Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät ole kiinnostuneita mistään sellaisesta, mihin tarvitaan aivoja

Vierailija
29.06.2015 |

Ja kaikki se vähäinenkin aivotoiminta käytetään ulkonäköön liittyviin asioihin ja yleensäkin pinnallisuuteen.
Jos olet nainen ja eri mieltä, kerro toki mistä sellaisista asioista olet kiinnostunut joihin vaaditaan älyä.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:49"]Et sinäkään trolli paljon aivojasi käytä kun teet tällaisia aloituksia. Mene takaisin sinne luolaas.
[/quote]

Ihanan naisellista.

Vierailija
22/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen. Nuoret naiset yleensä kiinnostuneita vain itsensä ehostamisesta, shoppailusta, älypuhelimen ruutuun tuijottamisesta ja loputtomien selfieiden postaamisesta Facebookiin. Em. hommiin ei juuri älyä vaadita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:42"]No justhan se oli jossain lehdessä artikkeli ja tilasto, että naiset on nykyään miehiä useammin korkeasti koulutettuja. 
[/quote]

Korkeasti koulutettu ja älykäs eivät ole synonyymejä.

Vierailija
24/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konetekniikka on alana, valmistun n. Parin vuoden sisään DI:ksi. Kiinnostunut olen alastani hyvin paljon ja aivojani joutunut tässä vuosien varrella käyttämään sen mukaisesti.

Vierailija
25/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs fiksua ne nuoret miehet tekevät? Juovat kaljaa, nostavat punttia ja korjaavat autoja?

Vierailija
26/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haist sie ap... noh olkoon. Meikänainen on kiinnostunut jos vaikka mistä, mutta harvinaisen yksiselitteisesti ulkonäköasiat eivät kiinnosta tätä yksilöä sitten pätkääkään.

Mikä sitten kiinnostaa, esimerkiksi. Olen opiskellut useita kieliä, talonrakennusta ja puutöitä. Usein vapaa-ajalla tai vaikka matkustaessani viihdytän itseäni miettimällä erilaisia ongelmia. Yleensäkin ongelmanratkaisu on minusta todella hauskaa puuhaa. Teen ristisanoja, sudokuja yms. jonninjoutavaa aivojumppaa. Erityisen hauskaa on silti käytännön ongelmaratkaisu, kuten esim. huonekalun suunnittelu ja valmistus. Nautin suunnitellessani erilaisia liitoksia ja työvaiheita sekä missä järjestyksessä ne on järkevintä toteuttaa. Se on oikeasti tosi hauskaa.

Vierailija
27/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:51"]Kielten opiskelu ja pianonsoitto.
[/quote]

Kielten opiskeluun ei vaadita älyä.

Vierailija
28/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut monista asioista. Luen paljon. Nyt kesken esimerkiksi kirjat "Financial advice for independent women", "Wellness by loving nature", "Windfall, the booming business of global warming", "The age of sustainable development", "Jane Austen`s England". 

Sitten huvikseni suoritan netissä ohjelmointikurssia englanniksi.

Ja muitakin harrasteopiskeluja taitaa olla meneillään. 

Väittelen joka päivä läheisteni kanssa jostakin.

Suunnittelen pikkurestaurointijuttuja. 

Ajattelin aloittaa pitkän matikan etäopinnot. On jäänyt suunnattomasti harmittamaan, että luin lukiossa vain lyhyen matikan. 

Vierailija
29/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella kielten opiskeleminen ei vaadi älyä?

Vierailija
30/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bioinformaatikko. Tähän työhön eivät tyhmät pysty. Älä aliarvioi naisia, ilman heitä, sinua ei olisi. Oma vähä-älyisyytesi näyttäytyy juuri tuollaisten kysymysten ja toteamien avulla, eivätkä pilkkusäännötkään ole sinulla hallussa, vaikka toisia uskallat arvostella. Pata kattilaa soimaa.

Vierailija
31/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:43"]Olen kiinnostunut tietotekniikasta ja koneista. Rakentelen tietokoneita joskus harrastuksenomaisesti ja korjailen pieniä laitteita esim. Ruohonleikkureita ja vastaavia. Olen myös kouluaikoina ollut erittäin kiinnostunut matematiikasta ja biologiasta erityisesti geenitieteen ja perinnöllisyyden osalta. Luen edelleen mielelläni geenitieteellisiä ja lääketieteellisiä kirjoja, vaikka päädyinkin opiskelemaan muuta yliopistossa. 
[/quote]

Harva nainen on kiinnostunut mistään noista. Arvostan.

Vierailija
32/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennut työelämässä, että miehet eivät jaksa dokumentoida tai kirjoittaa muistioita.
Onhan se kiva kun tiimipalaverista poissa ollessaan ei tiedä mistä on puhuttu ja mitä sovittu tai riidellään turhista asioista kun vaivannuttaisiin kirjoittamaan selvät pelisäännöt jne. 

Vierailija
33/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niillä aivot on tosin saman kokoiset kuin kanalla, melko suuri osa alotuksista täälläkin jonkun julkimoturhakkeen, " se teki nyt sitä ja tätä", "se on nyt kihloissa sen kanssa, onko ne vielä yhdessä", ketä  kiinnostaa jonkun julkomoturhakkeen tekemiset muita kuin kana-avoilla varustettuja akkoja.

Vierailija
34/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut musiikista, sävellän sitä itse, luen paljon (en tarkoita mitään romantiikkahömppää vaan ajattelua vaativaa kirjallisuutta) ja opiskelen yliopistossa.

Vierailija
35/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:42"]No justhan se oli jossain lehdessä artikkeli ja tilasto, että naiset on nykyään miehiä useammin korkeasti koulutettuja.  [/quote] Korkeasti koulutettu ja älykäs eivät ole synonyymejä.

[/quote]

...mutta älykäs ja "kiinnostunut asioista joihin tarvitaan aivoja" ovat tietysti sama asia?

Vierailija
36/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin fiksu aloitus, että ihan pakko olla miehen näppäilemä.

Vierailija
37/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:43"]Olen kiinnostunut tietotekniikasta ja koneista. Rakentelen tietokoneita joskus harrastuksenomaisesti ja korjailen pieniä laitteita esim. Ruohonleikkureita ja vastaavia. Olen myös kouluaikoina ollut erittäin kiinnostunut matematiikasta ja biologiasta erityisesti geenitieteen ja perinnöllisyyden osalta. Luen edelleen mielelläni geenitieteellisiä ja lääketieteellisiä kirjoja, vaikka päädyinkin opiskelemaan muuta yliopistossa.  [/quote] Harva nainen on kiinnostunut mistään noista. Arvostan.

[/quote]Yliopistossa esim. genetiikan, lääketieteen ja biologian opiskelijoissa suuri osa on naisia. Todella moni oppiaine yliopistolla on naisvaltainen, lukuunottamatta ehkä perinteisesti miesvaltaisia teknillistä korkeakoulua, tietotekniikkaa ja matematiikkaa, jotka nekin ovat naisvaltaistumassa vähitellen.

Vierailija
38/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi jättää vastaamatta näihin lassukoiden naisviha-aloituksiin.

Vierailija
39/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ihminen ,olkoon sitten  mies tai nainen, ei tekisi tuollaista yleistystä maailman  ihmisistä pelkän sukupuolen perusteella...

Vierailija
40/64 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omiin kiinnostuksenkohteisiin kuuluu parisuhteet. Olen pohtinut parisuhteita useita vuosia ja nyt olen viimein rohkaistunut kirjoittamaan aiheesta myös av:lle, koska uskon sen herättävän paljon keskustelua. Keskustelua on käyty vilkkaasti ja minut tunnetaan jo palstan Ikiksenä. Olen tullut tunnetuksi mm. seuraavanlaisilla otsikoilla: "16v tyttö seurustelee 35v miehen kanssa. Mitä mieltä?" ja "Eräällä miehellä on 20v nuorempi naisystävä. Onko outoa?" Aloitukseni poistetaan melko pian ilmestymisen jälkeen, mutta en välitä siitä vaan rykäisen heti perään uuden!! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi