Lue keskustelun säännöt.
Palsta Legenda vastailee hetken kysymyksiinne
29.06.2015 |
Eli täällä siis kaikkien av-mammojen suosikki ammakakkamies :)
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:08"]Miksi kaikki on niin ilkeitä täällä nykyään :( Siis ei siihen hassun hauskaan av-tyyliin, vaan vastataan vaan ilkeästi. Vittu.
[/quote]
Ehk, mutta mä pidän sanani!
Ammakakkamies
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tiedätkö missä persereiästä ennustaja on? :(
Milloin täällä pyörit?
Nevöhäöd.
Vuodesta 2009 palstalla
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:12"]Milloin täällä pyörit?
Nevöhäöd.
Vuodesta 2009 palstalla
[/quote]
Viime syksynä.
Ammakakkamies
Miksi kaikki on niin ilkeitä täällä nykyään :( Siis ei siihen hassun hauskaan av-tyyliin, vaan vastataan vaan ilkeästi. Vittu.