Onko 75C kokoa omaavilla isot tissit?
Vai onko ne vielä pienet? Kuulin kun keskusteltiin asiasta, 75C on kuulemma pienitissinen.
Kommentit (72)
Mun mielestä jo B näyttää suht isoilta.
No voisiko ne vaikka olla keskikokoiset? Vai onko vaihtoehtoina ainoastaan isot ja vielä pienet.
Voisko ne peräti olla tavallisen kokoiset tai normaalit? Ei liian pienet tai isot.
Mulla on tuo koko, eikä ole minusta isot eikä pienet. Keskikokoiset. Kunnon push up tyrkkypursoliiveillä niistä saa kyllä varsin isonkin näköiset.
Pienehköt/keskikokoiset. Riippuu toki myös liivien valmistajasta ja vartalon mittasuhteista jne. On tietysti mahdollista, että käyttää vääränkokoisia rintsikoita ja tarvitsisi oikeasti isompikuppiset liivit.
On olemassa rinnakkaiskokoja. Esim. seuraavissa kupin tilavuus on sama:
80B
75C
70D
65DD/E
jne.
Ei vaan, en arvostele ollenkaan, jäin pohtimaan asiaa. Olkoon minkä kokoiset tahansa kenelläkin. Ap
Minulla on 85 F/G ja ei nää kovin isot mielestäni ole omin silmin, en tosin tuijottele omia tissejäni, muilta olen kylläkin kuullut kommentteja isoudesta. Mun mielestä c-kuppi ei siten kovin iso koko ole.
minulla 70B ja tissejä tuskin huomaa. Oon lyhyt, painan 55 kg ja oon aika lailla "tasapaksu"
75C-kokoinen on vähän paksumpi rintojen alta ja ehkä suhteessa vähän isommat tissin kuin minulla. Jos on kapea vyötärö, niin 75C näyttänee keskikokoiselta
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:39"]Mulla on tuo koko, eikä ole minusta isot eikä pienet. Keskikokoiset. Kunnon push up tyrkkypursoliiveillä niistä saa kyllä varsin isonkin näköiset.
[/quote]
Joo niistä saa kyllä ison näköiset kunnon liiveillä...
Kyllä niillä jo ainakin saa vittuilua lauta-naisilta.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:57"]Rusinat!
Miksi käytätte toppaliivejä?
Onko teillä huono itsetunto? Vai valehteletteko aina kaikesta muustakin?
[/quote]
No saa kai sitä käyttää sellaisia liivejä kun ite haluaa
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:57"]
Rusinat!
Miksi käytätte toppaliivejä?
Onko teillä huono itsetunto? Vai valehteletteko aina kaikesta muustakin?
[/quote]
En halua että nännit näkyy.
Keskikoko on tutkimusten mukaan nykyään 75D, joten on se vähän keskikokoa pienempi.
Mun mielestä isohkot?
70B on jo ihan kiva koko.
t.mies
voisko joku luomu laittaa tuollaisista 65H tai vastaavista kuvan? Palstalla olen nähnyt aika usein maininnan tuollaisesta hyvin pienestä ympärysmitasta ja isosta kupista? Edestäpäin ja sivulta.
Maailman mittakaavassa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Venäjällä on maailman isorintaisimmat naiset. Keskimääräinen kuppikoko on suurempi kuin D näissä maissa!!!!!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:53"]
Kun keskikoko on 80c niin onhan nuo keskikokoa pienemmät
[/quote]
Miksi alapeukut? Faktahan tuo on.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 08:58"]
Tää koko ketju taas kerran osoittaa sen, miten tietämättömiä ihmiset ovat kun puhutaan rintaliivien koosta.
[/quote]
Nimenomaan. Sitten ihmetellään kun rintaliivit eivät oikein istu, mutta raivokkaasti väitetään vastaan kun joku yrittää opastaa asiassa. Esim. oikea ympärysmitta on monella hakusessa.
Ite nyt raskaana ollessa rintaliivien koko nousi 80c.
Normaalisti oli joku 75b ehkä.....
Nyt ne on ihan kivat mutta kutistuu taas imettämisen jälkeen.