Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että keksisin ihan koko ajan keinoja ansaita rahaa

Vierailija
29.06.2015 |

Ihmettelen kovasti kun porukka valittaa rauhattomuutta ja köyhyyttä, kyn itse taas tunnun keksivän lähestulkoon koko ajan keinoja ansaita rahaa. Yrittäjäluonteen vika kenties, mutta tuntuu että onko ihmiset oikeasti niin lamaantuneita ja ideattomia etteivät itse keksi samoja. Ja en ole itsekään mikään miljonääri vaan aivan keskituloinen hetkellisestä tilintyhjenrmisestä kärsivä itsekin, mutta tavalla tai toisella onnistun aina kehittelemään idean jolla takoa lisää rahaa. Eli ylös sohvalta, silmät auki ja vähän kekseliäisyyttä peliin, tässä maailmassa pystyisi ihan mihin vaan!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama mulle, mutta miten pihalla voi yrittäjä olla näistä asioista että edes ehdottaa tuota kävele kauppaan->osta-> vuokraa ratkaisua, ihmettelen vaan. 

Vierailija
42/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:06"]

Ja sieltä saatiin se marttyyrikortti!

[/quote]

??? -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:08"]

Jos sanoisin että osta kumijolla, sijoitus 30€ ja mene aurinkoisena päivänä meren rannalle sitä vuokraamaan, moniko niin tekisi vaikka minä olisin tehnyt? 
[/quote]

Ja mikä estää veroja maksamasta? -Ap

Laitonta, tuosta pitää maksaa verot.

[/quote]

[/quote]

Ja siis tuo oli tietenkin vaan esimerkki, ei ole tullut kokeiltua jollanvuokrausta. Mutta samantyyppisellä ajatuksella siis kyllä suunnitteilla jotain muuta. Tietysti on törkeää tulla tänne julkisesti kertomaan, että olen onnistunut saamaan toimintani tuottamaan, edes vähän, sillä punainen vaatehan se monelle on että työtä tekemällä ja ideoimalla tienaa rahaa ja toimeentuloa. Toivoisin vain että ihmset rohkeammin kokeilisivat ja tekisivät asioita, kun niitä on tämä maa ihan pullollaan. -Ap

[/quote]

Mikä se sinun alasi siis on? Valmistatko, vuokraatko, konsultoitko, oletko maatalousyrittäjä? Kuulostat sellaiselta taivaanrannanmaalarilta, että uskoisin pikemminkin sinun olevan kotona kesälomaa viettävä lukiolainen, jolla on hurjasti päiväunia mutta hyvin vähän tietoa ja kokemusta.

Vierailija
44/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tuo oli tietenkin vaan esimerkki, ei ole tullut kokeiltua jollanvuokrausta. Mutta samantyyppisellä ajatuksella siis kyllä suunnitteilla jotain muuta. Tietysti on törkeää tulla tänne julkisesti kertomaan, että olen onnistunut saamaan toimintani tuottamaan, edes vähän, sillä punainen vaatehan se monelle on että työtä tekemällä ja ideoimalla tienaa rahaa ja toimeentuloa. Toivoisin vain että ihmset rohkeammin kokeilisivat ja tekisivät asioita, kun niitä on tämä maa ihan pullollaan. -Ap

[/quote]

Vierailija
45/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittamasi perusteella näyttää ,että leijut ilmassa. Toivottavasti asettaudut jalat tukevasti maahan ja muistat ,että elämässä tärkeintä ei todellakaan ole isot tulot,vaan kohtuullinen elämä joka elämisen saralla.
Näin ihminen pysyy nöyränä ja lähimmäistä rakastavana. Yhteisöllisyys lisää onnellisuutta ja turvallisuutta sekä estää tehokkaasti syrjäytymistä.

Vierailija
46/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:10"]

No ihan sama mulle, mutta miten pihalla voi yrittäjä olla näistä asioista että edes ehdottaa tuota kävele kauppaan->osta-> vuokraa ratkaisua, ihmettelen vaan. 

[/quote]

Vähän väärä paikka käydä läpi ihan kaikkea, sitäpaitsi täällä on varmaan aika sama mitä kirjoittaa koska vastustus olisi ihan oikeassakin ideassa ihan hillitön. nimim. kokeiltu on, kerran täällä keskusteluissa kirjoitin rehellisesti siitä mitä teen, ja ihan hirveä haloo ja lyttäys. Kumma kyllä toiminta kannattaa, edelleen ja laajenee vain koko ajan. Mutta sitä toki ei tarvitse kenenkään uskoa ja parempi ehkä niin onkin. Jokainen tehköön siis vain juuri niinkuin itse parhaaksi näkee :) Olkoon se sitten vaikka sitä "ei mitään" ja päivittäistä valittamista omasta kurjuudesta. Ihmetyttää vaan, mutta ei toki minua rasita.

Vierailija
47/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen lyttäys, onko yrityksesi toiminta jotenkin kusetus/pyramidishcaissea vai miten?

Vierailija
48/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:12"]

Jos sanoisin että osta kumijolla, sijoitus 30€ ja mene aurinkoisena päivänä meren rannalle sitä vuokraamaan, moniko niin tekisi vaikka minä olisin tehnyt? 
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mikä se sinun alasi siis on? Valmistatko, vuokraatko, konsultoitko, oletko maatalousyrittäjä? Kuulostat sellaiselta taivaanrannanmaalarilta, että uskoisin pikemminkin sinun olevan kotona kesälomaa viettävä lukiolainen, jolla on hurjasti päiväunia mutta hyvin vähän tietoa ja kokemusta.

[/quote]

Voin sanoa että olet oikeilla jäljillä, taivaanrannanmaalari. Työ liittyy luovaan alaan. Valitettavasti täytyy todeta, että ihka oikea yrittäjä olen tosin ehkä sellaisella toimialalla jossa voi ideoida ja toteuttaa asioita vähän vapaammin. Mutta ei sillä väliä, koska en aio nyt mitään yksityiskohtia paljastaa tekemistäni investoinneista tai toimialasta. Luova ala riittäköön. -Ap

Vierailija
49/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:45"]Eipä tarkoitus ollutkaan tässä ryhtyä muita samaan kannustamaan vaan ihmettelen kovasti, miten on edes työttömyyttä tai tekemisen puutetta, saati rahan kun keinoja ansaita ihan oikeasti olis niin monia! Ihmettelen, kun itse saattaa hyvinkin tehdä myyntiä satasilla - tuhansilla omien töiden päälle. -Ap
[/quote]

Ap on jumalan lahja Kreikalle; postimerkki perseeseen ja ykkösluokassa Ateenaan!

Vierailija
50/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:16"]

Millainen lyttäys, onko yrityksesi toiminta jotenkin kusetus/pyramidishcaissea vai miten?

[/quote]

Ei kun ihan yksinäni pyöritän omaa toimintaani, en tiedä noista verkostohommista mitään. Täällä vaan helposti saa ihan hirveän kasan kuraa niskaan ja pian varmaan kannattaa lopettaa tämäkin kommentointi kun pitää mennä tekemään töitä. Saa huomattavasti paremman mielen niistä kun näistä keskusteluista :) Mutta hyvää kesää kaikille, luokaa oma elämänne itsenne näköiseksi! 

Vierailija
51/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:45"]Eipä tarkoitus ollutkaan tässä ryhtyä muita samaan kannustamaan vaan ihmettelen kovasti, miten on edes työttömyyttä tai tekemisen puutetta, saati rahan kun keinoja ansaita ihan oikeasti olis niin monia! Ihmettelen, kun itse saattaa hyvinkin tehdä myyntiä satasilla - tuhansilla omien töiden päälle. -Ap [/quote] Ap on jumalan lahja Kreikalle; postimerkki perseeseen ja ykkösluokassa Ateenaan!

[/quote]

Ei sinnekinkö pitäisi ehtiä, mulla on kyllä kädet täynnä jo hommia ihan kotimaan kamaralla mutta kiitos idesta. Josko vaikka sitten lomalle? - Ap

Vierailija
52/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:12"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Voin sanoa että olet oikeilla jäljillä, taivaanrannanmaalari. Työ liittyy luovaan alaan. Valitettavasti täytyy todeta, että ihka oikea yrittäjä olen tosin ehkä sellaisella toimialalla jossa voi ideoida ja toteuttaa asioita vähän vapaammin. Mutta ei sillä väliä, koska en aio nyt mitään yksityiskohtia paljastaa tekemistäni investoinneista tai toimialasta. Luova ala riittäköön. -Ap

[/quote]

Jos olet jo kerran täällä kertonut suoraan, voit kertoa kyllä nytkin. Ideasi ovat niin hataria ja hölmöjä, että olet korkeintaan jonkinlainen apurahalla pölykapseleista seinäkoristeita väliaikaisesti tekevä "taiteilija" tai sitten et ole yrittäjyyttä nähnytkään.

Vierailija
53/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toivoisin että ihmiset tekisivät kuten minä, mutta en paljasta mitä teen!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi