Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaako paluu normaaliin koronan jälkeen?

Vierailija
15.02.2022 |

Kaksi vuotta moni on elänyt tätä, saanut jo siellä pinnan alla kuplivalle hulluudelleen tarkoituksen, elämän tarkoituksen. Mutta nyt se menee pois.. siltä näyttää.. ja tulee normaalit ajat. Sosiaaliset ihmiset juoksevat ravintoloihin, keikoille, ystäviensä luo ja iloitsevat yhdessä. Ei enää koronaa ja paluu normaaliin. Mutta mitä tekevät nämä, joiden elämä on perustunut tartuntojen laskemiselle, pelkäämiselle, rokotefobioille, poikkeusajalle, kauhukuvien ennustamiselle..

Ahdistaako se sinua?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tämä nyt vielä ohi ole. Toivottavasti sitten lähempänä kesää. Enemmän ahdistaa se, että pitää taas osallistua kaiken maailman kissanristiäisiin.

Vierailija
2/15 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tämä nyt vielä ohi ole. Toivottavasti sitten lähempänä kesää. Enemmän ahdistaa se, että pitää taas osallistua kaiken maailman kissanristiäisiin.

Ei vielä, mutta kohta on.

Ja moni ei halua sitä, koska sen jälkeen eristäytyminen ei ole "normaalia" vaan noloa ja kaikkien on oltava ystävien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää. Kaipa ne aina jotain keksii. Ja itsekin voit elää omalla tavalla.

Vierailija
4/15 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskin pitämistä kaupassa ja kirjastossa jne. lukuunottamatta elämäni on ollut ihan normaalia. No käsiä pesen kotiin tullessani hiukan kauemmin kuin aikaisemmin. Siinäpä ne minun muutokset on olleet.

Vierailija
5/15 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pelottaa se, että jäänkö näin tautikammoiseksi… olen siis ollut aina, taipumusta kaikenlaiseen hypokondriaan ja katastrofiajatteluun. Pandemia ei ole ainakaan lieventänyt tätä ominaisuuttani. Mutta ehkä menen sitten terapiaan vihdoin.

Vierailija
6/15 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mun elämä ei ole aivan valtavan erilaista, vaikka toki monet rajoitukset ja korona-ajan ilmiöt koskee muakin.

Vierailija
7/15 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaa on ettei mikään ole enää ns.normaalia tämänkään jälkeen.

Vierailija
8/15 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän pelottaa se, että jäänkö näin tautikammoiseksi… olen siis ollut aina, taipumusta kaikenlaiseen hypokondriaan ja katastrofiajatteluun. Pandemia ei ole ainakaan lieventänyt tätä ominaisuuttani. Mutta ehkä menen sitten terapiaan vihdoin.

Mä just kuuntelin Yle Vegalta ohjelmaa aiheesta. Siinä haastateltava sanoi, että pandemia on sitten ohi, kun se lakkaa vaikuttamasta ihmisten mieliin, mutta että toisille siitä voi jäädä ikuisetkin arvet.

Vierailija
9/15 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri sietä kieltoa. Mitäs jos on? Olisiko se pettymys?

Vierailija
10/15 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronahysteerikot on ahdistaneet pari vuotta. Tietenkään enää ei ahdista kun niitä hulluja näkyy ja kuuluu vähempi

Vierailija
11/15 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta elämästä koronan vaikutuksessa. Nuorena olin vuoden lastenkodissa. En pitänyt koronaa minään. Olen oppinut, että on hyviä aikoja ja että on huonoja aikoja. Ne on vaan kestettävä. Kestettävä, kun muuta vaihtoehtoa ei ole. Niin minäkin olen tehnyt läpi elämäni, eikä tämä korona todellakaan ole pahimmasta päästä kokemuksia.

Vierailija
12/15 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hellan lestas. Ei pelota.

Vierailija
13/15 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri sietä kieltoa. Mitäs jos on? Olisiko se pettymys?

suunnitelmat ja toteutus on  vasta alussa. seuraaja  näkee sen tapahtuvan .

Vierailija
14/15 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu yrittää, että normaalisti pitäisi vaan kouluun tulla, vaikka lapsen luokassa on koronaa.

No 70 % perheistä pelkää tällaiseen normaaliin paluuta sen verran, että ovat vetäneet lapset pois koulusta. Hiljaista on luokassa.

Vierailija
15/15 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla että tämä tyhjänpäiväinen sirkus loppuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi