Ja tämä oli asiallinen vastaus.