Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittigurut: Seiskan naiset hakevat liian usein kympin miestä

Vierailija
29.06.2015 |

"Epärealistiset odotukset ja haave jalat alta vievästä rakkaudesta pitää yhä useamman sinkkuna....

– Muualla maailmassa länsimaalaisia pidetään ihan hulluina, kun ajattelemme tekevämme sen elämämme tärkeimmän päätöksen sen perusteella kuka kiinnostaa eniten baarissa kello yhden aikaan yöllä....

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/297898-deittigurut-seiskan-naiset-hakevat-liian-usein-kympin-miesta

Kommentit (217)

Vierailija
1/217 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se voi olla. Itsekin kuulun ryhmään. Mutta tämä on minulle tietoinen valinta. En kärsi sinkkuudesta, joten olen valinnut pysyvä sinkkuna ellen saa sellaista miestä josta ihan aidosti olen kiinnostunut ja rakastun häneen. En ota jotain vaan seiskan miestä siksi että itse olen seiskan nainen eikä ole mahdollisuuksia parempaan. Parempi yksin.

Vierailija
2/217 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on inhottava kuunnellä länkytystä että sinkut ovat liian ronkeleita ja pitäisi tyytyä vähempään.

Itse en ole koskaan haikaillut itseäni paremman näköisten perään ja olen aina seurustellut itseäni rumempien ja tyhmempien kanssa.

Nyt olen ihan tyytyväinen tähän sinkkuelämääni, enkä voisi kuvitellakaan että tämä paremmaksi muuttuisi jos alkaisin seurustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/217 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas vitosen miehet hakevat lähes aina kympin naista. Miksiköhän siitä ei revitä otsikoita?

Vierailija
4/217 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä todella nirsoja ja lisäksi vielä tylyjä. Hyi teitä.

Vierailija
5/217 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saisin muuten tietää , minkä arvosanan tyttö olen ja minkä näköisiä ovat ne miehet, joita saan iskeä? Itse on niin huono arvioimaan itseään. Vaikuttaako "tasooni" yhtään esim. luonne ja muut ominaisuudet, vai onko kyse vain ulkonäöstä?

Vierailija
6/217 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:47"]Mistä saisin muuten tietää , minkä arvosanan tyttö olen ja minkä näköisiä ovat ne miehet, joita saan iskeä? Itse on niin huono arvioimaan itseään. Vaikuttaako "tasooni" yhtään esim. luonne ja muut ominaisuudet, vai onko kyse vain ulkonäöstä?
[/quote]

Samaa mietin.

Vierailija
7/217 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät tyhjäpäät hakevat elättäjää ja eivät ole omasta ammatillisesta urasta kiinnostuneita. Ja sitten ollaan sormi suussa, kun mukelot pitäisi elättää. Ukko on vaihtanut ehkä järkinaiseen..

Vierailija
8/217 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain maailman ihanimman ja parhaan miehen joka pitää minusta huolta ja rakastaa! Monta vuotta mun tyttökaverit jaksoi vittuilla mulle, että mun mies on lyhyt, vanha ja duunari. Mutta nyt on mun vuoro nauraa niille päin naamaa kun ne itkee miten niiden alfamiehet on kusettaneet, hakanneet, pettäneet ja jättäneet. Ja mun mies on edelleen maailman ihanin lyhyt vanha duunari!

Vierailija
9/217 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin miehen joka tuntu kiinnostavalta ja jonka kanssa kiinnostukset natsasi. Ei siinä mitään arvosanoja kummallekkaan mietitty, tosi ahdistava ajattelutapa että pitäis jotenkin pisteyttaa itsensä ja kaikki vastaan tulevat miehet ja sen perusteella tehdään päätös.

Miten muuten tää pisteytys edes toimii? Esimerkiksi mun mielestä mun mies on aika kymppi, kiltti, huomaavainen ja söpö, mutta se on sosiaalisesti aika pahvi mikä luultavasti on monille aika iso turn off. Se ei ehkä muutnekaan vastaa normaaleja komeuskriteerejä.

Mun mielestä kauneus on pääasiassa subjektiivinen kokemus, ihmiset tykkää tosi erinnäköisistä asioista, ja päälle kun laitetaan vielä henkilökemiat ja sitä kautta syntyvä seksuaalinen vetovoima, niin siinä vasta yksilöeroja saadaankin! Miten siis on mahdollista edes teoriassa kuvata jokaisen ihmisen viehättävyyttä yhdellä numerolla?

Vierailija
10/217 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:52"]Minä löysin miehen joka tuntu kiinnostavalta ja jonka kanssa kiinnostukset natsasi. Ei siinä mitään arvosanoja kummallekkaan mietitty, tosi ahdistava ajattelutapa että pitäis jotenkin pisteyttaa itsensä ja kaikki vastaan tulevat miehet ja sen perusteella tehdään päätös.

Miten muuten tää pisteytys edes toimii? Esimerkiksi mun mielestä mun mies on aika kymppi, kiltti, huomaavainen ja söpö, mutta se on sosiaalisesti aika pahvi mikä luultavasti on monille aika iso turn off. Se ei ehkä muutnekaan vastaa normaaleja komeuskriteerejä.

Mun mielestä kauneus on pääasiassa subjektiivinen kokemus, ihmiset tykkää tosi erinnäköisistä asioista, ja päälle kun laitetaan vielä henkilökemiat ja sitä kautta syntyvä seksuaalinen vetovoima, niin siinä vasta yksilöeroja saadaankin! Miten siis on mahdollista edes teoriassa kuvata jokaisen ihmisen viehättävyyttä yhdellä numerolla?
[/quote]
Aamen!

Vierailija
11/217 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä-älyinen juttu. Kaikki nämä pisteytykset ja arvoteoriat oksettaa. 

Vierailija
12/217 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä varten on Henri Laasanen. Hän voi kertoa teille minkä arvoisia olette.

Vierailija
13/217 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rehellisesti arvioituna asteikolla 4-10 ehkä juuri ja juuri vitosen nainen. Olen ruma, toinen silmä karsastaa, ylipainoa on, mitäänsanomaton persoonallisuus, tyyli luokkaa harmaavarpunen, mielenterveysongelmia. Mutta minulla on mies, jonka mielestä (kyllä, hän sanoo näin päivittäin) olen jumalatar! Ihailee "kauneuttani", saa seisokin aina kun näkee minut alasti, kimpussani vielä 10 avioliittovuoden jälkeenkin. Ja mies on siis itse jossei nyt ihan alfa, niin hyvätasoinen beta.

Että anteeksi nyt vaan kauheasti, kun näin epäsuhta pari on päässyt syntymään. :D

Vierailija
14/217 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos listalla näkyisi titteleitä ja ammatteja ja niiden perusteella pitäisi valita kumppani, niin rankkaisin itseään "deittiguruksi" tituleeraavan samaan osastoon spurgun, liikemiehen ja kauppatieteilijän kanssa.

Vierailija
15/217 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no katsokaa vaikka muusikkoja. kaikki naiset tyrkyttävät itseänsä frderikille, mutta paula koivuniemen keikalla miehet etsivät kumppaniaan paikalle ilmestyneistä taviksista

Vierailija
16/217 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutettakoon tähän väliin OkCupidin, yhden maailman suosituimmista deittisivustoista, tekemästä selvityksestä jonka mukaan juuri naisilla, ei siis miehillä, vaan NAISILLA on täysin epärealistiset odotukset vastakkaisen sukupuolen edustajasta. Naisten mukaan 80% miehistä on keskivertoa rumempia kun taas miesten arviot naisista noudattivat kellokäyrää kuten järjen mukaan kuuluukin.

On todella huvittavaa ja samalla säälittävää, että naiset kehtaavat haukkua miehiä pinnallisiksi kun itse ovat monin kerroin pahempia.

http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/

Vierailija
17/217 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jos on ollut Seiska-lehden tähtityttö niin sitten pitää etsiä sellainen huora jolta saa kympillä varvit?

Vierailija
18/217 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma, köyhä ja yksinkertainen mies, mutta minulla on maailman kaunein ja ihanin vaimo. Olisi pitänyt varmaan laittaa rahat omalle onnelle ja olisin nyt kaikkea muuta kuin köyhä.

Vierailija
19/217 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länkyti länkyti, vinkuti vinkuti ... :D Taas sama vanha virsi joltakulta joka saa pakit kerta toisensa jälkeen. Vink vink, on sillä luonteellakin väliä. Katkeraa ja epämiellyttävää miestä ei halua kukaan...

Vierailija
20/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:17"]Lassukka parka on taas jäänyt ilman deittiseuraa. [/quote] Siis et osaa antaa älykästä perusteltua argumenttia tähän keskusteluun? Nuo tyhjän hokemiset voi jättää kokonaan pois pitkittämästä ketjua.

[/quote]

Olet näköjään täällä aina argumentoimassa. Miten on suurtekojesi laita tänään? Miten kaverin startuppi jakselee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän