Oletko ikinä vastannut itsellesi omassa ketjussa?
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:25"]En.
[/quote]
Olenpas
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:25"]En.
[/quote]
Olenpas
[/quote]
En ole. Lopeta!
On varmaan moderaattoreilla hauskaa joskus
Muistaakseni en, mutta se nyt mitään todista.
En itselleni, mutta olen ollut kahta mieltä samassa ketjussa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:25"]En.
[/quote]
Olenpas
[/quote]
En ole. Lopeta!
[/quote]En voi lopettaa. Minun on kerrottava totuus enkä minä voi estää
No joo, joskus on näkyny joku A4:n kokoinen "vastaus" minuutti alotusviestin jälkeen
En, mutta olen yläpeukuttanut itseäni.
Olen monesti, parhaimmillaan useampi vastaus pitänyt laittaa omaan ketjuuni ennen kuin joku muu on lämmennyt asialleni.
Ja olen ollut rasistisessa ketjussa kumpaakin mieltä, provonnut kumpaakin osapuolta vuorotellen.
En. Mutta just seurasin yhtä ketjua, missä ap:n jokaisessa viestissä oli aina yläpeukku heti ilmestymisen jälkeen. Epäilen ettei ollu puhtaat jauhot pussissa. ;)
Joo. Joskus alussa hiukan, kun palstan meininki oli selvillä. Sitten trollailin muutaman kerran. Nykyään harvemmin ees täällä käyn, kun on niin daijua väkeä. Kohta olen taas lähtemässä pitkäksi aikaa.
Joo, olen. Nostanut aloitukseni jollain "provolla" kommentilla joka saa lukijan kiehumaan kiukusta. :D
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:18"]Mä yläpeukutan omia.kommenttejani.Lupaan etten tätä.
[/quote]
Peukutit sitten kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:31"]En itselleni, mutta olen ollut kahta mieltä samassa ketjussa.
[/quote]
No niin, yritä siinä sitten keskustella vakavasti näiden jakomielitautisten kanssa :/
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:18"]Mä yläpeukutan omia.kommenttejani.Lupaan etten tätä.
[/quote]
Peukutit sitten kuitenkin.
[/quote] Enpäs.
En.