Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa, että menen töihin, itse haluaisin hoitaa lapset kotona

Vierailija
15.08.2008 |

Meillä on 4 alle kouluikäistä lasta (6v, 4v, 2v ja 1v2kk) ja mielestäni mulla ei ole edes taloudellisesti MITÄÄN järkeä lähteä töihin, kun palkka on 1650/brutto ja hoitomaksut pitäisi maksaa 3,5 lapsesta. Toisaalta saan täyden kotihoidontuen ja HALUAN olla kotona, haluan nähdä lasten kehittymisen ja olla se ykkönen heidän elämässään.

Ja kuopus on vielä niiiiin pieni.

Sanokaa miten saan miehelle järkeä päähän.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasket siihen palkka-hoitomaksut-matkakulut-jne, muista isompi veroprosentti ja toiselle puolelle kotihoidontuki jne.

Sitten luettelet kaikki ne työt mitkä nyt teet päivällä ja jotka sitten täytyy tehdä iltaisin ja eiköhän mies ala ymmärtää kumpi vaihtoehto on parenpi.

Vierailija
2/6 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tajuaa yleensä rahan perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaikka meet eka opiskelemaan parempi palkkasen ammatin ja sitten töihin. Ei siihen mee ku muutama vuosi, kun sun muksut tahtoo moponponinkitarantietsikanjnejne.

Ja ehkäpä sä oisit parempi vaimo, jos sun elämässä ois muutakin kuin lapset? Musta itsestäni tuli nimittäin huomattavasti mukavampi ihminen, kun mä sain elämääni muutakin sisältöä kuin kodin ja lapset. Ehkäpä mieheskin toivoo sitä?

Vierailija
4/6 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaikka meet eka opiskelemaan parempi palkkasen ammatin ja sitten töihin. Ei siihen mee ku muutama vuosi, kun sun muksut tahtoo moponponinkitarantietsikanjnejne.

Ja ehkäpä sä oisit parempi vaimo, jos sun elämässä ois muutakin kuin lapset? Musta itsestäni tuli nimittäin huomattavasti mukavampi ihminen, kun mä sain elämääni muutakin sisältöä kuin kodin ja lapset. Ehkäpä mieheskin toivoo sitä?

Vierailija
5/6 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat sen verran että isommat menevät kouluun kun sitten ei enää niitä hoitomaksuja mene niin monesta. Sillon jää palkastakin jotain käteen...

Vierailija
6/6 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin tosiaan nyt miehelle paperille nuo asiat. Menevät aikalailla +-0 ,korkeintaan 50€ on heittoa puoleen tai toiseen.

Mies vaan on kuulemma huolissaan, että minua ei enää huolita työmarkkinoille, jos olen vielä monta vuotta kotona. Olen sanonut, että lähden töihin sinä päivänä, kun kuopus täyttää 3v. En nyt ymmärrä, missä tuolla kiikastaa. Teen KAIKKI kotityöt, kunnon kotiruoka odottaa töistä palaavaa miestä, NAUTIN täysillä lasten kans olosta jne.

Opiskelu ei tuu kysymykseen, ollaan pikkuisella paikkakunnalla, jossa vain 2 alaa mahdollista opiskella ja kumpikaan niistä ei kiinnosta. Lisäksi pidän työstäni (erilaista pätkää vanhus/vammaispuolella, koskaan en ollut yli viikkoa työttömänä) eikä mulla kiinnosta jatkaa esim.sairaanhoitajaksi.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä