Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri kirjoitti unilääkkeeksi mirtazapinia 4.5mg illalla

Vierailija
15.02.2022 |

Uskallanko aloittaa kun yritän laiduttaa?

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallat, tuo määrä ei lihota.

Vierailija
2/106 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voit sen laihtumisen kyllä unohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota. Suuri riski siihen että et voi hallita syömistäsi, koska mirta vie kylläisyyden tunteen.

Vierailija
4/106 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se auttoi unettomuuteen... eikä tuo paino kovin paljon noussut.

Vierailija
5/106 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumattomuus lihottaa enemmin.

Vierailija
6/106 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita ennemmin melatoniini.

Vierailija
7/106 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä kävelin pitkin seiniä töissä ja meinasin nukahtaa istualteni, koska väärään aikaan nukutti.

Vierailija
8/106 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ainoan kerran kokeillut lääkärin pakottaman tuota Mirtaa, seuraavana päivänä ihan pökkerössä, ja himosin suklaata.  En siis koskaan syö mitään makeaa.  Lääkepaketti lensi roskiin.  Seuraavan kerran kun kävin koirani kanssa kunnallisessa eläinlääkärissä niin siellä lasikaapissa oli juuri tuo sama lääke: sitä määrätään nirsoille koirille koska parantaa ruokahalua. Taitaa olla kehitetty juurikin anoreksiaan mutta sivuvaikutuksena aiheuttaa tokkuraisuutta.

Kokeile, minulle ei sopinut.  Koska ruoka kyllä maistuu muutenkin.

Vierailija
9/106 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota aivan pieni murunen. Narskauta tabletin päästä

Semmonen nonparelli. Hyvät unet eikä

Lihota. Isompi annos tekee huomenna veteläksi syömäkoneeksi.

Vierailija
10/106 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota. Suuri riski siihen että et voi hallita syömistäsi, koska mirta vie kylläisyyden tunteen.

Tuosta selviää pitämällä kirjaa syömisestä ja laskemalla kalorit.

Vierailija
11/106 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihomisesta en tiedä, koska käytin tuota lääkettä vain vähän aikaa, mutta muuten oli kyllä kauhea lääke. Aiheutti painajaisia ja todella voimakasta päiväväsymystä. Nuokuin vain koko seuraavan päivän.

Kannattaa toki kokeilla, eihän se kaikkiin samoin vaikuta.

Vierailija
12/106 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on nimenomaan sellaista tavaraa että pitää ottaa ihan vähän unettomuuteen. Liian iso annos sekoittaa koko unen.

Vierailija
13/106 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden ainoan kerran kokeillut lääkärin pakottaman tuota Mirtaa, seuraavana päivänä ihan pökkerössä, ja himosin suklaata.  En siis koskaan syö mitään makeaa.  Lääkepaketti lensi roskiin.  Seuraavan kerran kun kävin koirani kanssa kunnallisessa eläinlääkärissä niin siellä lasikaapissa oli juuri tuo sama lääke: sitä määrätään nirsoille koirille koska parantaa ruokahalua. Taitaa olla kehitetty juurikin anoreksiaan mutta sivuvaikutuksena aiheuttaa tokkuraisuutta.

Sinun roskikseen laittamat lääkkeet olivat eläinlääkärillä...?

Vierailija
14/106 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota määrää minä käytän iltaisin ja auttaa kyllä. 

Olen tuota kyllä pohtinut miksi kylläisyyden tunne on kadonnut ja on usein kova nälkä, mutta eihän sitä ole pakko syödä yli tarpeensa, pystyn siihenkin jos haluan. Siis tuo lääke ei sinällään itsessään lihota, mutta vaikuttaa näläntunteeseen.

Ensimmäisen käyttöyön jälkeen voi olla aamupökkyrä, mutta se häviää yhden tai kahden pillerin jälkeen.

Vierailija
15/106 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita ennemmin melatoniini.

Tämä, mutta sen lisäksi glysiini ja magnesium. Ja ehkä vielä sitruunamelissa- ja kamomillatee. 

Vierailija
16/106 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sillä tuli 10kg lisää painoa muutamassa viikossa kun pisti syötättämään 10 000kcl päivässä. Meni vain filmi poikki moneksi viikoksi. Muistin vain nähneeni unen missä söin itseni 10kg lihavammaksi vaikka oksenkin parikymmentä kertaa päivässä. Se ei ollutkaan unta. Lääke lopetettiin mutta ongelmat jäi Sitä bulimiaa sitten kärsittiinkin muutama vuosi ihan siihen asti että yritin itsemurhaa lääkkeillä.

Vierailija
17/106 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota määrää minä käytän iltaisin ja auttaa kyllä. 

Olen tuota kyllä pohtinut miksi kylläisyyden tunne on kadonnut ja on usein kova nälkä, mutta eihän sitä ole pakko syödä yli tarpeensa, pystyn siihenkin jos haluan. Siis tuo lääke ei sinällään itsessään lihota, mutta vaikuttaa näläntunteeseen.

Ensimmäisen käyttöyön jälkeen voi olla aamupökkyrä, mutta se häviää yhden tai kahden pillerin jälkeen.

Mulla ei aamupökkyrä hävinnyt sen parin viikon aikana minkä mirtsaa käytin akuuttiin unettomuuteen… Mutta ei se kyllä myöskään vaikuttanut ruokahaluun tai kylläisyyden tunteeseen, eli hyvinkin yksilöllistä miten vaikuttaa. Suosittelen kokeilemaan jos on vakavia uniongelmia; oli aivan mahtava tunne kuin kuukauden nukahtamisongelmien ja pätkäunien jälkeen tunsin sänkyyn mennessä kuinka keho rauhoittui yöunille ja nukuin yhtä soittoa aamuherätykseen saakka.

Vierailija
18/106 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän 99,9% foorumin mammoista muutenkaan hallitse.

Mammojen ıhra vain kasvaa ja kasvaa. Siinä mitköön mirtzapiinit hetkauta ylös eikä alas.

Vierailija
19/106 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun roskikseen laittamat lääkkeet olivat eläinlääkärillä...?

🤣🤣🤣

Vierailija
20/106 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirtazapin ei kyllä nukuta mitenkään. Ihan sama millainen annos on aivan turha lääke. Eikä se lihota. Nyt menee levomepromazine, ketipinor, Zypadhera. Ja mikään ei lihota! Lievä masennus diagnoosina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän