Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaduttaakohan noita korvien venyttäjiä myöhemmin?

Vierailija
29.06.2015 |

Tuli mieleen kun näin naisen jolla oli korvissa minun ranteeni kokoiset reiät.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveripiirissä yli kolmekymppisiä, joilla edelleen venytykset korvissa. Aika hyvin ne palautuu takaisin, kun korut ottaa pois. Ja no, eipä sen pitäisi kenenkään muun persettä kutittaa, heidän korvathan ne ovat.

Vierailija
42/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:50"]Onko sillä mitään väliä? Ne saa korjattua takaisin normaaleiksi todella helposti. Tatuointien poisto onkin sitten ihan eri juttu. Mun tärkein ohje nuorille on tämä: Älkää juoko mitään happamia juomia tai syökö mitään hapanta. Ja unohtakaa kaikki huulikorut. Kaiken muun saa takaisin paitsi hampaat.
[/quote] Niin miten se "tosi helposti" on? Onko plastiikkakirurgia sun mielestä yhdentekevä toimenpide? Ps. Hammasimplantit on olemassa.
[/quote]
Muutama viilto ja tikki, ei maksa paljon. Hammasimplantti on n. 4000 €/kpl ja suussa lähes 30 hammasta. Laske siitä.
[/quote] Ei sekään ilmaista hupia ole ja nukutus on aina riski. Jos on varaa tehdä tuollaisia turhia typeryyksiä, niin pitäisi olla varaa muutamaan hammasimplanttiinkin (jotka muuten maksaa tuon verran yksityisellä). Harvemmin koko suun hampaita on tarve uusia.
[/quote]
Ei sitä nyt sentään nukutuksessa tehdä! Ja jos vedät hulluna happamia juomia, niin koko kalusto siinä valitettavasti lopulta menee ja kunnallisessa ei niitä hoideta, joten omasta pussista se menee. En tiedä miksi sun mielestä joku korvalehti on isompi juttu kuin ihmisen hampaat?
[/quote] Onko sulla itsellä hammaseroosio kun puhut faktoina tuollaista paskaa? :D
[/quote]
On. Ja se ei muuten naurata yhtään.
[/quote] No sitten sulla on kyllä kummaa tietoa asiasta.
[/quote]
Tai sulla ei yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:36"]http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288754107368.html Siinä sun helppo ja halpa hupis 7! Ja kyllä niitä implantteja tehdään myös kunnallisella, sinähän et sitä voi toki tietää kun et ole hammaseroosiota nähnytkään.
[/quote]
2000 euroa ei ole mitään. Sen verran maksoi mun neljän eroosion syömän etuhampaan laminaatit. Ja lisäremontteja on tulossa, nuokaan kun eivät ole ikuiset. Mä en tullut tänne tappelemaan vaan valistamaan nuoria pitämään huolta niistä hampaistaan. Niitä ei saa kuin kahdet ja ne kolmannet menee omasta pussista.
[/quote] 2000e ei ole mitään? Ei edes itseaiheutetusta haitasta kuten nuo rumat korvavenytykset joita korjaamallakaan ei saa enää täysin ennalleen? Kyllä minusta on iso hinta typeryydestä. Hampaista olen samaa mieltä, että niistä kannattaa huolta pitää, itsellänikin on eroosio syönyt etuhampaat, jotka kuitenkin nyt korjataan kunnallisella murto-osalla yksityisten hinnoista. Ikävää jos sinä olet suoraan marssinut yksityiselle, minä sain lähetteen hammassairauksien polille vaivani takia. Eroosioon on myös muita syitä kuin ne happamat juomat ja aina sille ei voi itse yhtään mitään.
[/quote]
Kivat sulle, mutta mun hampaita ei korjattu kunnallisella, vaikka sinne marssinkin. Ei jäänyt mitään muuta vaihtoehtoa kuin yksityinen. Ja se 2000 on todella pieni raha siihen verrattuna mitä hammaskaluston korjaamiseen menee. Tiedän kyllä kaiken eroosiosta, harmi vaan että kymmenen vuotta liian myöhään.

Vierailija
44/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:56"]

Työnantajana palkkaan siistin, lävistämättömän, venyttämättömän ja tatuoimattoman tyypin, jos minulla on kaksi saman kokemuksen omaavaa hakijaa. Se, mitä asiallisten, työssä käytettävien vaatteiden alle jää, on jokaisen oma asia.

[/quote]

Ei välttämättä, monikansallinen iso konserni palkkasi sinitukkaisen lakimiehen ja yksi asianajotoimisto lävistetyn asianajajan. "Diversity" on tärkeää isoissa konserneissa kun he pyrkivät aktiivisesti siihen, että johto on jotain muuta kuin valkoisia keski-ikäisiä pukumiehiä.

Vierailija
45/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venytykset ei todellakaan ole mitään seksikkäitä,näyttävät vain todella rumilta.
Saa vain ihmiset näyttämään tyhmemmiltä,koska kuka ihme haluaisi jotain ällöttävää lisäreikää korvaan jota "koristaa" jokin muovinen härpäke
T:N16 :)

Vierailija
46/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:36"]http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288754107368.html Siinä sun helppo ja halpa hupis 7! Ja kyllä niitä implantteja tehdään myös kunnallisella, sinähän et sitä voi toki tietää kun et ole hammaseroosiota nähnytkään. [/quote] 2000 euroa ei ole mitään. Sen verran maksoi mun neljän eroosion syömän etuhampaan laminaatit. Ja lisäremontteja on tulossa, nuokaan kun eivät ole ikuiset. Mä en tullut tänne tappelemaan vaan valistamaan nuoria pitämään huolta niistä hampaistaan. Niitä ei saa kuin kahdet ja ne kolmannet menee omasta pussista.

[/quote]

Minulla on lapsesta asti ollut hammasrakoja etuhampaiden välissä, paljon. Jossain vaiheessa ne alkoivat mennä muilla umpeen mutta mulla ei. Pyysin hammaslääkärissä rautoja mutta en saanut, sanottiin että että menevät kyllä umpeen iän myötä. Noh, olen nyt aikuinen ja vieläkin on hammasraot etuhampaissa. Ei auta oikein noihin hampaiden hyvä hoito ja harjaus. Rautoja ei enää tässä iässä saa eli laminaatit ainoa vaihtoehto ja 2000e on mulle mahdoton raha, kun kuukausitulot ovat n.500 ja pitäisi niistä maksaa vuokrat, laskut ja ruuatkin.

[/quote]

500 euron kk-tuloilla ei Suomessa tarvitse maksaa vuokraa.

Vierailija
47/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:36"]http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288754107368.html Siinä sun helppo ja halpa hupis 7! Ja kyllä niitä implantteja tehdään myös kunnallisella, sinähän et sitä voi toki tietää kun et ole hammaseroosiota nähnytkään.
[/quote]
2000 euroa ei ole mitään. Sen verran maksoi mun neljän eroosion syömän etuhampaan laminaatit. Ja lisäremontteja on tulossa, nuokaan kun eivät ole ikuiset. Mä en tullut tänne tappelemaan vaan valistamaan nuoria pitämään huolta niistä hampaistaan. Niitä ei saa kuin kahdet ja ne kolmannet menee omasta pussista.
[/quote] 2000e ei ole mitään? Ei edes itseaiheutetusta haitasta kuten nuo rumat korvavenytykset joita korjaamallakaan ei saa enää täysin ennalleen? Kyllä minusta on iso hinta typeryydestä. Hampaista olen samaa mieltä, että niistä kannattaa huolta pitää, itsellänikin on eroosio syönyt etuhampaat, jotka kuitenkin nyt korjataan kunnallisella murto-osalla yksityisten hinnoista. Ikävää jos sinä olet suoraan marssinut yksityiselle, minä sain lähetteen hammassairauksien polille vaivani takia. Eroosioon on myös muita syitä kuin ne happamat juomat ja aina sille ei voi itse yhtään mitään.
[/quote]
Kivat sulle, mutta mun hampaita ei korjattu kunnallisella, vaikka sinne marssinkin. Ei jäänyt mitään muuta vaihtoehtoa kuin yksityinen. Ja se 2000 on todella pieni raha siihen verrattuna mitä hammaskaluston korjaamiseen menee. Tiedän kyllä kaiken eroosiosta, harmi vaan että kymmenen vuotta liian myöhään.
[/quote] No jos on ylimääräinen 2000e heittää tiskiin tuosta vaan, niin kai se sitten on jollekin pieni raha. Usein vielä molemmat korvat venytetty, niin tuplat. Mun tulot noin puolelta vuodelta nettona.

Vierailija
48/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:36"]http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288754107368.html Siinä sun helppo ja halpa hupis 7! Ja kyllä niitä implantteja tehdään myös kunnallisella, sinähän et sitä voi toki tietää kun et ole hammaseroosiota nähnytkään.
[/quote]
[/quote]
[/quote] No jos on ylimääräinen 2000e heittää tiskiin tuosta vaan, niin kai se sitten on jollekin pieni raha. Usein vielä molemmat korvat venytetty, niin tuplat. Mun tulot noin puolelta vuodelta nettona.
[/quote]
Ei se pieni raha ole, mutta tässä verrattiinkin kahta asiaa keskenään. Ja lainaa jouduin minäkin ottamaan.

Vierailija
49/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä nuorella miehellä oli korvanlehdessä jotain ihme röpelöä: oli ikään kuin monta nahkakerrosta siinä ja patteja ja kaikenmaailman liikakasvua. Liekö venytetty korvanlehti jotenkin rustottunut? Näytti kummalliselta ja katse kiinnittyi väkisinkin siihen. 

Vierailija
50/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venytetyillä korvilla voi suuntautua sellaiselle akateemiselle alalle kuin naistutkimus.

Vierailija
51/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:05"]

Yhdellä nuorella miehellä oli korvanlehdessä jotain ihme röpelöä: oli ikään kuin monta nahkakerrosta siinä ja patteja ja kaikenmaailman liikakasvua. Liekö venytetty korvanlehti jotenkin rustottunut? Näytti kummalliselta ja katse kiinnittyi väkisinkin siihen. 

[/quote]

Korvaan voi tulla "kukkakaalia" eli rustottua, jos siihen on tullut iskua. Nyrkkeilijöiltä löytyy yleensä sellaista korvista tai muilta tappelijoilta.

Vierailija
52/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nämä mammojen "et ikinä saa töitä "-yleistykset :D Itsellä naamassa rautaa ja venytyksetkin, silti vaan kummasti saanut vakituisen työpaikan toimistosta, niin kuin moni kaverikin. Ei kaikki työnantajat vaan ole nykyään yhtä rajoittuneita ja yltiökonservatiivisia kuin keskiverto av-muori.

Vierailija
53/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen, mikään lävistys tai venytys ei ole "peruuttamaton" niinkun jotkut täällä paasaa...

Vierailija
54/58 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pienet 4mm venytykset. Kun otin venytyskorut pois, ne palautuivat itsestään ja nykyään käytän taas tavallisia korviksia. Useimmat hellävaraisesti tehdyt venytykset palautuvat melko paljon kun korut ottaa pois. Jos nyt eivät ihan normaali-korvisreikäkokoon, niin kuitenkin niin pieniksi että plugit eivät herätä huomiota.

Isompia reikiä voi ompeluttaa kiinni, korvalehdet voi leikkauttaa, tai sitten voi yksinkertaisesti käyttää huomaamattomia plugeja ja kammata hiukset niin että korvalehdet jäävät piiloon. 1-2 sentin plugit voivat vielä olla hyvin siistit ja huomiotaherättämättömät. 

Työnantajat jotka valitsevat vähemmän pätevän kandidaatin ulkonäön perusteella jos kyse ei ole täysin yliampuvasta tyylistä vaan esimerkiksi venytyksistä jotka hakija on laittanut siisteiksi, tuskin ovat muutenkaan kovin hyviä. 

Vierailija
55/58 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissaan meinaatte että ne ranteen kokoisetkin venytykset palautuvat?

Vierailija
56/58 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli tollaset venytykset, ja nyt katuu niitä. Ei oo varaa korjata. Haluu käyttää normaaleja roikkuvii korviksi, nii vioitte varmaan kuvitella kuinka tyhmän näkötä on ku tollanen iso reikä korvalehdeasä ja sit painava roikkukoru venyttää sitä alaspäin...

Vierailija
57/58 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2015, 15-vuotiaana olin venyttänyt korvat lähemmäs 20mm asti. Monta vuotta venytykset oli pois tässä välissä ja hyvin palautuikin molemmat.

Näin 8v myöhemmin en ole vieläkään ymmärtänyt katua.😄 Olen harkinnut venyttämistä uudelleen koska eihän ne ole enää mikään tabu ja esteettisesti mun mielestä kauniit. Näin aikuisena olisi mielenkiintoista tietää tuleeko edelleen kysymyksiä "mitäs kun oot vanha" jne.😅

Vierailija
58/58 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin sadussa isoäidillä on pitkät korvat, ja itseasiassa se on todellista, korvalehdet kun tuppaa venymään iän myötä, jotta sitä saa harmitella itsekukin joka vanhaksi elää.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän