Voe helevetti. Meidän keittiön kaapissa on aromipesä :D
Kuole nauruun.
En muistanutkaan että saatiin joku vuosi sitten sukulaisilta lahjaksi aromipesä.
Ziisus, pitäisköhän sitä joskus kokeilla...
Kommentit (25)
Wau, siistiä. Aito aromipesä. Sulla on legendatuote, ota ihmeessä käyttöön.
Riisipuurot tulemaan! Tulee helpolla hyvää - oikeasti.
Aromipesä on aivan huippu! Äkkiä kaapista käyttöön. Ja sanon tämän täysin vakavalla naamalla, sillä itse kokkailen tuolla viikoittain.
Onko aromipesä sama kuin jenkeissä crocpot tai miten se kuuluu kirjoittaa? Siis kattila mikä keittää ilman hellaa,töpseli vaan seinään.
mistä sellaisen saisi halvalla suomesta?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:34"]Onko aromipesä sama kuin jenkeissä crocpot tai miten se kuuluu kirjoittaa? Siis kattila mikä keittää ilman hellaa,töpseli vaan seinään.
mistä sellaisen saisi halvalla suomesta?
[/quote]
Haudutusboksi
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:34"]Onko aromipesä sama kuin jenkeissä crocpot tai miten se kuuluu kirjoittaa? Siis kattila mikä keittää ilman hellaa,töpseli vaan seinään. mistä sellaisen saisi halvalla suomesta? [/quote] Haudutusboksi
[/quote]
Ei siis sähköä lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:34"]
Onko aromipesä sama kuin jenkeissä crocpot tai miten se kuuluu kirjoittaa? Siis kattila mikä keittää ilman hellaa,töpseli vaan seinään. mistä sellaisen saisi halvalla suomesta?
[/quote]
Se on crackpot.
Meillä se on olohuoneen sohvalla katsomassa telkkaria. Ei oo oikeen hyvä aromi mikä siitä lähtee :(
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:09"]
Ehdottomasti lihapullat hautumaan!
[/quote]
Tai hernekeitto! Ei mene kuin 8 tuntia!
Mitä nauramista siinä on?
Mulla on maalla se ja se on suuri apu!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:46"]Mitä nauramista siinä on?
Mulla on maalla se ja se on suuri apu!
[/quote]
:)
Kylmälaukku, tiivis, ajaa muuten saman asian, ihan toimiva tapa tehdä jotain haudettavaa. Tai ihan vaan pannumyssykin hitaasti haudettavissa, mutta ei saa laittaa hellalle.
Voit käyttää sitä kotona, veneessä tai asuntovaunussa!
Ehdottomasti lihapullat hautumaan!