Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät ole kiinnostuneita mistään sellaisesta, mihin tarvitaan aivoja

Vierailija
29.06.2015 |

Ja kaikki se vähäinenkin aivotoiminta käytetään ulkonäköön liittyviin asioihin ja yleensäkin pinnallisuuteen.
Jos olet nainen ja eri mieltä, kerro toki mistä sellaisista asioista olet kiinnostunut joihin vaaditaan älyä.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen työkseni kameramies.. tai no, -nainen. Ja leikkaaja. Voitte ihan vapaasti tulla kokeilemaan alaani ja katsoa itse, kuinka yksinkertaista se on :) 

-Kameranainen

Vierailija
62/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:49"]Et sinäkään trolli paljon aivojasi käytä kun teet tällaisia aloituksia. Mene takaisin sinne luolaas.
[/quote]

Ihanan naisellista.
[/quote]

Voi ei! Voi että, enkö nyt vaikuttanut tarpeeksi naiselliselle arvon Trollista?! Mitenhän mä kestän tän, täytyy varmaan syödä purkki jätskiä ja lakata kynsiä, voi hitsinpimpulat sentäs!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään esimerkiksi ratkoa ristikoita ja lukea varsinkin maantietoon liittyvää kirjallisuutta.

Vierailija
64/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 15:00"]

Miks miehet sit kiinnostuu naisista jos naiset on aivottomia? Silloinhan miestäkin kiinnostaa aivottomat asiat.

[/quote]

No,jospa sellaista miestä kiinnostaakin just´sellaset  ns. aivottomat naiset.

Sellaisten seurassa kun  ei tarvitse hirveästi henkisesti pinnistellä sen oman(-kaan) tasonsa yläpuolelle, eli siinähän   onkin juuri  silloin ´vakka  kantensa löytänyt´?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän